Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi eilen: (ov)

Vierailija
16.07.2008 |

mutta aika rehellinen. Olen ollut rasittava valittaja, enkä ole vauvan myötä panostanut ulkonäkööni riittävästi ja itsearvostukseni on pohjamudissa. Elämäntilanteeni ON perseestä: en päässyt opiskelemaan uudelle alalle, nykyisellä koulutuksella (FM) en ole saanut mitään työtä, mitä en jo lukiolaisena olisi voinut saada...Saan tosi pientä äitiysrahaa (en nyt ihan minimiä sentään!) Ja minun mokistani johtuen talous on tosi tiukilla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sua juuri kukaan huolisi!"

Aika pahan siis pisti. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen, sillä viimein sain motivaation skarpata ja ryhdistäytyä: käyttäytyä asiallisemmin, laihduttaa jne. ihan vain näyttääkseni sille.

Vierailija
2/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten aio puhua sille mitään (vähiä) omia asioitani toistaiseksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta pääsee eteenpäin, niinkun sä sait! Tuumaa seuraavan kerran, että ai, no kyllä sun paikkaas on kyselty. Jos tommonen touhu jatkuu, on sitä pian kokeiltukin. Siis jos haluut alkaa ärsyttämään.

Vierailija
4/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ, että et masentunut, vaan sisuunnuit. Miehesi tokaisu oli tosi törkeä, joten olisi ollut aivan mahdollista, että reaktiosi olisi ollut toinen.

Tosin - mitä se kertoo miehesi "markkina-arvosta", jos joutuu tyytymään pahnanpohjimmaiseen... siis en hauku sinua, vaan ihmettelen hänen logiikkaansa. Heh.

Vierailija
5/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimissa ja 2 lasta, ylipainoa 5 kg

Vierailija
6/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani paska luuseri jne.

Aiemmin olenkin masentunut ja käyttäytynyt entistä nolommin.

Nyt vain tuli mitta solvauksia täyteen, enkä enää aio antaa niihin aihetta.

ap

Vierailija
7/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jatkuvasti monet naiset osoittavat kiinnostusta häntä kohtaan. Mutta silti hän on lojaali perheenisä, vaikka vaimo on paska.

ap

Vierailija
8/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jatkuvasti monet naiset osoittavat kiinnostusta häntä kohtaan. Mutta silti hän on lojaali perheenisä, vaikka vaimo on paska.

ap

Kylläpä on armollinen ja pyhimysmäinen tuo sun miehesi. Ihan itsekö on sinua informeerannut siitä, miten paljon hänellä olisi muita ottajia?

Äh.

Sinänsä hyvä, jos sisuunnut. Mutta oikeasti: miehesi on asennevammainen, jos tuollaisia vertailuja tekee.

Vierailija
9/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perusongelma et ole sinä, vaan miehesi asenne sinuun?

Voit sinnittää ja tsempata ja laihduttaa maailman tappiin asti, mutta rakkaintaan ei arvostella kuin ketä tahansa sivullista.

Vierailija
10/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 163/56, mutta kiistatta paremmalta näytän 50-kiloisena, kuten häissämme. Ja kun tunnen onnistuvani edes yhdessä asiassa, jaksan kai olla positiivisempi...

ap

Vierailija
11/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että parannat tapasi, että miehellä ei ole AIHETTA haukkua sinua paskaksi? j€os miehesi sinua rakastaisi ei kyllä tuommoisia suustaan päästelisi. Minä en kyllä kuuntelisi.

Vierailija
12/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista kohtaamistaan flirteistä, vähintään viikottain (oikeastaan aina, kun hän jossakin yksin liikkuu)!

ap

Vierailija
13/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...parisuhdeterapiaan mies vaan, jos mies ei lähde mene yksin

Vierailija
14/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään aika paska olen, kun muistan teini-iässä ollessani äitinikin sanoneen, ettei ole mikään ihme, ettei minulla ole kavereita (mitä valitin silloin)...!

ap

Vierailija
15/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla se paska, et sinä.

TOTTA KAI voit laihduttaa ja kohentaa omaa oloasi. Mutta oikeasti: sinun tai kenenkään muunkaan ei tarvitse "ansaita" arvostusta ja rakkautta mieheltään tuolla tavalla.

Ja tuo nyt on niin syvältä mieheltäsi. Mitä hän yrittää, kun kertoilee noita? Kai olet miettinyt?

kaikista kohtaamistaan flirteistä, vähintään viikottain (oikeastaan aina, kun hän jossakin yksin liikkuu)!

ap

Miehelläsi on tarve pönkittää sairaaloisesti omaa itsetuntoaan ja litistää sinua. Hän käyttää valtaa sinua kohtaan.

Älä sellaiseen alistu!

Vierailija
16/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kertovansa noista naisista, koska on niin rehellinen.

ap

Vierailija
17/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kertovansa noista naisista, koska on niin rehellinen.

ap

Miksi hän ehdoin tahdoin haluaa aiheuttaa sinulle pahaa mieltä? Jos kerran ei itse vastaa flirttiin, miksi kertoo?

Palkka ei ole ihmisen arvon mitta. Et kai itsekään ajattele niin? Naputtaako mies sinulle siitäKIN?

Vierailija
18/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ja erikseen - kaikki terapeutit päätyvät olemaan vain sitä mieltä, että MINUN pitäisi ottaa rennosti! Kiva.

ap

Vierailija
19/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska et tarvitse laihduttamista, olisikovatko kampaaja- ja kosmetologikäynti aiheellisia?

Itse ainakin nimenomaan sisuuntuisin tuollaisesta heitosta ja pitäisin huolen siitä, että näytän miehelle!

Vierailija
20/38 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä naputtaa ansioeroista riidoissa. Paha siihen on mitään vastaväitteitä keksiä, kun oma syyni tilanne on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi