Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävimmät kehut jotka olet saanut?

Vierailija
10.05.2018 |

Omani on lasagneni saamat kehut nykyisessä asuinmaassani Italiassa. Teen siis lasagnen äitini reseptillä (lempiruokani lapsena), joka poikkeaa aika lailla perinteisestä italialaisesta.
Lasagne on aina ollut myös italialaisen mieheni lempiruoka, ja nimenomaan äitinsä tekemänä. Pari kertaa kun olin sitä hänelle tehnyt, niin mies oli vaan että "älä vaan kerro äidille, mutta sun lasagne on ihan parasta" (ja ei siis yleensä ole mikään turhan kehuja, lähes suomalaisella en puhu enkä pussaa-mentaliteetilla). Tässä vuosien saatossa on yrittänyt sitten äidilleen ehdotella, että tekisi seuraavan kerran niin ja niin (eli kuten minä). Ei ole vielä onnistanut.

Italialaisille vieraille teen harvemmin italialaista ruokaa, mutta tytär kerran pyysi tekemään lasagnea kun kaverinsa oli meillä viikonlopun yli. Kaveri oli sitten koulussa maanantaina julistanut, miten oli meillä syönyt maailman parasta lasagnea 😂.

Nämä jaksaa kyllä aina huvittaa, varsinkin kun tietää millaisia ruokasnobeja italialaiset tuppaavat olemaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle todella tärkeä ihminen oli tehnyt monien mielestä (myös minunkin) erittäin kauniin ja puhutelevan laulun. kun kysyin kerran tältä ystävältä miten hän ajattelee minusta, hän kertoi että olin ollut hänen laulunsa muusa...

Vierailija
42/42 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän päälle kolmekymppinen, kun vastaan käveli lapsuuskaverini lähes 8-kymppinen isä, joka sanoi sydämellisesti , että " Maija" se on sitten aina yhtä nätti! En ole mitenkään ulkonäkökeskeinen enkä välitä kommenteista, mutta sillä kertaa olin otettu ja tuntui hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi