Tuntuu, että ihan mihin tyyliin tahansa yritän niin aina näytän wt:ltä
Tai sellainen homssuinen, köyhä tai nuhjuinen vaikutelma musta aina jää näkymään, vaikka koittaisin valita vaatteet huolella ja pitää ne moitteettomassa kunnossa. Etenkin hiukset, ihan missä tahansa värissä ja kampauksessa ovat aina rumasti. (punaista olen tajunnut välttää)
Mistähän tää voi johtua? Muita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan kyllä pukeutua, mutta näytän naamasta Arttu Wiskarilta, joten ei kannata edes yrittää. Nyt on yllä halpa musta kukkamekko ja crocsit. Wiskari in drag.
No just. Vedä vielä villahousut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yli-ikäiset rokkivaatteet, musta paita ja farkut.
Mutta kerran unohdin vaihtaa verkkarit salilta lähtiessä ja toisin kuin yleensä, joku mies piti ovea auki. Aloin käyttää verkkarihousuja ja tuulitakkia, ja ihmiset uskaltaa lähestyä. Ei kiinnosta yhtään mitä joku ajattelee ja se rentous vahvistaa.
Näin siis minä, maailmaa nähnyt sissi, löysin tyylini, itä-Helsingissä.
Kiehtova tarina! Ap
Sama juttu. Kun kroppa on 160cm ja neliömäinen, niin siinä on aika vaikea näyttää aatelistaustaiselta ja hienostuneelta. Laihdutus ei auta, koska minulla ei ole ylipainoa ja harrastan liikuntaa. Kroppa vaan on mikä on ja inhoan sitä, mutta sille nyt ei vaan voi mitään. Sisareni, jolla on eri isä, on 175cm pitkä ja täysin eri mallinen ja näköinen. Naamaakaan ei saa hienostuneeksi, koska minulla on hyppyrinenä ja hyvin tavalliset piireet muuten. Kaiken kruunaa ohut tukka.
Mä painin ihan saman ongelman kanssa! Vaatteeni ovat pääasiassa sävyä musta, harmaa, beige ja valkoinen, joita sitten yhdistelen. Peseydyn päivittäin, pukeudun aina puhtaisiin ja ehjiin/siisteihin vaatteisiin, meikkini ei ole raskas ja hiuksen ovat joko auki (vähän yli olkapäiden ylettyvät, vaaleat rose pastellin väriset) tai nutturalla. Silti tuntuu aina muiden ihmisten seurassa että olen homssuinen ja tunkkainen. Miten sellaisen freshin lookin saa! Vai onko sitä vain niin itsekriittinen ja huono itsetuntoinen, että kuvittelee vain aina muissa olevan kaikki paremmin.