Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että ihan mihin tyyliin tahansa yritän niin aina näytän wt:ltä

Vierailija
10.05.2018 |

Tai sellainen homssuinen, köyhä tai nuhjuinen vaikutelma musta aina jää näkymään, vaikka koittaisin valita vaatteet huolella ja pitää ne moitteettomassa kunnossa. Etenkin hiukset, ihan missä tahansa värissä ja kampauksessa ovat aina rumasti. (punaista olen tajunnut välttää)
Mistähän tää voi johtua? Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on semmonen perussuomalainen naama, siinä ei vaatteilla koristelu auta.

Vierailija
2/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans osaa. En nyt varmaan ihan wt:ltä näytä, mutta en osaa olla tyylikäs arjessa. Aina on jotain, joka ei oo niin siistiä, uutta, tai just mun vartalolle sopivaa, sävy-sävyistä nyt puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, olisko osasyynä mun pituus 163 cm. Periaatteessa mulla on ok, normaalipainoinen jopa hieman tiimalasin kroppa, mutta kyllähän se lyhyt varsi melkein kaikkeen puettuna näyttää vähän tukevalta tai siltä, että hukkuu vaatteisiin. En kumminkaan halua aina käyttää ihan vartalonmyötäisiäkään kamppeita. Huokaus. Ap

Vierailija
4/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, olisko osasyynä mun pituus 163 cm. Periaatteessa mulla on ok, normaalipainoinen jopa hieman tiimalasin kroppa, mutta kyllähän se lyhyt varsi melkein kaikkeen puettuna näyttää vähän tukevalta tai siltä, että hukkuu vaatteisiin. En kumminkaan halua aina käyttää ihan vartalonmyötäisiäkään kamppeita. Huokaus. Ap

Johan huonon tekosyyn keksit. Suomalaiset naiset ovat maailman mittakaavassa pitkiä ja keskipituus on 166 senttiä.

Vierailija
5/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän!

Vierailija
6/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on semmonen perussuomalainen naama, siinä ei vaatteilla koristelu auta.

No kun mun naamakin on nätti/söpö ja aina on ihailijoita riittänyt. Ehkä näytän tarpeeks helposti lähestyttävältä kun en ole pelottavan fiini, heh.

Sellainen vika kyllä naamassa että iho ei ole yhtään niin hyvä kun toivois. Osaan meikata aika hyvin ja ei se aina niin finnien ole, mutta vaikuttaahan se ihon huono kunto jälleen negatiivisesti kokonaisuuteen. Ap

Vierailija
7/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sellainen pohjimmiltasi, vaikka kovasti muuta yritätkin esittää?

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. 

Vierailija
8/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan huonon tekosyyn keksit. Suomalaiset naiset ovat maailman mittakaavassa pitkiä ja keskipituus on 166 senttiä.

Niin, no ei se pelkkä pituus mutta jos mitat on 90-67-89 eikä hartiatkaan ole ihan kapeat, kyllähän nuo mitat olis viehättävämmät vaikka 170cm vartalossa. Nyt saa alkaa sitten läskiksi solvaaminen - Ap

Vierailija
9/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet sellainen pohjimmiltasi, vaikka kovasti muuta yritätkin esittää?

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. 

Joskus tuntuu että pitäisikö sitten kokeilla sitä lähiöpunaista, alkaa polttaa ja ostaa maastokuosia. Mutta siis ihmiset toistuvasti yllättyy, että seuraan maailman asioita ja olen lukenut pari kirjaakin. Ap

Vierailija
10/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lily-Rose Depp on tasan 160 cm pitkä.

http://ksassets.timeincuk.net/wp/uploads/sites/46/2016/06/LilyRoseDepp2…

Vierailija
11/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröä kannattaa sitten korostaa, niin pääset tanttamaisuudesta. Vaikka vyöllä, jos et halua tiukkaa.

Hiukset voi laittaa aina tiukasti kiinni, jos pää on hyvän kokoinen.

Vierailija
12/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostatko laatua? Näetkö vaivaa löytääksesi kivoja vaatteita vai kelpaako se mikä ensiksi vastaan tulee?

2. Osaatko kuvailla oman tyylisi muutamalla sanalla?

3. Onko vaatekaappisi riemunkirjava tai onko siellä pelkästään neutraaleja värejä?

4. Vaihteletko asusteita asun mukaan? 

5. Tiedätkö millaisista hiuksista ja millaisesta meikistä itselläsi pidät?

6. Millaisista koruista pidät?

7. Millaisiin asioihin kiinnität huomiota muiden tyylissä? Mikä näyttää sinusta hyvältä?

Vierailija
13/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka vaikka kampaaja tekisi mitä

"Näistä hiuksista ei saa muuta. Sen täytyy olla geeneissä. Olen pahoillani".

Vierailija
14/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröä kannattaa sitten korostaa, niin pääset tanttamaisuudesta. Vaikka vyöllä, jos et halua tiukkaa.

Niin, niin kai se sitten kannattaa. Pää on joo mulla iso, joten isot kampaukset ei käy.

Vierailija
15/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ostatko laatua? Näetkö vaivaa löytääksesi kivoja vaatteita vai kelpaako se mikä ensiksi vastaan tulee?

- yritän olla ostamatta mitä en oikeasti tarvitse ja halua, siksi vaatekaapissa joskus on aukkoja. En näe kovin paljon vaivaa ja lykkään ostosten tekoa rahanmenetyksen ja virheostojen pelossa

2. Osaatko kuvailla oman tyylisi muutamalla sanalla?

-en :(

3. Onko vaatekaappisi riemunkirjava tai onko siellä pelkästään neutraaleja värejä?

- on varmaan liikaakin vaaleaa, mustaa ja harmaata

4. Vaihteletko asusteita asun mukaan? 

- joo, esim kaulaliinaa ja hiuskoristeita, koruja en käytä paljon, laukuista en ikinä oikein tiedä mikä näyttää hyvältä

5. Tiedätkö millaisista hiuksista ja millaisesta meikistä itselläsi pidät?

-meikin kanssa olen aika itsevarma ja pysyn ajan tasalla, en kuitenkaan käytä tosi vahvaa meikkiä usein. Haluaisin pitkät hiukset ja jatkuvien kasvatusyritysten kanssa ne on melkein aina rumat. Hiukset on luonnostaan taipuisat ja huokoiset, mutta mielestäni ne kaventaa kasvojani ja on jotenkin siistit vain suoristettuina

6. Millaisista koruista pidät?

- en käytä kovin paljon koruja, yksinkertaisista kaulakoruista monta kerrallaan, sitten mulla on yksi kultainen rannekoru on mikä on vähän näyttävämpi ja hieno.

7. Millaisiin asioihin kiinnität huomiota muiden tyylissä? Mikä näyttää sinusta hyvältä?

- effortless? Tykkään ettei ole liian laitettu mut ei myöskään mikään hippi, mutta ei ihan normaali tylsä, että jotain omaa pitäisi olla. Tää oli kyllä vaikea kysymys.

Ap

Vierailija
16/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule se ja sama mikä suomalaisten naisten keskipituus on, kun itseänsä pukee. Jos on 162 cm kuten minä, niin ulkonäkööni ei vaikuta mitenkään se, että naisten keskipituus on 166 cm. Onneksi kuitenkin olen myös reilusti kevyempi kuin keskimääräinen suomalainen.

Vierailija
17/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yli-ikäiset rokkivaatteet, musta paita ja farkut.

Mutta kerran unohdin vaihtaa verkkarit salilta lähtiessä ja toisin kuin yleensä, joku mies piti ovea auki. Aloin käyttää verkkarihousuja ja tuulitakkia, ja ihmiset uskaltaa lähestyä. Ei kiinnosta yhtään mitä joku ajattelee ja se rentous vahvistaa.

Näin siis minä, maailmaa nähnyt sissi, löysin tyylini, itä-Helsingissä.

Vierailija
18/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Vilpas ja Kati Outinen on nuoresta lähtien näyttänyt homssuselta. Muistutatko heitä?

Vierailija
19/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyöt pois, ne ei kaunista ketään ja vielä vähemmän hoikkaa ihmistä!

Ovatko hiuksesi rasvaisen näköiset?

Käytkö kampaajalla?

Yhdisteletkö liikaa tai liian vähän? Yhdisteletkä mustaa mustan kanssa siten, että materiaalit ovat erilaisia? Käytätkö väärän mallisia?

Vierailija
20/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan kyllä pukeutua, mutta näytän naamasta Arttu Wiskarilta, joten ei kannata edes yrittää. Nyt on yllä halpa musta kukkamekko ja crocsit. Wiskari in drag.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi