Naispuolinen ystäväni kertoi että on ollut ihastunut minuun jo kauan!!!
Suuri järkytys kun hän tämän kertoi. Kiirehdin siltä istumalta kahvilasta pois, en pysty mitenkään tätä käsittelemään.. Monen vuoden ystävyyden ajan hänellä on ollut "sellaisia" ajatuksia minusta!!?#?! Todella inhottavaa, olo tuntuu hyväksikäytetyltä. En tahdo koskaa enää nähdä kyseistä "ystävää", melkeen toivon että hän näkee tämän aloituksen ja tajuaa pysyä kaukana.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Suuri järkytys kun hän tämän kertoi. Kiirehdin siltä istumalta kahvilasta pois, en pysty mitenkään tätä käsittelemään.. Monen vuoden ystävyyden ajan hänellä on ollut "sellaisia" ajatuksia minusta!!?#?! Todella inhottavaa, olo tuntuu hyväksikäytetyltä. En tahdo koskaa enää nähdä kyseistä "ystävää", melkeen toivon että hän näkee tämän aloituksen ja tajuaa pysyä kaukana.
Ei muuta kun nuolemaan toistenne haaroväliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen bi ja ajauduin ystäväni kanssa läheiseen suhteeseen. Tottakai jatkuva halailu ja pussailu sai ihastumaan ja koin että tunteet molemminpuolisia. Siinä oli yhtäläinen shokki kun toinen kertoi ettei ollut tuntenut mitään minua kohtaan vaikka läheisyys taisi jatkua vuoden-pari. Ja ystävyys meni myös, ei ihastumisen vuoksi vaan siksi että koin että hän huijasi minua, sanoi välillä olevansa rakastunut vaikkei ilmeisesti ikinä ollut!
Ja jatkan vielä, olen ollut täysin ystävä, mitään himoja en tätä naista kohtaan tuntenut, ainoastaan silloin kun kiehnättiin toisissamme, mitä olettaisin että nainen ei olisi tehnyt biystävänsä kanssa ilman tunnetta. Väärässä olin.
Yök mikä limalötkö,jätä tuollainen sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, tiesitkö, että ystäväsi on kiinnostunut (myös?) naisista, vai tuliko se täysin yllätyksenä tuossa tilanteessa? Joka tapauksessa tuo reaktiosi on täysin ylimitoitettu, sääliksi käy ystävääsi joka uskalsi viimein kertoa tunteistaan.
No en todellakaan tiennyt. Ei hän ole koskaan seurustellut, ajattelin sen johtuvan siitä että hän on vain niin nirso eikä huoli ketään. Mutta että onkin kaiken aikaa katellut mua sillä silmällä!! Todellakin ollaan yökyläilty jne mitä ystävät tekee, kännissä pussailua. Toinen ois vähän voinut varoittaa, ettei ole ihan läpällä mukana. Ap
Tämän on pakko olla provo. Siis oon ollut parikymppisenä kaappilesbonaisena ollut ihastunut parhaaseen kaveriini, joka on lesbo, enkä ole koskaan pussaillut hänen kanssaan edes humaltuneena. En ole ikinä pussannut ketään naista muutenkaan. Silti tiedän olevani bi tai nykyisin jopa lesbo, vaikka suhteita on ollut ainoastaan miesten kanssa.
Miksi ihmeessä menet pussailemaan jonkun kanssa? Pussailisitko miehen kanssa ihan noin vain olettaen, ettei se mies tietenkään ihastu? Mulle ainakin ois tosi iso juttu, jos joku nainen tai mieskin pussailisi. En edes suostuisi pusuihin tai mihinkään hiplailuun, jos se toinen osapuoli ei kiinnostaisi "siinä mielessä".
Minulle on ihan normaalia että ystävien kesken pussaillaan kännissä. Ystävät on mulle rakkaita muttei niissä pusuissa ole mitään seksuaalista. Nauretaan ja hyi yäk-tellään lopuksi :D mutta tämä yksi on näköjään ollut varmaan perheenperustamismielessä kaikki nämä kerrat. Yäk!! Ap
Kumman huonosti tunnette toisenne vaikka niin kauan olette olleet ystäviä. Ihastukset, rakastumiset ja seksihän on 20-30 vuotiaille number 1 asia maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan normaalia että ystävien kesken pussaillaan kännissä. Ystävät on mulle rakkaita muttei niissä pusuissa ole mitään seksuaalista. Nauretaan ja hyi yäk-tellään lopuksi :D mutta tämä yksi on näköjään ollut varmaan perheenperustamismielessä kaikki nämä kerrat. Yäk!! Ap
No kukin taaplaa tyylillään. Itselleni läheisyys on ainakin tosi intiimi juttu, enkä haluaisi halailla, söpöstellä ja pussailla vitsillä yök-mielessä kenenkään kanssa. Mulle kosketuksessa aikuisten välillä (nopeaa halausta lukuunottamatta) on niin paljon seksuaalista merkitystä, että välttelen sellaista muiden paitsi potentiaalisten tai oikeiden seurustelukumppaneiden kanssa.
Jättäisin väliin kaiken maailman kännipussailusessiot sellaisten kanssa, jotka eivät oikeasti kiinnosta pussailumielessä. Ne ovat yök mullekin, joten miksi sellaista tekisin? :) Yök-juttuihin sanotaan nätisti "ei kiitos". Mun mielestäni toimintasi vaikuttaa kaappilesboilulta, mutta kiistät sen taipumuksen itsessäsi. Tai sitten vain provoilet.
T. Eräs bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä oon se joka ihastui ystävääni. Halusi aina olla lähekkäin, halia, pussailla, pitää kädestä, missä tahansa olimmekin. Käyttäydyimme kuin teinirakastavaiset. Miksi hetero tekee tälläistä? Ei tämänkään tarvinut olla seksuaalista mutta ei mun tee mieli kiehnätä noin kovin ystävässä ilman tunteita. Ja se ei tarkoita perheenperustamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukin taaplaa tyylillään. Itselleni läheisyys on ainakin tosi intiimi juttu, enkä haluaisi halailla, söpöstellä ja pussailla vitsillä yök-mielessä kenenkään kanssa. Mulle kosketuksessa aikuisten välillä (nopeaa halausta lukuunottamatta) on niin paljon seksuaalista merkitystä, että välttelen sellaista muiden paitsi potentiaalisten tai oikeiden seurustelukumppaneiden kanssa.
Jättäisin väliin kaiken maailman kännipussailusessiot sellaisten kanssa, jotka eivät oikeasti kiinnosta pussailumielessä. Ne ovat yök mullekin, joten miksi sellaista tekisin? :) Yök-juttuihin sanotaan nätisti "ei kiitos". Mun mielestäni toimintasi vaikuttaa kaappilesboilulta, mutta kiistät sen taipumuksen itsessäsi. Tai sitten vain provoilet.
T. Eräs bi-nainen
Juurikin näin!!! ja siksi minä en tajunnut että ystävälläni ei ollut mitään tunteita.
T. Se toinen bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap kirjoittaja tosissaan, olen järkyttynyt! Mitä pahaa siinä on jos joku on ihastunut?? Minulla myös hyvä ystävä (mies puolinen) johon olen korvia myöten rakastunut/ihastunut! En ole vielä hänelle sitä tunnustanut mutta tänä kesänä aion sen tehdä. En voi sille mitään että rakastuin :) Haluan että hän saa sen tietää, tosin minusta tuntuu että hän on sen jo aavistanut.
On hieman eri asia jos nainen ihastuu mieheen!! Ap
Höpöhöpö, kaikissa naisissa asuu pikkulesbo, ajattele nyt kun se hieroisi sun rintoja ja työntäisi käden römpsään..
Itselläni aseksuaalina ei ole ihastuksistani mitään pussailua "härskimpiä" fantasioita. Ehkä ap:n kaveri voisi olla samanlainen, jos on elänyt tyyliin koko elämänsä ilman seksiä? Tosin ap vaikuttaa provolta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tunnustako tunteitanne jos tiedätte että vastakaikua ei ole tulossa. Pilaatte vain ystävyyden.
Kertokaa miten sen voi tietää jos toinen vihjailee olevansa kiinnostunut, pussailee, halii, söpöstelee...? Tunnen itseni tyhmäksi kun uskoin!
Mutta lesbon pitää vaan hiljaa ymmärtää, että joku mies voi olla kiinnostunut heistä eikä kokea sitä mitenkään vaivaannuttavana...
Vierailija kirjoitti:
Mutta lesbon pitää vaan hiljaa ymmärtää, että joku mies voi olla kiinnostunut heistä eikä kokea sitä mitenkään vaivaannuttavana...
Tämäkin on totta. Sitä, että lesbo pillastuisi miehen ihastumisen kohteena olemista, pidetään outona. Oletetaan, että tottakai miehille on luontevaa tehdä aloitteita nille näteimmille lesboillekin jne. Ja lesbo tietenkin ymmärtää sen ja kestää iskuyritykset kuin mies konsanaan.
On se kumma että sä voit pussailla toisia naisia tai miehiä ihan huvin vuoksi ja sitten olla kauhuissas ja lytätä toisen kun sillä tunteita. Niin ylimielistä ja tyhmää leikkiä toisen tunteilla jos et tarkoita sitä ja sitten pistää välit poikki. Oksettavaa!!!!!!
Mitä oksettavaa siinä on, että joku on pitänyt sinua viehättävänä ja puoleensavetävänä? Minä olisin imarreltu. Vai onko minun vain helppo puhua kun minulle ei ole käynyt vastaavaa miespuolisen kaverin kanssa?
M41
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että sä voit pussailla toisia naisia tai miehiä ihan huvin vuoksi ja sitten olla kauhuissas ja lytätä toisen kun sillä tunteita. Niin ylimielistä ja tyhmää leikkiä toisen tunteilla jos et tarkoita sitä ja sitten pistää välit poikki. Oksettavaa!!!!!!
Ei ne pusut ole ollut mitään intiimejä kahden kesken koettuja. Vaan nauraen porukassa heiteltyjä pusuja suulle tai poskelle. Ja miesten mieliksikin joskus. Ap
dfgsdfgsdfgdfgsd kirjoitti:
Mitä oksettavaa siinä on, että joku on pitänyt sinua viehättävänä ja puoleensavetävänä? Minä olisin imarreltu. Vai onko minun vain helppo puhua kun minulle ei ole käynyt vastaavaa miespuolisen kaverin kanssa?
M41
Juuri siksi sinun on helppoa, koska et ole kokenut. Kyllä niitä voi olla useita tilanteita, jossa kiinnostus sinua kohtaan on pikemmin todella vaivaannuttavaa eikä mitenkään imartelevaa. Oikeasti on todella vaikea sanoa miten reagoisi vaikka alkujaan ei olisi edes homofobinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pusut ole ollut mitään intiimejä kahden kesken koettuja. Vaan nauraen porukassa heiteltyjä pusuja suulle tai poskelle. Ja miesten mieliksikin joskus. Ap
Ok, sitten ymmärrettävää. Minulla taas oli niin että se oli kahdenkeskistä. Ei todellakaan näyttämistä kellekään. Miksi sitten hetero niin tekee.
Miksi pussailet kännissä jos ajatus noin vastenmielinen :D Taitaa olla itselläsi pelko että oletkin lesbo...