Olen leikkipuistossa hihaton mekko päällä, muilla äideillä farkut ja pitkähihaiset paidat
Lämmintä on +22 ja aurinko paistaa tähän suoraan, joten ihmetyttää että olen ainoa jolla näin kesäinen varustus!
Kommentit (49)
Olen kesällä aina pitkähihaisessa. Siinäkös kyttääjille riittää ihmettelemistä. Syy on se, että palan käytännössä heti, jos aurinko paistaa iholle. Mikään aurinkovoide ei tehoa riittävästi enkä rusketu lainkaan. On pakko vältellä aurinkoa parhaansa mukaan.
Täällä jotain 15 astetta ja joku akka käveli minihame mittaisessa mekossa. No, kukin tyylillään.
Siksi koska sinun käsityksesi aikuisen kesäpukeutumisesta kuuluu korkeintaan rantalomalle uimarannalle.
Kai joku niiden naisten miehistä edes otti sut takaapäin jonkun kiipeilytelineen takana.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö ihmettä nyt taas?
Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on kylmä myös helteellä ja sitten on toisia joilla on kuuma +10 asteessa.
Yllätyitkö tästä faktasta ap?
Et tule koskaan näkemään heinäkuussa +22 asteessa noin pukeutuneita ihmisiä. Etkö tajunnut, että ap yritti näpäyttää ihmisiä, jotka eivät ymmärrä pukeutua sään mukaan, vaan pukeutuvat vuodenajan mukaan?
Tai yksi kulki kaupungilla hihattomassa kesämekossa sukkahousut jalassa.
Mites ollakaan, näin just tuon äitiysrauhan julistuksen, olipa hyvä! Siinä nimenomaan kiellettiin leikkipuistokyttäys.
No aivan varmaan on ihmisillä farkkuja heinäkuussakin.
Auringossa on lämmin, mutta ilma on kylmä. Itselläni oli pitkähihainen ja takki. Ihan sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aina ihmettelen miksi suomalaisilla on käsittämätön vimma riisuutua puolialastomaksi heti kun lämpötila nousee +15 asteeseen. Tyylitöntä, mautonta, rumaa, vastenmielistä. Yök
Olen niin samaa mieltä. Uimarannalla tai maauimalassa voi olla pikku bikineissä mutta esim. kaupungilla en ymmärrä pakarat paljastavia shortseja ja napatoppeja.
Ei ole mikään lämmin tuo 22 astetta. Sisälämpötiia ja minulla on sisällä aina pitkähihainen paita. Ulkona vieläpä tulee, aurinko voi mennä pilven taa.
Mekkoja ja hameita käytä lähes aina kesällä, mutta aina on pitkähihainen paita. Hellesääkläkin on matkassa neuletakki ym. Kylmä on pilannut niin monta kivaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sä olet kaunis ja ihana ja haluttava, aina tyylikäs, toisin kuin ne fakut+huppari - äidit siellä puistossa. Ne muut on niin tylsiä, että niiden miehet pettää ihan varmasti, toisin kuin sun, joka panostat itseesi vaikka olet Äiti.
Mitä ihmettä :D Miksi tämä ottaa näin koville?
Mulla ainakin kesämekko meinaa sellaista lörppöä rättiä mikä on ihana heittää päälle kun on kuuma. Ei mikään kaunis ja tyylikäs todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aina ihmettelen miksi suomalaisilla on käsittämätön vimma riisuutua puolialastomaksi heti kun lämpötila nousee +15 asteeseen. Tyylitöntä, mautonta, rumaa, vastenmielistä. Yök
Olen niin samaa mieltä. Uimarannalla tai maauimalassa voi olla pikku bikineissä mutta esim. kaupungilla en ymmärrä pakarat paljastavia shortseja ja napatoppeja.
Tänäänkin yhteen lounasravintolaan saapui nainen, oli treenattu kroppa mutta pakarat paljastavissa shortseissa, mautonta mun mielestä.
Täällä ilma tosi lämmin mutta maa hohkaa vielä kylmää. Ei todellakaan hametta vaikka asteita yli 20.
Mie taas puin kahelle pienelle tytölleni ihanat prinsessamekot päälle, itelläni oli vain caprit ja toppi. Tosin ei käyty niillä hameilla puistossa vaan vaihdettiin sitten puistoreissuun toiset vaatteet.
Mut miust on ihana pukea lapset kauniisti ja tykkään toisinaan itekki laittaa mekon.
Toinen tytöistä, 6-v rakastaa mekkoja, ja pitäis niitä kesät talvet jos sais ite päättää.
Minulla oli eilen puistoilemassa maksimekko, huppari ja tennarit. Pojalla ( 6v ) farkut , t-paita ja huppari, tytöllä (4v) legginsit ja pitkähihainen mekko. Aika kuuma tuli, kun aurinko porotti suoraan mutta jos olisi tuullut tai aurinko mennyt pilveen , olisi ollut viileää!
Tottumisjuttu. Me ollaan kesät pohjoisessa (vielä ei olla ehditty lähteä), ja musta +15 on oikein mainio t-paitakeli. Viime kesänä Hammerfestissa paikallisilla oli shortsit ja sandaalit +7 asteessa, siihen en ole vielä päässyt.
Minä herätin kerran närää violeteissa niittikoristeisissa farkkusortseissa , mustassa Metallican topissa ja mustissa tennareissa :D
Normaalit kesävaatteet, mutta ilmeisesti kahden naisen mielestä olin kovinkin erikoinen ilmestys kun kauhea supina selän takana ja katseet polttivat lähes persukseeni reikiä kun kyykin hiekkalaatikolla!
Sori nyt vaan, mutten innostu Tokmannin beigeistä caprihousuista ja Crocseista..
Nykyään lämpö on suomen kesässä niin harvinaista herkkua, että sään salliessa minä vedän todellakin mekon niskaan ! Ja menen siinä asussa leikkipuistoonkin. Enkä puhu nyt mistään juhlamekoista, vaan puolipitkistä ja pitkistä rennoista puuvillamekoista.
Juu, sä olet kaunis ja ihana ja haluttava, aina tyylikäs, toisin kuin ne fakut+huppari - äidit siellä puistossa. Ne muut on niin tylsiä, että niiden miehet pettää ihan varmasti, toisin kuin sun, joka panostat itseesi vaikka olet Äiti.