Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo kaveripyyntö FB:ssä, mitä olette näille tehneet?

Vierailija
11.05.2018 |

Olen yleensä jättänyt roikkumaan eli en tee mitään mutta nyt tuli sellainen joka tekisi mieli hyväksyäkin, tai jotain :) Kysyä miksi pyysit kaveriksi. En siis tunne mutta vaikuttaa kuvasta ihan ok:lta. Mutta sitä ihmettelen että hänen siinä seinällä ei ole mitään tietoja, ei edes profiilikuvaa vaikka sellainen siis on. Ei näy kaverita, ei mitään. Paikkakunta näkyy.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman tien hylkäys

Miksi ihmeessä jättää roikkumaan??

No joskus siinä ainakin tuli jotain outoja kysymyksiä miksi hylkäät tämän ja tämän kaveripyynnön niin silloin otin tavaksi jättää roikkumaan.

No ne kysymykset on just sen takia että osaavat blokata nuo feikkiprofiilit jotka vain kalastelevat tietoja.

Mutta osa noista roikkumaan jättämistäni on ihan todellisia ihmisiä, esim. lapseni kaverin vanhemmat. En halunnut hyväksyä mutta en hylätäkään ettei heille tule mitään seuraamuksia. Sit nytkin mulla roikkuu yks papparainen jota en tunne, todennäköisesti vahingossa laittanut kaveripyynnön kun voisin kuvitella että kuulutaan yhteen samaan ryhmään. Mutta siis en häntäkään nyt miksikään spämmiprofiiliksi halua laittaa.

No eihän niitä pakko ole spämmiksi ilmoittaa.

Siis siinä on mielestäni kohta "en tunne henkilöä". Onpa kauhea vaiva painaa sitä :) ärsyttävää olisi, jos siellä roikkuisi ikuisesti kaikkivahinkopainallukset sun muut. Ei se mitään ilmoitusta hylkäyksestä saa.

Oon ajatellut että siitä päätysivät jonnekin FB:n spämmiprofiileihin.

Vierailija
22/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman tien hylkäys

Miksi ihmeessä jättää roikkumaan??

No joskus siinä ainakin tuli jotain outoja kysymyksiä miksi hylkäät tämän ja tämän kaveripyynnön niin silloin otin tavaksi jättää roikkumaan.

No ne kysymykset on just sen takia että osaavat blokata nuo feikkiprofiilit jotka vain kalastelevat tietoja.

Mutta osa noista roikkumaan jättämistäni on ihan todellisia ihmisiä, esim. lapseni kaverin vanhemmat. En halunnut hyväksyä mutta en hylätäkään ettei heille tule mitään seuraamuksia. Sit nytkin mulla roikkuu yks papparainen jota en tunne, todennäköisesti vahingossa laittanut kaveripyynnön kun voisin kuvitella että kuulutaan yhteen samaan ryhmään. Mutta siis en häntäkään nyt miksikään spämmiprofiiliksi halua laittaa.

No eihän niitä pakko ole spämmiksi ilmoittaa.

Siis siinä on mielestäni kohta "en tunne henkilöä". Onpa kauhea vaiva painaa sitä :) ärsyttävää olisi, jos siellä roikkuisi ikuisesti kaikkivahinkopainallukset sun muut. Ei se mitään ilmoitusta hylkäyksestä saa.

Oon ajatellut että siitä päätysivät jonnekin FB:n spämmiprofiileihin.

Ei joudu :) muutenhan tuo käytännössä pakottaisi hyväksymään tuntemattomat, jotka on ihan oikeita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kaksi kertaa kuukauden sisään kaveripyyntö ihan tuntemattomilta miehiltä. Molemmat leskiä ja Yhdysvaltojen armeijan upseereja. As if. Poistin molemmat pyynnöt. 

Vierailija
24/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kerran, kun jonkun uppo-oudon naisen päivityksiä alkoi tulla fb:n uutisvirtaan. Ilmeisesti olin vahingossa söhrännyt jotain, kun olin yrittänyt poistaa kännykästä niitä fb:n tekemiä kaveriehdotuksia. 

Poistin ja estin tämän tyypin. Ihmettelen vaan, kuka tavan tallaaja hyväksyy kavereikseen ihmisiä, joita ei tunne ollenkaan. Jotkut julkimot ovat tietty asia erikseen.

Vierailija
25/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän roikkumaan, koska jos hylkään, kohta tulee uusi pyyntö.

Vierailija
26/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se frendipyynnön lähettäjä? http://facebook.com/profile.php?=73322363

Vierailija
27/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se frendipyynnön lähettäjä? http://facebook.com/profile.php?=73322363

En uskalla avata mitään epämääräisiä linkkejä. Tämän pyynnön lähettäjän nimikirjaimet olivat PGL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme