Nuorena Pamela Tola oli mielstäni todellinen superherkkupala, mutta nyt vähän vanhempana enää ihan ok
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vanhempina charmantteja ja naiset on vanhoina no vanhoja.
Siis jotkut miehet, jotkut naiset. Joissakin tapauksissa toisin päin. Ei jaksa tätä yleistämistä enää.
Olen muuten mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vanhempina charmantteja ja naiset on vanhoina no vanhoja.
Siis jotkut miehet, jotkut naiset. Joissakin tapauksissa toisin päin. Ei jaksa tätä yleistämistä enää.
Olen muuten mies.
kyllä säkin pirkko +30v. Alat olee ihan vaan vanha.
Ei vttu hopeakettu-hullu taas vetämässä pitkää päivää :D
Toi on kyllä ollut aina niin yliviattoman ja epäseksikkään eloveena-tyttösen näköinen että ei pysty pitämään minään herkkupalana. Nyt eikä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän kauan jaksaa Lauri Tilkanen katsoa Pamelan rupsahtamista.
Mutta eihän se Laurikaan ikuisesti nuorena pysy. Vai onko sulla nyt sellainen tyypillinen asenne, että miehissä rupsahtaminen ei muka haittaa. :D
Ai saakeli, kyllä se haittaa. Mutta papat tajuaa sen liian myöhään. :)
Ei se kato haittaa, kun elämä on pelkkää julkkisten kuvien katselemista.
Nää sedät on vielä rollaattoria työnnellessäänkin "vaihtamassa nuorempaan".
Säälittävää.
Normaaleilla ihmisillä idoleista haaveilu loppuu teininä, mutta sedät on jälkeenjääneitä siinäkin suhteessa.
Mikset sitten itse olisi aikuinen myös puheissasi ja nimittäisi sitten jotain jälkeenjääneitä vain jälkeenjääneiksi, eikä millään sukulais- ,tai lasten aikuistenkutsumisnimityksin ?
Asiattomalla 'sedittelyllä' näet leimaat vain itsesi joksikin jälkeenjääneeksi ja infantiiliksi aikuiseksi.
Ajattele esim. jotain naissotilaita armeijassa (kaikki ne kantahenkilökuntaan kuuluvat ovat siellä vanhempia kuin ne varusmiehet ja -naiset)
Ei siellä kukaan ketään nimitä 'luutnantti-sedäksi', tai 'vääpeli-sedäksi'.
Eikä rakennustyömailla työntekijät (joissa on aina ollut sielläkin myös naisia) ketään työnjohtajia siellä nimittele 'rakennusmestari-sediksi' jne.
>Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, eikä periaatteessa kuulosta mukavalta, että kummankaan sukupuolen ihan normaaleista sukulaisnimityksistä tehdään jotain uusia synonyymejä joillekin lasten seksuaalisille hyväksikäyttäjille.
Esim. minun molemmat setäni olivat ihan kunnollisia ja kunniallisia, perheistään huolehtivia ja työteliäitä, ahkeria miehiä. (eivätkä mitään sinun "setiäsi" ollenkaan)
Seuraa vähän elämää ja todellisuutta ympärilläsi ja kuuntele miten ihmiset yleensä jossain sosiaalisissa, arkikipäiväisissä kohtaamistilanteissa keskenään puhuvat.
Eihän kukaan täysikäinen ja -älyinen nainen todellisuudessa nimitäkään ketään aikaihmisiä sediksi, sen enempää kuin tädeiksi heille puhuessaan.
Ainoa poikkeus on se, jos ollaan liikkeellä jossain omien lasten kanssa .
Silloin voi (esim. kaupan käytävällä )sanoa: "Väistähän Milka vähän, että täti pääsee siitä menemään", tai ' Annetaan se tuolle kassatädille tuolla'.
Normaali aikuinen josta joku näin lapselleen puhuu, siinä tilanteessa sen kuullessaan vain hymähtää (kuten oikeastaan kuuluukin ) hieman ja se siitä.
Jos sen sijaan joku pariskunta tädittelisi esim. minua siellä kassalla töissäni, (kaljanostoreissulla ollessaan) saattaisin kyllä ihan piruuttani kysyä henkilöllisyystodistukset molemmilta.
Tarkastaakseni että "varmasti ovat" kummatkin täysikäisiä (vaikkei siitä minulla siis oikeasti olisi asiasta pienintäkään epäilystä).
Perusteluksi kertoisin vain ,että 'vähän kun tuntui vaan noista teidän puheistanne ja jutuistanne (ja että) meillä kun on oikeus aina epäilyttävässä tapauksessa tarkistaa'... (kerran olen muuten juuri näin tehnytkin)
Se pariskunta ei kyllä muuten sen kerran jälkeen ole kassalla ollessani lässyttänyt minulle mitään, eikä soittanut kumpikaan suutaan.
Ei yhdessä, eikä erikseen.
Hyvin on vaan sen jälkeen asiallisesti ja naama ihan peruslukemilla menty.
Kynsin hampain, areena.
Eräänlainen Kaunotar ja hirviö. Siinä Pamela Tolan miestä näyttelee susiruma Ville Myllyrinne. Porsaansilmät, kalju, ja pikkusormen paksuinen niskaliuhu.
Mutta ne silmät on edelleen kauniit ja lumoavat! 👍
Vierailija kirjoitti:
"uskotaan" kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen ei ole se viehättävin vaihtoehto miesten simlissä enää
No ei parikymppisten naistenkaan silmään 30-60v. miehet ole se viehättävin vaihtoehto, vaikka sedät haluisivat niin uskoa. :D
Just äsken lähti taas yksi neito mun luota. Kovasti tuntuvat tykkäävän meikäsedästä, vaikka av:lla muuta jankutetaankin. :D
Anonyymipalsta on siitä hauska paikka, että tänne voi väittää ihan mitä haluaa. ;)
Juuri niin! Siksihän kukaan ei ota vakavasti tuota vanhenevien naisten ininää siitä, etteivät neidot muka tykkäisi meistä kuumista sedistä. :D
Nykyajan nuoret naiset hallitsee itsepuolustuksen. Häirikköäijät saa nopean häädön.
Käyn mieluiten baareissa, missä on vartijat.
Siellä saan rauhassa hengailla ilman pelkoa limanuljaskoiden lähentelystä.
Opiskelijakavereiden kanssa ilmoittauduttiin itsepuolustuskurssille.
Suosittelen kaikille naisille.
Lisää turvallisuutta ja tiedät mitä teet kun joku tunkee iholle.
Vierailija kirjoitti:
Minua aina naurattaa täällä vauva-palstalla pyörivät ''miehet''. Oikeat miehet löytyvät jostain muualta, täällä pyörivät ne keski-ikäiset ja plösöt miehet, jotka eivät ole onnistuneet vaimoa saamaan ja täällä sitten hekumoivat joistain tyttösistä, aasialaisista ja venäläisistä naisista ja dissaavat naisia, joihin irl heillä ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta.
Pitäisikin jokin galluppi näille joskus pistää pystyyn, epäilen, että A-luokan miehiä ei taida joukossa olla
Kaikki naisethan täällä taas kuuluvat , sukupuolensa perusteella ja ilman muuta, parhaaseen a-ryhmään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua aina naurattaa täällä vauva-palstalla pyörivät ''miehet''. Oikeat miehet löytyvät jostain muualta, täällä pyörivät ne keski-ikäiset ja plösöt miehet, jotka eivät ole onnistuneet vaimoa saamaan ja täällä sitten hekumoivat joistain tyttösistä, aasialaisista ja venäläisistä naisista ja dissaavat naisia, joihin irl heillä ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta.
Pitäisikin jokin galluppi näille joskus pistää pystyyn, epäilen, että A-luokan miehiä ei taida joukossa olla
Kaikki naisethan täällä taas kuuluvat , sukupuolensa perusteella ja ilman muuta, parhaaseen a-ryhmään ?
Joidenkin täällä ehkä tekisi hyvää liittyä johonkin oikein AA-ryhmään ...
Vierailija kirjoitti:
Lisää turvallisuutta ja tiedät mitä teet kun joku tunkee iholle.
Kyllä saat monta, monta vuotta treenata, että pärjäät edes tavisukkelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää turvallisuutta ja tiedät mitä teet kun joku tunkee iholle.Kyllä saat monta, monta vuotta treenata, että pärjäät edes tavisukkelille.
Sellaisia karatenaisia kyllä on, että ihan oikeasti pärjäävät aika monellekin 'tavisukkelille'. >saattavat jopa pistää ukon turvalleen järveen ja oikein 'umpsukkeliin' sinne tavien kanssa vettä polskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailen vain nuoria alle 30v. Naisia
Deittailen vain alle 25v. Miehiä. Täytän ensi vuonna 81 vuotta. T: Puuma-Mummo
Go Puuma-Mummo!
Nää av mammat ja hopeakettu setämiehethän on ihan mätsch maid in heven :)
Av mammoilla on nuoria komeita poikia jonossa ja setämiehet polkee parikymppisiä muijii minkä ehtii. Eli samanlaiset liioittelut ja kummatkin niin olevaninaan etteivät keski-ikäiset akat/sedät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän kauan jaksaa Lauri Tilkanen katsoa Pamelan rupsahtamista.
Piti just tulla kommentoimaan että on se Laurikin rupsahtanut.
Jaahas, kuka kusee pisimmälle - kisa taas vauhdissa.
Uskotaan, uskotaan. Kukaan vanhempi mies ei halua vanhempia naisia ja kukaan vanhempi nainen ei halua vanhempia miehiä. Hyvä, hyvä. Nyt voidaan hajaantua tämän Suuren ja Ihmeellisen Asian kuultuamme.
Nyt vain tarttis tietää, kuka kivistä on Asiasta kiinnostunut.
Deittailen vain alle 25v. Miehiä. Täytän ensi vuonna 81 vuotta. T: Puuma-Mummo