Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolisoni suuttui väärinpäin olevasta vessapaperista

Vierailija
11.05.2018 |

Olemme vasta muuttaneet avopuolisoni kanssa vähän aika sitten yhteen ja nyt näköjään "arki" on alkanut. Hän suuttui, kun olin laittanut vessapaperin telineeseen hänen mielestään väärinpäin. Kun sanoin, etten tiennytkään, että sillä on jotain väliä, että kumminpäin paperi on telineessä, hän suuttui entistä enemmän. Vessapaperin oikea asento on kuulemma itsestäänselvyys, joka kaikkien pitää tietää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sinut, jos olisin hän.

Miten voi kasvaa aikuiseksi ilman että tietää kummin päin vessapaperi laitetaan telineeseen?

Vierailija
2/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää, kun jotkut laittavat vessapaperin niin, että sitä ei voi vetää seinän myötäisesti vaan paperi tavallaan roikkuu rullan yli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aiheesta yhden työkaverin kanssa pidempikin keskustelu. Samaa mieltä kyllä oltiin rullan oikeasta asettelusta mutta harhaannuttiin sivupoluille miettimään olisiko paperin laadulla merkitystä asiaan. Oli tylsä työpäivä.

Vierailija
4/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on teline, johon mahtuu 4 - 5 rullaa pystyyn WC-paperirullia, ei tartte tapella jostain niin älyttömästä asiasta.

Vierailija
5/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ärsyttävää, kun jotkut laittavat vessapaperin niin, että sitä ei voi vetää seinän myötäisesti vaan paperi tavallaan roikkuu rullan yli :(

Se pitää laittaa juuri noin.

Vierailija
6/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraavaksi sellainen, että kuorit siitä monikerroksisesta wc-paperista kierroksen verran sitä päällimmäistä kerrosta pois. Silloin katkot eivät osu kohdakkain. Tarkkaile sitten, tajuaako tyyppi jäynän vai luuleeko se rullan olevan viallinen.

Vierailija
7/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on teline, johon mahtuu 4 - 5 rullaa pystyyn WC-paperirullia, ei tartte tapella jostain niin älyttömästä asiasta.

Eli silloin osa on kuitenkin väärin päin? En kestäisi asua sellaisessa paikassa.

Vierailija
8/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä aihe riidellä, etenkin kun teillä pitäisi vielä olla suhteessanne kuherruskuukausi menossa.

Oli minullakin nuorena mielipide siitä, kummin päin rulla olisi kivempi/kätevämpi/tyylikkäämpi, mutta sen mielipiteen heitin roskiin siinä vaiheessa, kun muutin yhteen miehen kanssa, jolla oli kissa. Kissan takia rullan piti olla "väärin päin" (siis eri päin kuin mikä minun mielestäni oli se kivempi suunta), koska muuten kissa olisi saanut kynsittyä koko rullallisen vessapaperia silpuksi lattialle.

AP:lle; jääpä seurailemaan vähäksi aikaa, mistä seuraava pimahdus syntyy ja tee siitä sitten johtopäätökset, kannattaako tuota suhdetta jatkaa.

Vierailija
9/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä aihe riidellä, etenkin kun teillä pitäisi vielä olla suhteessanne kuherruskuukausi menossa.

Oli minullakin nuorena mielipide siitä, kummin päin rulla olisi kivempi/kätevämpi/tyylikkäämpi, mutta sen mielipiteen heitin roskiin siinä vaiheessa, kun muutin yhteen miehen kanssa, jolla oli kissa. Kissan takia rullan piti olla "väärin päin" (siis eri päin kuin mikä minun mielestäni oli se kivempi suunta), koska muuten kissa olisi saanut kynsittyä koko rullallisen vessapaperia silpuksi lattialle.

AP:lle; jääpä seurailemaan vähäksi aikaa, mistä seuraava pimahdus syntyy ja tee siitä sitten johtopäätökset, kannattaako tuota suhdetta jatkaa.

Se ei ole typerä aihe. En pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka laittaa vessapaperin väärinpäin.

Vierailija
10/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita.

En edes tiedä miten päin meidän rullamme ovat, kolmessa vessassa.

En varmaan kattelis tuollaista ukkoa, jos teillä pikeasti on kunnon riita mokomasta.

Ja montako sekuntia menee rullan kääntämiseen siltä ketä asia vaivaa.

Vierailija
11/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon akka sen toistepäin sitten ite jos tykkää, pidä sinäkin oma pääsi, äläkä ole tuollainen nynny.

Vierailija
12/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juuri se väärä tapa. Itsellä ainakin selkä prakaa, kun pitää kurotella paperia sieltä seinästä asti. Siitä saa näppärästi otetta kuten lähempänä roikkuvasta ja vapaassa roikotuksessa olevasta paperista. Monta kertaa on sormet katkenneet kylässä, kun seinä on tullut vastaan.

Vierailija
13/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juuri se väärä tapa. Itsellä ainakin selkä prakaa, kun pitää kurotella paperia sieltä seinästä asti. Siitä saa näppärästi otetta kuten lähempänä roikkuvasta ja vapaassa roikotuksessa olevasta paperista. Monta kertaa on sormet katkenneet kylässä, kun seinä on tullut vastaan.

*ei saa

Vierailija
14/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi kuuluu olla seinän puolella josta saa sen paperin käärittyä niin, että se paperin puoli ei ole koskettanut seinää ja on näin puhtaampi.

Vierailija
15/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme vasta muuttaneet avopuolisoni kanssa vähän aika sitten yhteen ja nyt näköjään "arki" on alkanut. Hän suuttui, kun olin laittanut vessapaperin telineeseen hänen mielestään väärinpäin. Kun sanoin, etten tiennytkään, että sillä on jotain väliä, että kumminpäin paperi on telineessä, hän suuttui entistä enemmän. Vessapaperin oikea asento on kuulemma itsestäänselvyys, joka kaikkien pitää tietää.

En jäisi tuollaisesta asiasta riitelemään. Se olisi kiitos ja hei, pitäkööt vessapaperit ihan miten itse haluaa.

Vierailija
16/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä näin kirjoitti:

Paperi kuuluu olla seinän puolella josta saa sen paperin käärittyä niin, että se paperin puoli ei ole koskettanut seinää ja on näin puhtaampi.

Paperi on suuniteltu siten, että rullan sisäänpäin oleva paperikerros on vahvempi ja karheampi ja rullan ulkopinnalla oleva kerros on pehmeämpi ja imukykyisempi. Käytät siis paperia väärin.

Vierailija
17/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui, huomautti vai mainitsi? Siis oikeasti eikä provokielellä. Ja oliko ollut juttua asiasta aiemmin? Jos oli takuuvarmasti (eikä vain sinun mielestäsi) eka kerta kun asia tuli puheeksi ja tosissaan ensireaktio oli suuttuminen, olisin huolissani, ei ollut normaali reaktio. Jos taas asiasta oli puhuttu aiemmin ja avokille asia merkitsi selvästi sinua enemmän, muttet yhtään ole valmis tulemaan vastaan tai vielä pahempaa, olit luvannut pitää paperia kuten avokki toivoi muttet kuitenkaan kerta toisensa jälkeen niin tehnyt, niin sitten ymmärrän jopa pienen suuttumisen.

Vierailija
18/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen. Vessapaperin suunta, hammastahnan puristaminen, ostin molemmille omat ja sanoin, että puristele mitrn päin haluat, älä koske mun tuubiini.

Aina tuli uutta tollasta typerää pientä, lopulta nostin kytkintä ja löhdin.

Mitä jos tulisi tuollaisen kanssa oikea ongelma?

Vierailija
19/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun mielestä näin kirjoitti:

Paperi on suuniteltu siten, että rullan sisäänpäin oleva paperikerros on vahvempi ja karheampi ja rullan ulkopinnalla oleva kerros on pehmeämpi ja imukykyisempi. Käytät siis paperia väärin.

Eipähän mene sormi paperista läpi.

Vierailija
20/22 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran julkisessa vessassa, jossa oli automaatti, johon mahtui monta rullaa paperia. Siitä suuaukosta tuli paperia kummaltakin puolelta, eli joku oli kiskonut sen ylempänä olevan rullan toisesta päästä ulos. Hankkikaa miehenne kanssa tuommoinen, niin on lisäksi se plussa ettei paperi lopu kerrasta koskaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi