Mitä tekisit jos sinulla olisi lähes 4 päivän miniloma yksinäsi? Ideoita
Perhe lähti Tampereelle mummolaan, minä jäin kotiin (koska huomenna tärkeä puhelinneuvottelu työn puolesta). Olen siis äitienpäivään saakka yksin, mies ja lapset tulevat kotiin sunnuntaina :) Aika ihanaa... Tällaista ei usein ole, että näin pitkään saisi olla itsekseen, joten otan kiitollisena vastaan ideoita! Mitä te tekisitte?
Harmittaa, etten tajunnut eilen hakea skumppapulloa... :D Olisin mennyt aurinkoiseen puutarhaan ja ottanut lasillisen kuplivaa siellä, suunnitellut rauhassa minilomaani :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäisin ja lukisin salaliittoteorioita suomi24 tai vaihtoehtoisesti Raamattua.
Mistäs ryyppäät, kun unohtui käydä alkossa! :( Huomenna sitten...
Kaupasta saa jopa 5,5 % juomia nykyään... Alan harrastajallehan mietoja ovat nekin.
Mua ei kiinnosta prosentit eikä määrä, vaan se LAATU! Ihanaa, laadukasta viiniä juuri oikeassa lämpötilassa ja oikeanlaisesta lasista tarjoiltuna... <3 Ja sen kanssa jotain ihanaa purtavaa :)
Kävisin pyöräilemässä ja ostoksilla. kokkaisin hyvää ruokaa. Saunoisin ja katsoisin leffan. Ehkä päivämatka turistina lähialueella vois olla kans kiva. Menisin tansseihin.
Vain oleilisin, laittaisin ehkä järjestykseen kaappeja. Mutta oikein herääminen omassa rauhassa, vetäisin syvään henkeä parvekkeella, kävelisin ulkona ja ihailisin luontoa.
Minä lähettelisin hymiöitä av:lle.