Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulla olisi lähes 4 päivän miniloma yksinäsi? Ideoita

Vierailija
10.05.2018 |

Perhe lähti Tampereelle mummolaan, minä jäin kotiin (koska huomenna tärkeä puhelinneuvottelu työn puolesta). Olen siis äitienpäivään saakka yksin, mies ja lapset tulevat kotiin sunnuntaina :) Aika ihanaa... Tällaista ei usein ole, että näin pitkään saisi olla itsekseen, joten otan kiitollisena vastaan ideoita! Mitä te tekisitte?

Harmittaa, etten tajunnut eilen hakea skumppapulloa... :D Olisin mennyt aurinkoiseen puutarhaan ja ottanut lasillisen kuplivaa siellä, suunnitellut rauhassa minilomaani :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettelisin hymiöitä av:lle.

Vierailija
22/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäisin ja lukisin salaliittoteorioita suomi24 tai vaihtoehtoisesti Raamattua.

Mistäs ryyppäät, kun unohtui käydä alkossa! :( Huomenna sitten...

Kaupasta saa jopa 5,5 % juomia nykyään... Alan harrastajallehan mietoja ovat nekin.

Mua ei kiinnosta prosentit eikä määrä, vaan se LAATU! Ihanaa, laadukasta viiniä juuri oikeassa lämpötilassa ja oikeanlaisesta lasista tarjoiltuna... <3 Ja sen kanssa jotain ihanaa purtavaa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pyöräilemässä ja ostoksilla. kokkaisin hyvää ruokaa. Saunoisin ja katsoisin leffan. Ehkä päivämatka turistina lähialueella vois olla kans kiva. Menisin tansseihin.

Vierailija
24/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oleilisin, laittaisin ehkä järjestykseen kaappeja.  Mutta oikein herääminen omassa rauhassa, vetäisin syvään henkeä parvekkeella, kävelisin ulkona ja ihailisin luontoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan