Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva marttyyri(äitien)päivä...

Vierailija
10.05.2018 |

Taas on se aika keväästä, että äidit kaivavat joukolla marttyyrikortit esiin ja sitten pelataan! Kootaan tähän ketjuun tänä vuonna kerrankin ETUkäteen ne asiat, jotka menivät äitienpäivänä täysin vihkoon. Miten päivästä tuli odotetun kuningatarpäivän sijaan kokolaimea, läpieletty ja syväharmaa.
Minä aloitan: Sain taas tiskata itse ja sitähän riitti. Eikä kukaan huomannut edes, että olin puhelakossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti lahjan enkä saanutkaan olla marttyyri. Mitä mä nyt teen?

Vierailija
2/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ettet sä ole mun äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole marttyyri äitienpäivänä. Miks mun pitäis olla?

Vierailija
4/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vietiin joo syömään. Oli järjetön ruuhka ja seisovasta pöydästä loppui ainakin kolme lajia ennenkuin mä pääsin ottaan. Kaikki oli lähteneet muksujensa kanssa raflaan ja meteli oli pahempi kuin yhdelläkään seiskalla sijaisen kanssa ikinä. Mä vaan kaipasin omaa rauhaa ja saarioisten maksalodjua valkkarin kera säkkituolissa. Miksei kukaan tajunnu mitä MÄ olisin halunnu?

Vierailija
5/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti laivalta mulle etukäteen victoriassecretsin pitsinimettömät. Tosi pienet. Liian.

Silmälasien puhdistukseen kävis muuten, mut pitsit raapii herkkää lasipintaa.

Vierailija
6/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani äitienpäivän voisi lakkauttaa. Liikaa mieliharmia.

Vierailija
7/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen antama lahja oli täysin väärä. Mitä se tuollaiseen meni rahojaan tuhlaamaan? Olen pahoittanut mieleni ja murjotan ainakin juhannukseen saakka.

Vierailija
8/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ladyshaverin. Miettikää!

Vierailija
9/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivää ei taida tulla tänä vuonna minulle, ellen sitten itse järjestä sitä. Teinipoikaa ei taatusti kiinnosta muistaa minua millään lailla. Miehellä oli tapana hommata kakku äitienpäiväksi, mutta nyt hän on ex.

Vierailija
10/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti laivalta mulle etukäteen victoriassecretsin pitsinimettömät. Tosi pienet. Liian.

Silmälasien puhdistukseen kävis muuten, mut pitsit raapii herkkää lasipintaa.

Tuo oli hyvä!😂

Tämä mamma kun tykkää reilummista pumpulin pehmeistä kalsareista ja ostaa ne itse. Onneks oma ukko ei oo pikkupikkarien kannalla. Ja yöksihän pöksyt pois joka tapauksessa ;)

Toiveeni on vain orvokkiamppeli ja se hommataan huomenna kauppareissulla.

Lapset perheineen soittavat maailmalta videopuheluita. No problems.

Voimia kaikille Äideille! Älkää stressatko.

Vierailija
11/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivästä on kadonnut täysin se aitous. Se kun oma lapsi haluaa omasta halustaan muistaa äitiään poimimalla kukkia/imuroimalla/tekemällä aamupala....jne. En ymmärrä niitä naisia joiden omat miehet ostelevat lahjoja, se ei ole vaimojenpäivä vaan äitienpäivä jolloin lapset saavat muistaa äitiään jollei vuoden 364:nä vuoden muuna päivänä äitiään muista ottaa huomioon. Niin materialistinen ja turha päivä koko homma. Eivät nykyäidit osaa olla tyytyväisiä jos lapsi on ojasta äitiään muistaakseen poiminut leskenlehtiä vaan nitistään kun oma mies ei ostanu uutta timanttisirmusta/kuohuvaa/viikonlopun hotellilomaa/suklaarasiaa/kuuta taivaalta...huoh....

Vierailija
12/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En saanut mieheltä mitään lahjaa!!!!!!!!!!"

"Lasten tekemät kortit oli rumia!"

"MINUA ei taaskaan viety ulos syömään, enkä taaskaan saanut edes kahvia sänkyyn!"

Vierailija
13/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillon tota kärcherin sarjaa täydennelty. Sitä tuli taas, no ihan kiva kyllä. En minä mihinkään hippaloihin olisi viittinnä kumminkaan tälläytyä.

Vierailija
14/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivästä on kadonnut täysin se aitous. Se kun oma lapsi haluaa omasta halustaan muistaa äitiään poimimalla kukkia/imuroimalla/tekemällä aamupala....jne. En ymmärrä niitä naisia joiden omat miehet ostelevat lahjoja, se ei ole vaimojenpäivä vaan äitienpäivä jolloin lapset saavat muistaa äitiään jollei vuoden 364:nä vuoden muuna päivänä äitiään muista ottaa huomioon. Niin materialistinen ja turha päivä koko homma. Eivät nykyäidit osaa olla tyytyväisiä jos lapsi on ojasta äitiään muistaakseen poiminut leskenlehtiä vaan nitistään kun oma mies ei ostanu uutta timanttisirmusta/kuohuvaa/viikonlopun hotellilomaa/suklaarasiaa/kuuta taivaalta...huoh....

Huomautan ystävällisesti, että tämän ketjun tarkoitus on huumoripainotteinen ironisin maustein. Olet ihan oikeassa siinä, mitä kirjoitat...mutta äitienpäiväparodia on joskus vaan hauskaa luoda etukäteen.

Vierailija
15/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jo olen alkanut karterooppia tutkailemaan sillä silmällä. Mies vie meidän pesueen joka äitienpäivä ABC:lle, se kun on edukkain. Lapsille kans vaatteet sävysävyyn, samoin miehen pikeepaita samaa väriä.

Sitäpaitsi kätevääkin kun kaikki voi senjälkeen pestä samanväristen kanssa.

Vierailija
16/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hyviä!

Vierailija
17/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja tytär, ehkä en muuta. Vietän äitienpäivän matkoilla eikä ole muuten eka kerta. Hyvä tapa juhlia!

Vierailija
18/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En saanut mieheltä mitään lahjaa!!!!!!!!!!"

"Lasten tekemät kortit oli rumia!"

"MINUA ei taaskaan viety ulos syömään, enkä taaskaan saanut edes kahvia sänkyyn!"

Minulla ei ole lapsia ja on niin väärin juhlia äitejä, koska minä, huom siis minä, en ole äiti. Vähät siitä, että minuLLA on äiti.

Vierailija
19/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti ja tytär, ehkä en muuta. Vietän äitienpäivän matkoilla eikä ole muuten eka kerta. Hyvä tapa juhlia!

Samma här! Täällä olen Granilla jo valmiiksi. Ei tule paineita. Eikä tämä ole eka kerta minullekaan. Toivottavasti ei viimeinenkään.

Tavaraa on kertynyt elämän varrella jo niin paljon, että lisälahjat olisi sulaa hulluutta.

Kuka vaan tulisi jelppaamaan kaappien tyhjennyksessä!

Olen jo paljon antanutkin SPR:lle, yms.

Lahjomatonta äitienpäivää toivottaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä