Kelpaako naisille enää fyysistä työtä tekevä mies?
Kommentit (84)
Leipurimiehissä on jotain hyvin seksikästä.
Joo, jos jaksat töiden jälkeen muutakin kuin vain kaljoitella illat ja viikonloput.
No eipä kyllä muunlaiset kelpaisikaan (olen testannut umpikaupunkilaista maisteria, boring)
Ei kelpaa. Parempi olla työttömänä ja käyttää huumeita. Kelpaa silloin paremmin. Totta on ja testattu!
Kelpaa todellakin!
Itse olen korkeakoulutettu tietotyöläinen, mies amispohjalta fyysisessä työssä. Eipä ole haitannut ollenkaan, päinvastoin ihanaa ja miehekästä kun osaa tehdä käsillään, korjata, ja ylipäätään hoitaa asioita eikä vaan puhua niistä.
Toki muutenkin ihana ja minulle sopiva mies, ei se fyysinen työ mikään valintakriteeri ole ollut, puolesta tai vastaan.
Tiedän erään autonasentajan jolla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Tiedän myös 40v huumediilerin jolla 20-30v tyttöystäviä monia kierrossa. Antaa vähän suuntaa minkälaisia ne naiset on.
Miksi ei kelpaisi? Tapaan työssä paljon tätä pikkutakki-jengiä, jotka ovat siis virkamiehiä ja aika jäykän oloisia ovat. Kaikki miesystävät olleet ns. duunareita ja eivät jäykkiksiä ollenkaan. Voihan nuo virkatyypitkin olla vapaalla rentoja, mutta minä ainakin olen aika samanlainen työssä ja vapaalla, niin olispa outoa mennä vaikka sinne miehen työpaikalle mennä tapaamaan häntä ja siellä olisikin vastassa aivan toisenlainen tyyppi.
Tää onkin kunnon paradoksi. Miehen pitää olla korkeasti koulutettu, vartalon pitää olla lihaksikas, mutta ne lihakset eivät saa olla salilla hankitut, vaan mieluusti fyysisestä työstä tulleet.
Kelpaa!! Se on jopa suotavaa. Itse olen akateeminen 32 v nainen.
Sillä ei ole mitään väliä mitä naiset täällä sanoo. Totuus on kuitenkin toinen. Nyrpistävät kärsäänsä työmiehelle oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin kunnon paradoksi. Miehen pitää olla korkeasti koulutettu, vartalon pitää olla lihaksikas, mutta ne lihakset eivät saa olla salilla hankitut, vaan mieluusti fyysisestä työstä tulleet.
Kuntosali ei ole työtä? 8h viikossa salia kymmenen vuotta ei ole työtä?
Ihana raksamies, jolla aidot työn kautta hankitut lihakset, nam nam!
Vierailija kirjoitti:
Leipurimiehissä on jotain hyvin seksikästä.
Voi hyvinkin olla, mutta kannattaa ottaa huomioon, ettei mies ehkä enää kotona halua puristella kohonnutta vehnätaikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä mitä naiset täällä sanoo. Totuus on kuitenkin toinen. Nyrpistävät kärsäänsä työmiehelle oikeasti.
Höpö höpö. Kaikki tuntemani työmiehet ovat naimisissa tai parisuhteessa, akateemisia sen sijaan on sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Ihana raksamies, jolla aidot työn kautta hankitut lihakset, nam nam!
Luuleko naiset yleisesti, että jos jaksaa nostaa 300kg maasta niin sen eteen ei ole pitänyt tehdä työtä?
Kyllä kelpaa. (Vastaus)