Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen leikkipuistossa hihaton mekko päällä, muilla äideillä farkut ja pitkähihaiset paidat

Vierailija
11.05.2018 |

Lämmintä on +22 ja aurinko paistaa tähän suoraan, joten ihmetyttää että olen ainoa jolla näin kesäinen varustus!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva.

Vierailija
2/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmettelin ihan samaa! Ja mulle tultiin ihmettelemään ” ootpa kesäsissä” kun olin kesämekossa. Ihmettelijät oli farkuissa ja _kevyttoppiksissa_ o.O

Mitä ihmetettä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ihmettä nyt taas?

Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on kylmä myös helteellä ja sitten on toisia joilla on kuuma +10 asteessa.

Yllätyitkö tästä faktasta ap?

Vierailija
4/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat pukee lapsensakin ihan samoin. Eilen olin kaypassa kesämekossa. Muilla oli pitkäthousut ja paidat ja takit

Vierailija
5/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän mielelläni aina auringolta suojaavia vaatteita, koska palan aivan älyttömän nopeasti. Koskaan ei voi tietää miksi joku pukeutuu siten kuin pukeutuu. Turha tuollaisen asian miettimiseen on käyttää aikaa.

Vierailija
6/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat herkkiä auringolle? Minä esimerkiksi joudun pukeutumaan joka päivä pitkähihaiseen, jos haluan välttää palamisen, koska en ole vielä löytänyt riittävän tehokasta aurinkovoidetta. Käytän myös korkeakauluksisia paitoja ja pitkälahkeisia housuja, enkä sandaaleita lainkaan vaan aina täysin umpinaisia kenkiä. Leveälierinen hattu on päässä aina. Ja koko keho valeltu aurinkovoiteella. Kateeksi käy teitä, jotka voitte päästää auringon iholle :)

Kevyttoppatakkia en ymmärrä. Ehkä se on vaan helppo? En tiedä.

Vierailija
7/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tottunut  koleisiin keleihin ja laittaa mielummin pitkät housut kuin sortsit . Sää on todella epävakaa ja aamuisin viileää.

Vierailija
8/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Ja tottuneet erilaiseen. Minä olen asunut vuosia Välimeren korkeuksilla, ja oikeasti 22 astetta ei ole minulle mikään hihattoman mekon keli vaan hieman viileä.

Vierailija
9/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vietät leikkipuistossa 2 - 3 tuntia, niin parempi suojata ihoa suoralta paisteelta.

Ja oikeastiko nykyään leikkipuistoonkin pitöisi pynttäytyä? Minä kun luulin, että sinne viedään lapset leikkimään.

Vierailija
10/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aurinkoihottumaa. Kuulemma iho tottuu aurinkoon, mutta en jaksa sitä totuttamista, kun ensin käsivarret kutisevat ja sen jälkeen ne näyttävät kauhealta. Käytän kyllä itse helteellä pellavahousuja enkä farkkuja.

Vierailija
11/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vietät leikkipuistossa 2 - 3 tuntia, niin parempi suojata ihoa suoralta paisteelta.

Ja oikeastiko nykyään leikkipuistoonkin pitöisi pynttäytyä? Minä kun luulin, että sinne viedään lapset leikkimään.

Miten niin pynttäytyä? Onko kesämekko susta pynttäytymistä? 

Vierailija
12/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli joku nainen hupparissa äimistelemään, että onpas sulla kesäiset vaatteet ! Naisen taapero oli haalarissa ja pipo päässä, sääliksi kävi kun lämmintä oli kuitenkin sen 20 astetta ja puisto on todella aurinkoinen-  Meillä oli siis tytön kanssa mekot päällä .

Vierailija
13/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin farkuissa, topissa ja neuletakissa leikkipuistossa. Pari äitiä oli kesämekoissa ja heillä oli selkeästi kylmä, jalat kananlihalla ja kädet käärittynä ympärille. Siellä tuulee!

Vierailija
14/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ainakin meren läheisyydessä on viileä, joten eipä vielä ole farkuilla ja takilla tullut kuuma. Vaatetta saa tarvittaessa vähennettyä. Tuo n. 22 astetta on sellainen sisälämpötila, jossa pärjää melkein millaisella varustuksella tahansa. T-paidassa tai kauluspaidassa ja puvuntakissa.

Vierailija
15/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aina ihmettelen miksi suomalaisilla on käsittämätön vimma riisuutua puolialastomaksi heti kun lämpötila nousee +15 asteeseen. Tyylitöntä, mautonta, rumaa, vastenmielistä. Yök

Vierailija
16/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöistäkin voi siis av-mammat ihmetellä.

Vierailija
17/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av-mamma. Lapsen kanssa leikkipuistossa ja äiti vaan kännykällä.

Vierailija
18/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä mekossa ole hankalaa kyykistellä, kumarrella ja peuhata lapsen kanssa? Kuvittelisin housujen (tai shortsien) olevan kätevämmät.

Vierailija
19/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla heti olla pitkiä aikoja lyhythihaisessa, koska onhan se iholle aika iso shokki. En useinkaan pala, mutta juuri näin alkukesästä olen palanut, kun olen ollut ekoja kertoja auringossa. Lisäksi aurinkoihottuma saattaa aktivoitua.

Vierailija
20/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, en huomannut katsoa, että sinulla oli uusi kesämekko. En mene puistoon katselemaan muita äitejä.