Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolinen ystäväni kertoi että on ollut ihastunut minuun jo kauan!!!

Vierailija
11.05.2018 |

Suuri järkytys kun hän tämän kertoi. Kiirehdin siltä istumalta kahvilasta pois, en pysty mitenkään tätä käsittelemään.. Monen vuoden ystävyyden ajan hänellä on ollut "sellaisia" ajatuksia minusta!!?#?! Todella inhottavaa, olo tuntuu hyväksikäytetyltä. En tahdo koskaa enää nähdä kyseistä "ystävää", melkeen toivon että hän näkee tämän aloituksen ja tajuaa pysyä kaukana.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekkin nainen. Ikää päälle kolmekymmentä, ystäviä ollaan oltu jo teini-iästä asti. Ap

Vierailija
2/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kirjoittaja tosissaan, olen järkyttynyt! Mitä pahaa siinä on jos joku on ihastunut?? Minulla myös hyvä ystävä (mies puolinen) johon olen korvia myöten rakastunut/ihastunut! En ole vielä hänelle sitä tunnustanut mutta tänä kesänä aion sen tehdä. En voi sille mitään että rakastuin :) Haluan että hän saa sen tietää, tosin minusta tuntuu että hän on sen jo aavistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa viikkoja, vieläkin ahdistaa ja oksettaa. Apua!! Ap

Vierailija
4/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kirjoittaja tosissaan, olen järkyttynyt! Mitä pahaa siinä on jos joku on ihastunut?? Minulla myös hyvä ystävä (mies puolinen) johon olen korvia myöten rakastunut/ihastunut! En ole vielä hänelle sitä tunnustanut mutta tänä kesänä aion sen tehdä. En voi sille mitään että rakastuin :) Haluan että hän saa sen tietää, tosin minusta tuntuu että hän on sen jo aavistanut.

On hieman eri asia jos nainen ihastuu mieheen!! Ap

Vierailija
5/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ois mun pahin painajainen :( mulla on paljon hyviä ystäviä ja kyllä ahistais jos joku kertois suuntautumisesta muhun..

Vierailija
6/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ystävyyssuhde. Ystäväsi ei ansaitse homofoobista ihmistä elämäänsä etkä sinäkään tarvitse henkilöä elämääsi joka tekee olosi epämukavaksi. Kaikki voittaa.

Vierailija
7/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hieman eri asia jos nainen ihastuu mieheen!! Ap

Mikä siinä on erilaista, jos ystävistä on kuitenkin kyse? Jos seurustelet tahollasi miehen kanssa ja tuedät vahvasti olevasi hetero, niin ei kai tuollaisen pitäisi hetkauttaa mitenkään.

Vierailija
8/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ois mun pahin painajainen :( mulla on paljon hyviä ystäviä ja kyllä ahistais jos joku kertois suuntautumisesta muhun..

Mikä siinä ahdistaa, jos kuitenkin itse tietää oman suuntautumisensa? Mitä pelkäät? Voihan tuolla kaupungilla kulkiessa kuka tahansa muutenkin ihastua, jos nyt ei itse ihan burkhassa kulje.

Vierailija
9/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ainoa vaihtoehtosi tässä tilanteessa on harrastaa seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen ystäväsi on saanut syntiset himonsa tukahdutettua ja sinä voit jatkaa elämääsi normaalisti, koska ei kerta homoksi tee.

Vierailija
10/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ahdistaa, jos kuitenkin itse tietää oman suuntautumisensa? Mitä pelkäät? Voihan tuolla kaupungilla kulkiessa kuka tahansa muutenkin ihastua, jos nyt ei itse ihan burkhassa kulje.

No kyllä siinä vois tuntua olo jotenkin hyväksikäytetyltä, jis joku on ihan mehuuntuneena hekumoinut vuosikausia salaa ja ite antanut tietämättään aihetta. Yäk.

Vierailija
11/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tiesitkö, että ystäväsi on kiinnostunut (myös?) naisista, vai tuliko se täysin yllätyksenä tuossa tilanteessa? Joka tapauksessa tuo reaktiosi on täysin ylimitoitettu, sääliksi käy ystävääsi joka uskalsi viimein kertoa tunteistaan.

Vierailija
12/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naispuolinen bi (ex-hetero) ja ihastuin salaa parhaaseen ystävääni parikymppisenä. Pian sen jälkeen hän ns. tuli ulos kaapista ja on siis lesbo. Ollaan yli kolmekymppisiä ja vieläkin häpeän sitä, että ihastuin häneen, enkä ole tunnustanut sitä hänelle. En myöskään usko, että hän on koskaan ollut vähääkään ihastunut minuun. Nykyään olen enimmäkseen naisista kiinnostunut bi, enkä pystyisi vieläkään tunnustamaan asiaa hänelle. Uskon, että tunteeni olivat täysin yksipuolisia, joten en halua kehittää kiusallista tilannetta asian ympärille.

Vierailija
13/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta tee homoksi ja kymmenestä kerrasta nollaantuu. Vanha viisaus.

Vierailija
14/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naispuolinen bi (ex-hetero) ja ihastuin salaa parhaaseen ystävääni parikymppisenä. Pian sen jälkeen hän ns. tuli ulos kaapista ja on siis lesbo. Ollaan yli kolmekymppisiä ja vieläkin häpeän sitä, että ihastuin häneen, enkä ole tunnustanut sitä hänelle. En myöskään usko, että hän on koskaan ollut vähääkään ihastunut minuun. Nykyään olen enimmäkseen naisista kiinnostunut bi, enkä pystyisi vieläkään tunnustamaan asiaa hänelle. Uskon, että tunteeni olivat täysin yksipuolisia, joten en halua kehittää kiusallista tilannetta asian ympärille.

Sori, kirjoitin tosi epäselvästi. Pointtina oli se, että paras kaverini on lesbo ja itsekin olen melkein lesbo ja siltikään en uskalla paljastaa tunteitani. Joten ei sillä oikeastaan ole väliä, kumpaa sukupuolta ihastuja edes on, kun suuntautumisemme puolesta voisimme toistemme kanssa olla parisuhteessakin.

Henkilökohtaiset ominaisuudet ja se ystävyyden tabumerkitys ovat tärkeämpiä ainakin omalla kohdallani. Hyvästä ystävästä tulee vähän niinkuin sisko - ei sellaiseen sovi ihastua.

Vierailija
15/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tunnustako tunteitanne jos tiedätte että vastakaikua ei ole tulossa. Pilaatte vain ystävyyden.

Vierailija
16/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri järkytys kun hän tämän kertoi. Kiirehdin siltä istumalta kahvilasta pois, en pysty mitenkään tätä käsittelemään.. Monen vuoden ystävyyden ajan hänellä on ollut "sellaisia" ajatuksia minusta!!?#?! Todella inhottavaa, olo tuntuu hyväksikäytetyltä. En tahdo koskaa enää nähdä kyseistä "ystävää", melkeen toivon että hän näkee tämän aloituksen ja tajuaa pysyä kaukana.

Mulla samantapainen kokemus. Eniten siinä ällötti ajatus, että mitä kaikkea on yhdessä tehty. Itse ihan kaverimielessä ja toinen ehkä saanut jotain kiksejä. Esim. saunareissut, uimiset ym. Ystäviä ei enää olla, muuttui mun silmissä täysin, luotto meni lopullisesti!

Vierailija
17/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, tiesitkö, että ystäväsi on kiinnostunut (myös?) naisista, vai tuliko se täysin yllätyksenä tuossa tilanteessa? Joka tapauksessa tuo reaktiosi on täysin ylimitoitettu, sääliksi käy ystävääsi joka uskalsi viimein kertoa tunteistaan.

No en todellakaan tiennyt. Ei hän ole koskaan seurustellut, ajattelin sen johtuvan siitä että hän on vain niin nirso eikä huoli ketään. Mutta että onkin kaiken aikaa katellut mua sillä silmällä!! Todellakin ollaan yökyläilty jne mitä ystävät tekee, kännissä pussailua. Toinen ois vähän voinut varoittaa, ettei ole ihan läpällä mukana. Ap

Vierailija
18/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että ainoa vaihtoehtosi tässä tilanteessa on harrastaa seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen ystäväsi on saanut syntiset himonsa tukahdutettua ja sinä voit jatkaa elämääsi normaalisti, koska ei kerta homoksi tee.

Hyi hit to. Ap

Vierailija
19/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi ja ajauduin ystäväni kanssa läheiseen suhteeseen. Tottakai jatkuva halailu ja pussailu sai ihastumaan ja koin että tunteet molemminpuolisia. Siinä oli yhtäläinen shokki kun toinen kertoi ettei ollut tuntenut mitään minua kohtaan vaikka läheisyys taisi jatkua vuoden-pari. Ja ystävyys meni myös, ei ihastumisen vuoksi vaan siksi että koin että hän huijasi minua, sanoi välillä olevansa rakastunut vaikkei ilmeisesti ikinä ollut!

Vierailija
20/41 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samantapainen kokemus. Eniten siinä ällötti ajatus, että mitä kaikkea on yhdessä tehty. Itse ihan kaverimielessä ja toinen ehkä saanut jotain kiksejä. Esim. saunareissut, uimiset ym. Ystäviä ei enää olla, muuttui mun silmissä täysin, luotto meni lopullisesti!

Ai saatava mitä homofobiaa.. toinen ei oo kyllä varmaan saanut mitään kiksejä, vaan ollut ystäväsi. Tiedätkö sinä mitä ystävyys on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä