Miehen vanhempien Juhannus-saunasuunnitelmat - "Kyllä kai Jenna tulee näyttäytymään saunaan" ??
Joudutaan varmaan menemään Juhannuksena miehen vanhempien mökille. Siellä syödään ja juhlitaan. Miehen vanhemmat ovat koko alkuvuoden hössöttäneet yhteissaunasta. En oo mikään yhteissaunoja ja oon vähän keksinyt tekosyitä.
Tuorein kommentti asiaan on otsikossa, että pitäis niinku tulla näyttäytymään saunaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vanhemmat ovat koko alkuvuoden hössöttäneet yhteissaunasta.
Eipä taida heidän elämässään olla paljon sisältöä...
Juu. Eipä ole. Mökki, puutarha, juhannus-sauna, savusiika ja uudet perunat :)
Ei sinne yhteissaunaan ole pakko mennä. Itse ainakin välttäisin kuin ruttoa.
Appiukkoko on enemmän innoissaan kuin anoppi?
Harmittele juhannuksena, miten mielelläsi yhteissaunoisit mutta kun kuukautiset alkoivat, niin ei pysty saunomaan.
Sano, ettet välitä saunomisesta. Lupaat näyttäytyä mökin kuistilla klo 18, Jos niillä on pokkaa tuijotella sinua, niin sitten voit hyvällä syyllä sanoa, että se on nyt heippa koko konkkaroikalle, poikaystäväsi mukaan lukien. Et voi kuin voittaa.
Hössötykselle ei välttämättä mahda mitään, joten hössöttäkööt. Mutta ei ap:n tietenkään tarvitse sinne saunaan mennä. Voi joko keksiä tekosyyn (päänsärky tms.) tai sitten vaan suoraan sanoa, ettei halua.
Kieltäydyin yhteissaunasta, kun tuntui että anoppia kiinnosti vain nähdä mitä vaatteideni alla on.
Mene heidän kanssaan saunaan menkkojen ekana päivänä niin eivät taatusti kutsu uudestaan.
Voi helkutti , joo itse kehittäisin jotain muuta menoa juhannukseksi.
Jos et halua saunaan heidän kanssaan niin sitten et mene. Sinun ei tarvitse edes keksiä tekosyytä, vaan voit sanoa että et pidä yhteissaunoista. Jos loukkaantuvat tästä niin omapa on asiansa.
Älä lähde koko mökkireissuun, nuohan ovat ympärihulluja koko suku.
Vierailija kirjoitti:
😂 0/5
4/5 vähintään.
Noro estäisi osallistumasta mökkijuhannukseen, voi harmi 😁
Hyi helvetti, kuulostaa pervolle.
Itse kieltäytyisin.
Mutta voithan aina mennä pyyhe tai biksut/uimapuku päällä.
Kaikkia ihme pervoja sitä onkin. Joskus täällä oli nainen, joka oli ollut miehensä ja appivanhempien kanssa nakupatikoinnilla alpeilla:)
Voi kun olisi olemassa aidon näköisiä tekopippeleitä, menisit sellaisen kanssa näyttäytymään :D
Eipä taida heidän elämässään olla paljon sisältöä...