Mies huusi eilen: (ov)
mutta aika rehellinen. Olen ollut rasittava valittaja, enkä ole vauvan myötä panostanut ulkonäkööni riittävästi ja itsearvostukseni on pohjamudissa. Elämäntilanteeni ON perseestä: en päässyt opiskelemaan uudelle alalle, nykyisellä koulutuksella (FM) en ole saanut mitään työtä, mitä en jo lukiolaisena olisi voinut saada...Saan tosi pientä äitiysrahaa (en nyt ihan minimiä sentään!) Ja minun mokistani johtuen talous on tosi tiukilla.
Kommentit (38)
etten aio puhua sille mitään (vähiä) omia asioitani toistaiseksi...
ap
jotta pääsee eteenpäin, niinkun sä sait! Tuumaa seuraavan kerran, että ai, no kyllä sun paikkaas on kyselty. Jos tommonen touhu jatkuu, on sitä pian kokeiltukin. Siis jos haluut alkaa ärsyttämään.
HYVÄ, että et masentunut, vaan sisuunnuit. Miehesi tokaisu oli tosi törkeä, joten olisi ollut aivan mahdollista, että reaktiosi olisi ollut toinen.
Tosin - mitä se kertoo miehesi "markkina-arvosta", jos joutuu tyytymään pahnanpohjimmaiseen... siis en hauku sinua, vaan ihmettelen hänen logiikkaansa. Heh.
olen naimissa ja 2 lasta, ylipainoa 5 kg
olevani paska luuseri jne.
Aiemmin olenkin masentunut ja käyttäytynyt entistä nolommin.
Nyt vain tuli mitta solvauksia täyteen, enkä enää aio antaa niihin aihetta.
ap
että jatkuvasti monet naiset osoittavat kiinnostusta häntä kohtaan. Mutta silti hän on lojaali perheenisä, vaikka vaimo on paska.
ap
että jatkuvasti monet naiset osoittavat kiinnostusta häntä kohtaan. Mutta silti hän on lojaali perheenisä, vaikka vaimo on paska.
ap
Kylläpä on armollinen ja pyhimysmäinen tuo sun miehesi. Ihan itsekö on sinua informeerannut siitä, miten paljon hänellä olisi muita ottajia?
Äh.
Sinänsä hyvä, jos sisuunnut. Mutta oikeasti: miehesi on asennevammainen, jos tuollaisia vertailuja tekee.
että perusongelma et ole sinä, vaan miehesi asenne sinuun?
Voit sinnittää ja tsempata ja laihduttaa maailman tappiin asti, mutta rakkaintaan ei arvostella kuin ketä tahansa sivullista.
mitat 163/56, mutta kiistatta paremmalta näytän 50-kiloisena, kuten häissämme. Ja kun tunnen onnistuvani edes yhdessä asiassa, jaksan kai olla positiivisempi...
ap
Siis että parannat tapasi, että miehellä ei ole AIHETTA haukkua sinua paskaksi? j€os miehesi sinua rakastaisi ei kyllä tuommoisia suustaan päästelisi. Minä en kyllä kuuntelisi.
kaikista kohtaamistaan flirteistä, vähintään viikottain (oikeastaan aina, kun hän jossakin yksin liikkuu)!
ap
...parisuhdeterapiaan mies vaan, jos mies ei lähde mene yksin
vähintään aika paska olen, kun muistan teini-iässä ollessani äitinikin sanoneen, ettei ole mikään ihme, ettei minulla ole kavereita (mitä valitin silloin)...!
ap
olla se paska, et sinä.
TOTTA KAI voit laihduttaa ja kohentaa omaa oloasi. Mutta oikeasti: sinun tai kenenkään muunkaan ei tarvitse "ansaita" arvostusta ja rakkautta mieheltään tuolla tavalla.
Ja tuo nyt on niin syvältä mieheltäsi. Mitä hän yrittää, kun kertoilee noita? Kai olet miettinyt?
kaikista kohtaamistaan flirteistä, vähintään viikottain (oikeastaan aina, kun hän jossakin yksin liikkuu)!
ap
Miehelläsi on tarve pönkittää sairaaloisesti omaa itsetuntoaan ja litistää sinua. Hän käyttää valtaa sinua kohtaan.
Älä sellaiseen alistu!
Sanoo kertovansa noista naisista, koska on niin rehellinen.
ap
Sanoo kertovansa noista naisista, koska on niin rehellinen.
ap
Miksi hän ehdoin tahdoin haluaa aiheuttaa sinulle pahaa mieltä? Jos kerran ei itse vastaa flirttiin, miksi kertoo?
Palkka ei ole ihmisen arvon mitta. Et kai itsekään ajattele niin? Naputtaako mies sinulle siitäKIN?
yhdessä ja erikseen - kaikki terapeutit päätyvät olemaan vain sitä mieltä, että MINUN pitäisi ottaa rennosti! Kiva.
ap
Ja koska et tarvitse laihduttamista, olisikovatko kampaaja- ja kosmetologikäynti aiheellisia?
Itse ainakin nimenomaan sisuuntuisin tuollaisesta heitosta ja pitäisin huolen siitä, että näytän miehelle!
Ja kyllä naputtaa ansioeroista riidoissa. Paha siihen on mitään vastaväitteitä keksiä, kun oma syyni tilanne on.
ap
"Ei sua juuri kukaan huolisi!"
Aika pahan siis pisti. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen, sillä viimein sain motivaation skarpata ja ryhdistäytyä: käyttäytyä asiallisemmin, laihduttaa jne. ihan vain näyttääkseni sille.