Tällä palstalla on aina kaikkea hirveän outoa
Kommentit (27)
Myös alle 18v tyttäreni kaverit kaikki pyörii tällä palstalla.Minä n.50v vasta vuosi sitten huomasin tällaisen ajanviihdyke palstan...Saattaahan joku täälä asiat todesta ottaa.
Minä ainakin olen sellainen kuin täällä kirjoitan ja samastun moniin muidenkin kirjoituksiin.
Onko täällä tehty viimevuosina jonkinlainen palstauudistus mm. moderoinnin suhteen?
Olen pyörinyt vasta tämän kevään täällä ja vaikuttaa ainakin "Aihe vapaa" meininki samantyyppiseltä kuin Suomi24 nykyään.
Siellä annettiin muutama vuosi sitten vapaaehtoisille modeille kenkää ja moderointihoituu keskitetysti lähinnä robotilla.
Trollit paskoivat välittömästi mm. uskonto- keskustelut.
Tämä palsta on ollut ihan samanlainen aina. Yhtä urpåja juttuja on ollut ainakin niin kauan kuin muistan ja olen täällä kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän jo 17 vuotta. Kannattaa hieman valikoida mitä aukoo ja mihin nokkaansa tunkee, eli sellaista ihan normaalia.
Eikö muka tuolla elävässä elämässä ole mitään outoa?
Siellä sitä vasta onkin, jos joskus liikkuisitte siellä....
Ihmiset ylipäänsä on outoja, kukin tavallaan. Julkisesti pidetään kulissia ja yritetään esittää normaalia, mutta jokaisella on omat outoutensa, salaisuutensa ja synkkyytensä.
Sekopäitä riittää tässäkin maassa ihan tarpeeksi.
Tältä palstalta saa hyvän kuvan siitä minkälaisia ovat suomalaiset naiset.
Leikin täällä kotona kakkapötköllä. Tuutko leikkimään mun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, itse kun olen saanut vahvistusta mielikuvilleni suomalaisista miehistä.
Ap. Samaa mieltä.
Harvoin on oikeita keskusteluja.
Lisäksi täällä on kysymyksistä päätellen todella tyhmiä ihmisiä.
Sairaat ja hullut on aktiivisimpia.
Yp ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, itse kun olen saanut vahvistusta mielikuvilleni suomalaisista miehistä.
Selvä enemmistöhän tänne kirjoittavista on naisia. Muutama mieskin ehkä jaksaa täällä pyöriä, mutta suurin osa miehistä siirtyy muutamaa keskustelua vilkaistuaan kauhuissaan tervejärkisemmille foorumeille.
AV = Omituisten otusten kerho. :D
tilipitäppi kirjoitti:
AV = Omituisten otusten kerho. :D
Aivovaurioisten sopisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistöhän tänne kirjoittavista on naisia. Muutama mieskin ehkä jaksaa täällä pyöriä, mutta suurin osa miehistä siirtyy muutamaa keskustelua vilkaistuaan kauhuissaan tervejärkisemmille foorumeille.
Paitsi ne normaalit miehet, jotka elävät eivätkä trollaile häirikoimässä naisten keskustelupalstalla.
Ei kannata pelästyä. Valtaosa miehistä on ihmisiä. Täällä vihaansa levittää vain yksinäiset ja katkerat pojat ja miehet, ja sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
yllä palstan vakiohullu: työtön kitkerä naisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ne normaalit miehet, jotka elävät eivätkä trollaile häirikoimässä naisten keskustelupalstalla.
Ei kannata pelästyä. Valtaosa miehistä on ihmisiä. Täällä vihaansa levittää vain yksinäiset ja katkerat pojat ja miehet, ja sekopäät.
Tarkoitat varmaan typeriä ja sekopäisiä suomalaisia naisia?
Käy ylil*udalla ja hämmästy. Tosin kun vähän aikaa näitä lukee, niin viimeistäänkin tajuaa, että kyseessä on vain arkisten asioiden vääntely hieman oudommista näkökulmista ja hieman arkielämää kärkevämmin. Provoilemattakin omasta tylsästä arjestaan löytää outouksia, kun tarpeeksi kaivelee.
T. Eräs palsta"h*llu" (en ole oikeasti h*llu, mutta terapoin itseäni täällä palstalla)
P.S. Pistin parit tähtimerkit, kun ekalla yrityksellä viestini hävisi automaattimoden Molokin kitaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllä palstan vakiohullu: työtön kitkerä naisvihaaja.
Siis joku katkera ja lihava yksinhuoltaja, jolla useampi lapsi eri baarihoitojen kanssa ja nyt markkina-arvo nollissa.
Tottakai ne on. Ota huomioon tänne kirjoittelevien ihmisten olevan vielä julkisuuden henkilöitä niin saat lisää ihmeteltävää kuinka hyvin he peittelevät kaikkea tuota.