Mies muutti Thaimaahan koska äitin kanssa oli vähä vaikeaa
Kyllä ehdottomasti , miten se viittii kusettaa omaa lastaan?
Siis vau, täytyy olla aika vaikee vaimo kun siks tarvii muuttaa toiselle puolelle maapalloa : D
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut, ei se voi väittää lapselleen hylänneensä tämän koska mun kanssa oli vaikeeta, ei se voi väittää lähteneensä toiselle puolelle maapalloa koska mun kanssa oli vaikeeta.
Eriasia olisi jos se olisi muuttanut vaan toiseen asuntoon.
Mutta joka tapauksessa miehellä oli vaikeeta mun kanssa koska ei hoitanut seksuaaliongelmaansa eikä tehnyt kotitöitä, eikä kyennyt kertomaan miksi toimi tolla tavalla =turhia riitoja. Mutta mies ei halunnut ratkaista ongelmia, koska ei tehnyt niille mitään. Niin turha sen on mua syyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyä saa.
Siis mies häipy riidan päätteeksi 3 kk sitten, ei oo pitänyt mitään yhteyttä lapseenkaan.Kunnes pari viikkoa sitten soitti lapselle , minulta salaa kun lapsi oli mummolla, eilen teki saman homman, lapsi oli fiksuna katsonut numeron mistä soitti (lapsi muisti ekat numerot, ja Thaimaan suuntanumero oli, tosin tätä mä vähän muutenkin olin epäillyt).
Lapselle pokkana väitti että lähti koska minun kanssa oli vähän vaikeaa :D kyllä
Tottahan se oli. Asiallisesti sanottu lapselle
Eikö misäksi omlit syynä narsistinen käytöksesi.
On oikein sanoa lapselle noin. Sinunkin pitää sanoa samaa
Isä muutti pois koska meollä omi riitaa. Se ei ole sinun syysi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyä saa.
Siis mies häipy riidan päätteeksi 3 kk sitten, ei oo pitänyt mitään yhteyttä lapseenkaan.Kunnes pari viikkoa sitten soitti lapselle , minulta salaa kun lapsi oli mummolla, eilen teki saman homman, lapsi oli fiksuna katsonut numeron mistä soitti (lapsi muisti ekat numerot, ja Thaimaan suuntanumero oli, tosin tätä mä vähän muutenkin olin epäillyt).
Lapselle pokkana väitti että lähti koska minun kanssa oli vähän vaikeaa :D kyllä
No ei mitenkään asiallinen. "Äitisi on pazzka, niin siksi en voi olla sinun kanssa" . Miksi ihmiset on noin typeriä?
Se että riitelee äidin kanssa ei tarkoita sitä, että äiti on paska.
Äiti muuttuu paskaksi siinä vaiheessa, kun haukkuu isää lapselleen. Enkä tarkoita nyt isän tunteita vaan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyä saa.
No ei mitenkään asiallinen. "Äitisi on pazzka, niin siksi en voi olla sinun kanssa" . Miksi ihmiset on noin typeriä?
Se että riitelee äidin kanssa ei tarkoita sitä, että äiti on paska.
Äiti muuttuu paskaksi siinä vaiheessa, kun haukkuu isää lapselleen. Enkä tarkoita nyt isän tunteita vaan lapsen.
Ja erittäin paskaksi äiti muuttuu siinä vaiheessa, kun toteaa lapselle isän hylänneen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyä saa.
Erotessa lapselle sanotaan jotain neutraalia kuten mies tässä. Minulla oli vaikeaa olla äitisi kanssa. Mitään muuta ei sanota. Paitsi että se ei ole lapsen syytä
Miksi aikuisen pitää syyttää toista? Ja varsinkaan lapsen toista vanhempaa. Tuollainen häipyminen on raukkamaista.
Sä kuulostat kyllä aika vaikeelta ihmiseltä, AP.
Yritä rauhoittua.
Lapsesi takia.
Mistä tiedät että mies on muuttanut sinne?
Yhdestä puhelunsoitostako vedit sellaisen johtopäätöksen.
Mies taisi nyt tarvita vähän pidempää välimatkaa sinuun. Enkä ihmettele. Vaikutat todella hyökkäävältä ja vääristelet toisen sanomisia. Ainakin tässä viestketjussa käyttäydyt niin.
Ja äiti ei estä miehen yhteydenpitoa lapseen. Isän ei tarvitse soittaa mummolle vaan voi soittaa vaikka äidin kautta lapselle. Vaikka isä asuisi missä tahansa
No mutta ei se mun takia ole Thaimaahan asti lähtenyt, vaan itsensä takia!
Totuus ei ole se että hylkäsi lapsen parisuhde ongelmien takia, vaan se hylkäsi lapsensa omien itsekkäiden halujensa takia.
Koska jos olisi ollut kyse siitä että olisi lähtenyt siksi että meillä oli hankalaa, niin kyllä tässä kunnassa ja naapuri kunnissa ja koko suomessa löytyy vapaita vuokra-asuntoja. Ja itseasiassa totuus voi olla se että käyttää tätä tekosyynä, se on muutenki aina puhunut siitä että haluis lämpimään koska vihaa suomen talvea.
Se lähti sinne koska halusi asua siellä, ei siksi että oli parisuhdeongelmia, ne olisi voinut ratkaista, ja niinku sanoin kyllä suomesta löytyy vuokra-asuntoja!
Vierailija kirjoitti:
Silti tuo on totta. Teillä oli vaikeaa, oli syy mikä tahansa. Hänellä oli vaikeaa sinun kanssa. Sulla oli vaikeaa miehen kanssa.
Olisko pitäny lapselle sanoa että ”sun takia lähdin” vai mikä olis kelvannut. Pääasia että otti kuitenkin lapseen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisen pitää syyttää toista? Ja varsinkaan lapsen toista vanhempaa. Tuollainen häipyminen on raukkamaista.
Ap on tehnyt jotain vakavampaa eikä kerro. En usko miehen karanneen ilman syytä toiselle puolelle maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi ihan neutraalin asian. Ap taitaa aikalailla haukkua miestä myös lapselle. Lisäksi estää yhteydenpidon
Tämän ketjun perusteella en ihmettele ja kirjoitusten perusteella ap sinulla on päihdeongelma tai muuten ongelmainen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Riidat on fakta. Ap syyttää miestä. Lapsen ei tarvitse toimia likasankona. Pelkästään tuo soitti salaa lapselle asenne on kamala, lapsen pitää vielä pelätä isän soittoja ettei äiti suutu.
Älä vaan kerro enempää , oli alkavan päivän paras kommentti.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ei se mun takia ole Thaimaahan asti lähtenyt, vaan itsensä takia!
Totuus ei ole se että hylkäsi lapsen parisuhde ongelmien takia, vaan se hylkäsi lapsensa omien itsekkäiden halujensa takia.
Koska jos olisi ollut kyse siitä että olisi lähtenyt siksi että meillä oli hankalaa, niin kyllä tässä kunnassa ja naapuri kunnissa ja koko suomessa löytyy vapaita vuokra-asuntoja. Ja itseasiassa totuus voi olla se että käyttää tätä tekosyynä, se on muutenki aina puhunut siitä että haluis lämpimään koska vihaa suomen talvea.
Se lähti sinne koska halusi asua siellä, ei siksi että oli parisuhdeongelmia, ne olisi voinut ratkaista, ja niinku sanoin kyllä suomesta löytyy vuokra-asuntoja!
Vierailija kirjoitti:
Silti tuo on totta. Teillä oli vaikeaa, oli syy mikä tahansa. Hänellä oli vaikeaa sinun kanssa. Sulla oli vaikeaa miehen kanssa.
Olisko pitäny lapselle sanoa että ”sun takia lähdin” vai mikä olis kelvannut. Pääasia että otti kuitenkin lapseen yhteyttä.
Nyt oli mahdollisuus muuttaa. Ja varmasti on hyvä saada välimatkaa sinuun
Mies ilmeisesti lähti hoitamaan seksuaaliongelmaansa ?.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella en ihmettele ja kirjoitusten perusteella ap sinulla on päihdeongelma tai muuten ongelmainen persoona.
Hän on kertonut olevansa narsisti
Vierailija kirjoitti:
Ja äiti ei estä miehen yhteydenpitoa lapseen. Isän ei tarvitse soittaa mummolle vaan voi soittaa vaikka äidin kautta lapselle. Vaikka isä asuisi missä tahansa
Äidin kautta, joka kihisee kiukusta tuohon malliin? En ihmettele, ettei soita.
Eron jälkeen nainenkin saa muuttaa vaikka Ubuntuun. Mikä tässä oli se ongelma?
Taas tää väännetään mun syyksi,
Se pitää tällä tavoin yhteyttä lapseen mun selän takana, koska jos se soittaa suoraan lapselleen sillä olisi riski siihen että minä vastaisin puhelimeen , ja sitten joutuisi kohtaamaan sen mitä on tehnyt ja omg eihän mies voi olla mies, vaan sitä on mentävä sieltä missä aita on matalin. Toimii siis tällä tavalla koska on lapsellinen.
Mutta vakavissaan, molemmilla lapsilla on omat puhelimet, eikä ole kertaakaan niihin soittanut. Mies tietää lukujärjestykset ja näkee wilmasta ne jos ei muista.
*se vois ostaa prepaidin ja soittaa siitä, tai vois soittaa salaisena niin ei tarviis pelkää että mä saan yhteyden.
Yksi asia sillä kyllä menee pieleen tässä, mä en halua kuulla siltä yhtään mitään, enkä halua nähdä sitä, enkä todellakaan soittaa sille. Ei se nyt oo mitenkään niin ihana mies että tälläsen jälkeen roikkuisin siinä :D
Mutta kyllä mua vituttaa kun ei voi ottaa vastuuta valinnoistaan vaan syyllistää minut valinnoistaan.
Joten kaiken lisäksi ihan täysin turhaa tällänen salaa yhteydenpito, lapsellista touhua
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo mies kovin reilulta tyypiltä vaikuta, jos muuttaa mahdollisimman kauas päästäkseen ongelmista helposti eroon.
Ei tarvitse kiistellä, mutta ei varmaan myöskään tarvitse maksaa elatusmaksuja tai nähdä lasta. Raukkis.