Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen leikkipuistossa hihaton mekko päällä, muilla äideillä farkut ja pitkähihaiset paidat

Vierailija
11.05.2018 |

Lämmintä on +22 ja aurinko paistaa tähän suoraan, joten ihmetyttää että olen ainoa jolla näin kesäinen varustus!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sä olet kaunis ja ihana ja haluttava, aina tyylikäs, toisin kuin ne fakut+huppari - äidit siellä puistossa. Ne muut on niin tylsiä, että niiden miehet pettää ihan varmasti, toisin kuin sun, joka panostat itseesi vaikka olet Äiti. 

Vierailija
22/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesällä aina pitkähihaisessa. Siinäkös kyttääjille riittää ihmettelemistä. Syy on se, että palan käytännössä heti, jos aurinko paistaa iholle. Mikään aurinkovoide ei tehoa riittävästi enkä rusketu lainkaan. On pakko vältellä aurinkoa parhaansa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotain 15 astetta ja joku akka käveli minihame mittaisessa mekossa. No, kukin tyylillään.

Vierailija
24/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska sinun käsityksesi aikuisen kesäpukeutumisesta kuuluu korkeintaan rantalomalle uimarannalle.

Vierailija
25/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku niiden naisten miehistä edes otti sut takaapäin jonkun kiipeilytelineen takana.

Vierailija
26/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö ihmettä nyt taas?

Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on kylmä myös helteellä ja sitten on toisia joilla on kuuma +10 asteessa.

Yllätyitkö tästä faktasta ap?

Et tule koskaan näkemään heinäkuussa +22 asteessa noin pukeutuneita ihmisiä. Etkö tajunnut, että ap yritti näpäyttää ihmisiä, jotka eivät ymmärrä pukeutua sään mukaan, vaan pukeutuvat vuodenajan mukaan?

Vierailija
27/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yksi kulki kaupungilla hihattomassa kesämekossa sukkahousut jalassa.

Vierailija
28/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ollakaan, näin just tuon äitiysrauhan julistuksen, olipa hyvä! Siinä nimenomaan kiellettiin leikkipuistokyttäys.

Vierailija
29/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmaan on ihmisillä farkkuja heinäkuussakin.

Vierailija
30/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa on lämmin, mutta ilma on kylmä. Itselläni oli pitkähihainen ja takki. Ihan sopivasti.

Vierailija
31/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aina ihmettelen miksi suomalaisilla on käsittämätön vimma riisuutua puolialastomaksi heti kun lämpötila nousee +15 asteeseen. Tyylitöntä, mautonta, rumaa, vastenmielistä. Yök

Olen niin samaa mieltä. Uimarannalla tai maauimalassa voi olla pikku bikineissä mutta esim. kaupungilla en ymmärrä pakarat paljastavia shortseja ja napatoppeja.

Vierailija
32/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään lämmin tuo 22 astetta. Sisälämpötiia ja minulla on sisällä aina pitkähihainen paita. Ulkona vieläpä tulee, aurinko voi mennä pilven taa.

Mekkoja ja hameita käytä lähes aina kesällä, mutta aina on pitkähihainen paita. Hellesääkläkin on matkassa neuletakki ym. Kylmä on pilannut niin monta kivaa juttua.

Vierailija
33/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sä olet kaunis ja ihana ja haluttava, aina tyylikäs, toisin kuin ne fakut+huppari - äidit siellä puistossa. Ne muut on niin tylsiä, että niiden miehet pettää ihan varmasti, toisin kuin sun, joka panostat itseesi vaikka olet Äiti. 

Mitä ihmettä :D Miksi tämä ottaa näin koville? 

Mulla ainakin kesämekko meinaa sellaista lörppöä rättiä mikä on ihana heittää päälle kun on kuuma. Ei mikään kaunis ja tyylikäs todellakaan. 

Vierailija
34/49 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aina ihmettelen miksi suomalaisilla on käsittämätön vimma riisuutua puolialastomaksi heti kun lämpötila nousee +15 asteeseen. Tyylitöntä, mautonta, rumaa, vastenmielistä. Yök

Olen niin samaa mieltä. Uimarannalla tai maauimalassa voi olla pikku bikineissä mutta esim. kaupungilla en ymmärrä pakarat paljastavia shortseja ja napatoppeja.

Tänäänkin yhteen lounasravintolaan saapui nainen, oli treenattu kroppa mutta pakarat paljastavissa shortseissa, mautonta mun mielestä. 

Vierailija
35/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilma tosi lämmin mutta maa hohkaa vielä kylmää. Ei todellakaan hametta vaikka asteita yli 20.

Vierailija
36/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie taas puin kahelle pienelle tytölleni ihanat prinsessamekot päälle, itelläni oli vain caprit ja toppi. Tosin ei käyty niillä hameilla puistossa vaan vaihdettiin sitten puistoreissuun toiset vaatteet.

Mut miust on ihana pukea lapset kauniisti ja tykkään toisinaan itekki laittaa mekon.

Toinen tytöistä, 6-v rakastaa mekkoja, ja pitäis niitä kesät talvet jos sais ite päättää.

Vierailija
37/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen puistoilemassa maksimekko, huppari ja tennarit. Pojalla ( 6v ) farkut , t-paita ja huppari, tytöllä (4v) legginsit ja pitkähihainen mekko.  Aika kuuma tuli, kun aurinko porotti suoraan mutta jos olisi tuullut tai aurinko mennyt pilveen , olisi ollut viileää!

Vierailija
38/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumisjuttu. Me ollaan kesät pohjoisessa (vielä ei olla ehditty lähteä), ja musta +15 on oikein mainio t-paitakeli. Viime kesänä Hammerfestissa paikallisilla oli shortsit ja sandaalit +7 asteessa, siihen en ole vielä päässyt.

Vierailija
39/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herätin kerran närää violeteissa  niittikoristeisissa farkkusortseissa ,  mustassa Metallican topissa ja mustissa tennareissa  :D  

Normaalit kesävaatteet, mutta  ilmeisesti  kahden naisen mielestä olin kovinkin erikoinen ilmestys kun kauhea supina selän takana  ja katseet polttivat lähes persukseeni reikiä kun kyykin hiekkalaatikolla!

Sori nyt vaan, mutten innostu Tokmannin  beigeistä caprihousuista ja Crocseista..

Vierailija
40/49 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lämpö on suomen kesässä niin harvinaista herkkua, että sään salliessa minä vedän todellakin mekon niskaan ! Ja menen siinä asussa leikkipuistoonkin. Enkä puhu nyt mistään juhlamekoista, vaan  puolipitkistä ja pitkistä rennoista puuvillamekoista.