Miksi en kelpaa silloin kun olen vapaa?
Ystävättäreni valitti äskettäin, että miehet eivät kiinnostuneet hänestä silloin kun hän oli vapaa, mutta löydettyään parisuhteen useampi mies on tullut kysymään miksi hän ei kelvannut? Itselläni oli sama "ongelma" kymmenisen vuotta sitten, kun etsin uutta kumppania. Vapaana en kelvannut, mutta pariuduttuani kysyntää olisi ollut. Olen erittäin onnellinen nykyisessä suhteessa, mutta silti ihmetyttää, miksi miehet kiinnostuvat enemmin varatusta naisista?
Kommentit (13)
Varatut on jonkun toisen hyväksi toteamia. Sinkussa on oltava jotain vikaa kun ei ole kelvannut!
Vierailija kirjoitti:
Sano muuta!
Muuta.
Tässä oli taustalla se joku tietty psykologinen ilmiö, että kelpaa paremmin, kun joku on jo huolinut.
Varmaankin käyttäydyt eri tavalla.
On onnellisempi, rennompi. Vientiä riittää silloinkin kun on yksin liikenteessä.
Varattu ei näytä epätoivoiselta sinkulta.
Joo toi on totta, varattuna sitä on perusturvallisuuden tunne omasta elämästään ja sitä kautta positiivinen ja normaalin rento olo.. Ja paljon onnellisempi hormonien takia jne.
Jos sä olet vapaalla liian tyrkky ja miehet ei tykkää siitä. Varattuna olet välinpitämätön muita miehiä kohtaan, jospa tämä kiihottaa miehiä entisestään.
Varattuna olet siinä mielessä turvallinen pano, ettet jää roikkumaan etkä oleta, että kanssasi ryhdytään seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Varattu ei näytä epätoivoiselta sinkulta.
Miten epätoivoisuus muka tulee ilmi, ellei sitä varta vasten tuo itse mitenkään esille? Itse en ainakaan huomaa kenestäkään normaalisti käyttäytyvästä ja asiallisesti pukeutuvasta henkilöstä, että mikä heidän parisuhdestatuksensa on. En ymmärrä joidenkin ihmisten ennakkoluuloista tapaa ajatella muista ihmisistä. Tällaiset henkilöt ovat varmasti kasvaneet jossakin tynnyrissä.
Mitenkäs se parisuhde sitten syntyi, jos vain varattuna kelpaat?
En näsäviisastele, vaan oikeasti haluan tietää, että keitä sitten ovat ne miehet, joilla sitä kelpaavuutta testataan? Eri miehet kuin ne, joiden kanssa ollaan niissä suhteissa, otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Varattuna olet siinä mielessä turvallinen pano, ettet jää roikkumaan etkä oleta, että kanssasi ryhdytään seurustelemaan.
Olin juuri sanomassa tätä ihan samaa!
Jos ei aikatauluongelmia ota huomioon, niin siinä mielessä varatut on kaikista parhaita panoja!
Sano muuta!