Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi eilen: (ov)

Vierailija
16.07.2008 |

mutta aika rehellinen. Olen ollut rasittava valittaja, enkä ole vauvan myötä panostanut ulkonäkööni riittävästi ja itsearvostukseni on pohjamudissa. Elämäntilanteeni ON perseestä: en päässyt opiskelemaan uudelle alalle, nykyisellä koulutuksella (FM) en ole saanut mitään työtä, mitä en jo lukiolaisena olisi voinut saada...Saan tosi pientä äitiysrahaa (en nyt ihan minimiä sentään!) Ja minun mokistani johtuen talous on tosi tiukilla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole varaa kohentaa ulkonäköäni kuin laihduttamalla. Lopetin hiusten värjäämisenkin säästääkseni.

ap

Vierailija
22/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä naputtaa ansioeroista riidoissa. Paha siihen on mitään vastaväitteitä keksiä, kun oma syyni tilanne on.

ap

Sinähän olet äitiyslomalla!

Mies kotiin vanhempainlomalle ja sinä työnhakuun, sekö miehestä sitten on parempi vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai huolehditko itsestäsi? Eli puhtaat, siistit hiukset, siisti iho ym? Vaatteet?

Vierailija
24/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta psykologinsa mukaan ei.

Törkeä suustaan se on anyway.

ap

Vierailija
25/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi aikaa ja rahaa.

Yritän jaksaa vähän meikata nykyään joka päivä, enkä mitenkään hirvittävän epäsiistiltä näytä. Iho oli parempi, kun söin pillereitä, jotka nyt eivät sovi imetyksen takia.

ap

ap

Vierailija
26/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oma syyni on, ettei ole työtä, johon äitiyslomalta palata.

ap

Vierailija
27/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sikaukko siellä kotona. Oikeasti, miksi suostut kuuntelemaan moista? ja vielä yrität miellyttää tommosta. Sun ukkos taitaa olla onnistunut ainakin lyttäämään sun itsetuntosi.

Vierailija
28/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kyllä kuulostaa ärsyttävältä.

Mikä on humpuukiala yliopistossa?

Vierailija
29/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
30/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista hakea vaikka lukioon opettajaksi? Ja jos sinulla ei ole muodollista pätevyyttä, saa sen kai edelleen yhden lukuvuoden lisäopinnoilla (erilliset opettajan pedagogiset opinnot).

Vierailija
31/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten aio puhua sille mitään (vähiä) omia asioitani toistaiseksi...

ap

Vierailija
32/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ukko sulle huusi. Oliko riita päällä ja mitä itse sanoit miehellesi? Älkää nyt herranjestas aina miehiä kaikseta syyttäkö. Kyllä se niin on, että naisten susuta se pahin yleensä lentää. Olisi kiva tietää mitä ap on miehelleen sanonu , ennenku sanoi takasin.

Mulla on tuttava joka riitelee jopa julkisesti miehensä kaa. Huutaa ja haukkuu ja läpsii. Lopulta kun miehellä menee hermo ja sanoo vaimolleen jotain takasin esim: luuseri...niin siitäkös vaimo nostaa metelin kun mies haukkui ja satutti henkisesti.

Eiköhän surimman osan naisista pitäs mennä itteesä.

Vierailija
33/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tuollasta haukkumista tarvitse kestää!!! Miusta sie olet ihan tarpeeks laiha, joten ei siun tarvihe laihuttaa! Tarviit nyt jotain pientä hemmottelua, kuten just esim. kampaajalla käynti ja kosmetologi. Ukko lapsenvahdiks ja sie välillä jonnekin kotoa pois! Ja sille miehelles sanot että jos tuo haukkuminen ei lopu ja hyväksy sua sellasena kun olet, saa etsiä itselleen uuden pilkattavan!!! Mietityttää vaan et mikä sitä oikeesti riivaa kun noin käyttäytyy... Ootko kysyny siltä et miks käyttäytyy noin ja eikö se tollo tajua et se loukkaa sinua???????? Ihminen joka rakastaa ja kunnioittaa toista, ei käyttäydy noin ilman aihetta (enkä kyllä usko et syy ois millään tavalla sinussa!!!), mikä se syy sit on???

Vierailija
34/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö työssäkäyvä mies voisi kustantaa kampaamokäyntiä? Hoidat kuitenkin teidän lastanne ja siksi tulosi ovat pienemmät, kuin miehen... Luulisi parikymppiä kampaajalle irtoavan, varsinkin jos "huolittelematon" ulkonäkö on miehelle joku ongelma...

Vierailija
35/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska - ei nyt ehkä pohjimmiltaan (tai ainakaan ap), mutta voi olla ihan paskoja vaiheita, jolloin ihminen on paska. Mitä sitä totuutta peittelemään. Kyllä minä myönnän olleeni 10 vuotta sitten edellisessä suhteessani ihan paska. Olin masentunut, työtön, lihava, ilkeä miehelle, epäsiisti ja kaiken lisäksi haukuin koko ajan muita ihmisiä.

Nykyään olen sitten ihan toinen ihminen, mutta turha urputtaa, eikö paskoja ihmisiä olisi ja kyllä parisuhteen toisen puolen on oikeus olla siitä vihainen. Kyllä minä ainakin suuttuisin mieheeni, jos muuttuisi ns. paskaksi.

Vierailija
36/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma normaalipainoni on 50 (eli ollut raskauksia lukuunottamatta lähes aina ja pysyy tuossa normaalisyömisellä) ja kyllä todellakin jo pari kiloa vyötäröllä pistää vaatteet kiristämällä. Kuusi kiloa tähän, niin olisin jo aika löllö tapaus.

Miusta sie olet ihan tarpeeks laiha, joten ei siun tarvihe laihuttaa! Tarviit nyt jotain pientä hemmottelua, kuten just esim. kampaajalla käynti ja kosmetologi. Ukko lapsenvahdiks ja sie välillä jonnekin kotoa pois! Ja sille miehelles sanot että jos tuo haukkuminen ei lopu ja hyväksy sua sellasena kun olet, saa etsiä itselleen uuden pilkattavan!!! Mietityttää vaan et mikä sitä oikeesti riivaa kun noin käyttäytyy... Ootko kysyny siltä et miks käyttäytyy noin ja eikö se tollo tajua et se loukkaa sinua???????? Ihminen joka rakastaa ja kunnioittaa toista, ei käyttäydy noin ilman aihetta (enkä kyllä usko et syy ois millään tavalla sinussa!!!), mikä se syy sit on???

Vierailija
37/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajaksi, kun lukiossa taitaa olla sitä tasan yksi kurssi.

Vierailija
38/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää siksi alistaa sut uskomaan, että "sua ei juuri kukaan huolisi"!

Ihan puppua. ÄLÄ USKO MIESTÄ, äläkä jää kuuntelemaan tollasta, koska se vaan pahenee, ja lopulta alat itsekin uskoa sen puhumisia! nimim.kokemusta on...

Sano sille takasin, että "kuuntele nyt itseäsi, sua ei taatusti huolis KUKAAN muu kuin minä, ja minäkin vakavasti harkitsen huolinko enää!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi