Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena Pamela Tola oli mielstäni todellinen superherkkupala, mutta nyt vähän vanhempana enää ihan ok

Vierailija
10.05.2018 |

Näin se kauneus vaan katoaa vuosien myötä.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin täällä kukaan nainen valittaa vanhenevan miehen ulkonäöstä. Sen sijaan naisten ulkonäköä haukutaan jatkuvasti. Miksi sovinismi elää niin sitkeänä?

Voisin valittaa vaikka kuinka mieheni ukkoontumisesta. Maha kasvaa, nenäkarvat kasvaa, naama ryppyyntyy, kunto rapistuu, ähisee ja puhisee. Eikä tee yhtään mitään vaan jatkaa p*skoja elintapojaan.

Vierailija
102/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sovinistinen idiootti, ap. Sulle nainen ei ole ihminen, vaan kaunis objekti. Luuletko, että häntä kiinnostaa edes pierun vertaa sun mielipiteet? Tosi junttia arvostella jotain hemmetin ulkonäköä.

Sovinistinen juntti.

Kyllä kiinnostaa, kuten sinuakin kiinnosti kun siellä kurttuinen naama punaisena raivoat. Naisen on hyvä tietää rupsahtavansa niin ehkä älyää nuorena olla kulkematta nokka pystyssä, ulkonäkönsä menettänyt nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljardööri joka joutuu halveksimiensa köyhien seuraan.

Ja kyseessä ei ole ap;n mielipide vaan armoton biologinen fakta. Biologian lait ovat todella julmia naista kohtaan ja Pamelan lyhyt kukoistuskausi on tullut päätökseen ja mies vaihtaa nuorempaan. Seuraavaksi saamme kohta nähdä Nelli Matulan nahistumisen.

Ja oletko kaksinaismoralisti? Etkö itse arvostele Tinderissä miesten ulkonäköä?

Tuollaiset sovinistit ovat niin tyhmiä otuksia. En arvostele ulkonäköä. Mitä helvettiä? Miksi arvostelisin? Pidätkö minua aivan tyhmänä? En ole mikään ulkonäkökeskeinen p*ska. Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä, en deittaile häntä. En silti hauku ulkonäköä. Tajuatko?

Puhuit juuri nolosti itsesi pussiin, olet ulkonäkökeskeinen jos et deittaile jotain ulkonäön takia. Pamela taas on menettänyt ulkonäkönsä ja mies pisti hänet vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän kauan jaksaa Lauri Tilkanen katsoa Pamelan rupsahtamista. 

Mutta eihän se Laurikaan ikuisesti nuorena pysy. Vai onko sulla nyt sellainen tyypillinen asenne, että miehissä rupsahtaminen ei muka haittaa. :D

Ai saakeli, kyllä se haittaa. Mutta papat tajuaa sen liian myöhään. :)

Aijaa. No paas faktat pöytään. Onko niin, että selvästi useammin nuori nainen on vanhemman miehen kanssa vai toisinpäin?

Lauri komistuu vanhetessaan ja vaihtaa Pamelan parikymppiseen priimapilluun. Nuori nainen on aina vanhemman miehen kanssa, mutta vanhan naisen kanssa on vain muutama perverssi mummonnussija. Myös Krista Kososella on yli 50v mies mikä onkin sopiva hänen ikäiselleen aikuiselle tädille. samanikäinen mies on vielä täysi kakara ja sopiva 18v naiselle. Nainen aikuistuu ja täten myös rupsahtaa niin paljon nopeammin kuin mies.

Nainen on kuin hedelmä, täytyy käyttää nopeasti ennen kuin kerkeää nahistua :D

Uskoni ihmisiin on menetetty aikoja sitten. Joten jatka vaan, lava on pystytetty sioille.

Vierailija
104/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa tyttömäisyys on tosi tärkeä piirre. Se tätimäisyys joka alkaa joskus 30v jälkeen ei ole viehättävää, varsinkin siinä 35v paikkeilla kaikki tyttömäisyys on usein poissa.

Kysyin just mieheltä oonko tyttömäinen. Oon kuulemma ja ikää on jo 34. Kai se sitten karisee ensi synttäreillä.

Vierailija
105/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sovinistinen idiootti, ap. Sulle nainen ei ole ihminen, vaan kaunis objekti. Luuletko, että häntä kiinnostaa edes pierun vertaa sun mielipiteet? Tosi junttia arvostella jotain hemmetin ulkonäköä.

Sovinistinen juntti.

Kyllä kiinnostaa, kuten sinuakin kiinnosti kun siellä kurttuinen naama punaisena raivoat. Naisen on hyvä tietää rupsahtavansa niin ehkä älyää nuorena olla kulkematta nokka pystyssä, ulkonäkönsä menettänyt nainen on kuin omaisuutensa menettänyt miljardööri joka joutuu halveksimiensa köyhien seuraan.

Ja kyseessä ei ole ap;n mielipide vaan armoton biologinen fakta. Biologian lait ovat todella julmia naista kohtaan ja Pamelan lyhyt kukoistuskausi on tullut päätökseen ja mies vaihtaa nuorempaan. Seuraavaksi saamme kohta nähdä Nelli Matulan nahistumisen.

Tuollaiset sovinistit ovat niin tyhmiä otuksia. En arvostele ulkonäköä. Mitä helvettiä? Miksi arvostelisin? Pidätkö minua aivan tyhmänä? En ole mikään ulkonäkökeskeinen p*ska. Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä, en deittaile häntä. En silti hauku ulkonäköä. Tajuatko?

Puhuit juuri nolosti itsesi pussiin, olet ulkonäkökeskeinen jos et deittaile jotain ulkonäön takia. Pamela taas on menettänyt ulkonäkönsä ja mies pisti hänet vaihtoon.

Häh?? En hauku kenenkään ulkonäköä. En väitä, että ihminen olisi pelkkä ulkonäkö. Mitä täällä tapahtuuuu 🤣 Tuntuu, että juttelen apinoiden kanssa.

Vierailija
106/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kanssa nuorena tosi kivannäköinen nainen, mutta nykyään ei kyl. ei.. eieiei ei https://www.instagram.com/tuuliannatola/?hl=fi En tajua miksi itse voin olla hyvässä fitissä ja näyttää nuoremmalta, mutta naiset ei siihen pysty.

M/40

Vierailija
107/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa tyttömäisyys on tosi tärkeä piirre. Se tätimäisyys joka alkaa joskus 30v jälkeen ei ole viehättävää, varsinkin siinä 35v paikkeilla kaikki tyttömäisyys on usein poissa.

Kysyin just mieheltä oonko tyttömäinen. Oon kuulemma ja ikää on jo 34. Kai se sitten karisee ensi synttäreillä.

Mies pelkää menettävänsä sen aikokaisen pillun, joten sanoo mitä vaan:D Et kai ole niin typerä että tosissasi noita juttuja otat? 20v kolli pitää sinua vanhana tätinä ja miehesikin katselee salaa nuorempia. 30+ nainen on täti, ei tyttö.

Vierailija
108/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitä omaa naamaasi seurata

Miehen naama miehistyy vanhetessaan, mutta nainen kuten Pamelakin menettää nuoruuden hehkunsa todella nopeasti. Tilkanen vaihtaa varmasti nuorempaan. Nainen on kuin juhannusruusu, kukkii kauneimmillaan pienen hetken ja sitten lakastuu.

Nainen yhdessä miehen kanssa joka ei jätä rupsahduksen takia - naiselle voitto

Nainen yhdessä miehen kanssa joka vaihtaa toiseen - naiselle voitto kun paljastuu miehen pinnallisuus

Molemmissa siis win-win naiselle. Molemmissa tapauksissa nainen voi elää hyvää elämää.

Vierailija
109/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt taidan hypätä parvekkeelta.

Vierailija
110/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pelkää menettävänsä sen aikokaisen pillun, joten sanoo mitä vaan:D Et kai ole niin typerä että tosissasi noita juttuja otat? 20v kolli pitää sinua vanhana tätinä ja miehesikin katselee salaa nuorempia. 30+ nainen on täti, ei tyttö.

Katsokoot salaa vaikka ladonovea. Teot ne on jotka ratkaisee. Jos vaihtaa niin sitten vaihtaa. Varmaan vitsillä sitten kuulen ympäriltä jatkuvasti näyttäväni nuorelta.

Mutta jos sitä koko ajan kuulee plus sitä että on kaunis eikä vain omalta mieheltään niin kai se pitää vielä tänä päivänä paikkansa. Koita nyt uskoa, että jonkun toisen subjektiivinen kokemus voi olla yhtä totta kuin omien käsitystesi ehdottomuus. On mun miehellä varaa valitakin kyllä ja ei ole yrittäjistä puutetta 😃

Vierailija
111/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt taidan hypätä parvekkeelta.

Itse meinasin lähteä hetkeksi pois Vauvalta etten kuole nauruun. Nää u l i t. Huh.

Vierailija
112/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinistinen juntti.

Sehän tässä on että kaikki me arvostelemme toisten ulkonäköä, erona on vain se että miehet sanovat sen joskus ääneen ja se ärsyttää naisia. Kaipa joku halusi nytkin tahallaan vähän provosoida, tiesi että naiset tulevat kimppuun. Eikä sillä hyvällä tavalla.

Vierailija
113/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenki se katoaa ooksä tyHMÄ

t. n29

Vierailija
114/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä nyt puhutaan? Mitä hyötyä Tolalle olisi olla yhtään paremman näköinen? Tuollakin pärställä saa jonkun nuoren kivan kesäkollin itselleen jos sellaista kaipaa. Ja on vielä hyvä näyttelijäkin. Eihän hän ole mikään instan persetöröttäjä.

Vierailija
115/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pettymys, että edes kommentoin tähän ketjuun.

Kuitenkin "universaali" havaintoni on se, että ne tosi nuorena hyvännäköiset ovat harvemmin vanhempina yhtä hyvännäköisiä. Jos vaikka miettii jotain kliseistä high school-draamaa, ihan tosielämässäkin monesti ne hiirulaisseinäruusut ovat puhjenneet kukkaan kauneudessa vasta aikuisena. Ja nämä suositut kaunottaret ovat (luonnollisesti vanhetessaan) eri näköisiä, kuin silloin.

Kasvonpiirteillä on vaikutusta ja olen huomaavinani, että terävä piirteiset kaunistuvat vanhetessaan, kun pehmeä piirteiset eivät kovin muutu, kuin ihon vanhetessa. Tämä on karkea yleistys ja havainto, ei todellakaan totuus joten poikkeuksia on lukemattomia.

Vierailija
116/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Tolan ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Typerä ketju.

Vierailija
117/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajattelit että kukaan mies missään koskaan olisi vastannut suoraan puolison esittämään ulkonäköään koskevaan kysymykseen?

Tuo kysymyksesihän oli vanhan kunnon "näytänkö mä lihavalta tässä" -ansan variaatio.

Vierailija
118/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kanssa nuorena tosi kivannäköinen nainen, mutta nykyään ei kyl. ei.. eieiei ei https://www.instagram.com/tuuliannatola/?hl=fi En tajua miksi itse voin olla hyvässä fitissä ja näyttää nuoremmalta, mutta naiset ei siihen pysty.

M/40

: )! Joo, en mäkään tajua miten se voikin mennä noin.

Vierailija
119/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pettymys, että edes kommentoin tähän ketjuun.

Kuitenkin "universaali" havaintoni on se, että ne tosi nuorena hyvännäköiset ovat harvemmin vanhempina yhtä hyvännäköisiä. Jos vaikka miettii jotain kliseistä high school-draamaa, ihan tosielämässäkin monesti ne hiirulaisseinäruusut ovat puhjenneet kukkaan kauneudessa vasta aikuisena. Ja nämä suositut kaunottaret ovat (luonnollisesti vanhetessaan) eri näköisiä, kuin silloin.

Kasvonpiirteillä on vaikutusta ja olen huomaavinani, että terävä piirteiset kaunistuvat vanhetessaan, kun pehmeä piirteiset eivät kovin muutu, kuin ihon vanhetessa. Tämä on karkea yleistys ja havainto, ei todellakaan totuus joten poikkeuksia on lukemattomia.

Mitä helvetin väliä on jollain ulkonäöllä?!

Vierailija
120/120 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistit purkavat pahaa oloaan nettiin. Ottakaa yhteyttä ammattiauttajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi