Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulla olisi lähes 4 päivän miniloma yksinäsi? Ideoita

Vierailija
10.05.2018 |

Perhe lähti Tampereelle mummolaan, minä jäin kotiin (koska huomenna tärkeä puhelinneuvottelu työn puolesta). Olen siis äitienpäivään saakka yksin, mies ja lapset tulevat kotiin sunnuntaina :) Aika ihanaa... Tällaista ei usein ole, että näin pitkään saisi olla itsekseen, joten otan kiitollisena vastaan ideoita! Mitä te tekisitte?

Harmittaa, etten tajunnut eilen hakea skumppapulloa... :D Olisin mennyt aurinkoiseen puutarhaan ja ottanut lasillisen kuplivaa siellä, suunnitellut rauhassa minilomaani :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniloma kotona asuessa: Menisin brunssille ja teatteriin. Lähtisin kaunista maisemareittiä pyöräretkelle ja yöpyisin jossain pienessä bed & breakfast -paikassa.

Miniloma jos olisi enemmän rahaa: Lento Lontooseen. Siellä museoihin ja musikaaleihin. Kävisin Kew Gardensissa ja tätini luona. Nauttisin afternoon tean jossakin ylellisessä hotellissa ensimmäistä kertaa elämässäni.

Vierailija
2/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta? :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksinäsi"

Kuolisin tylsyyteen ja yksinäisyyteen.

Vierailija
4/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"yksinäsi"

Kuolisin tylsyyteen ja yksinäisyyteen.

Oletko läheisriippuvainen? :) 

Vierailija
5/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tämä viikko lomaa, olen kärventänyt itseäni pihalla, kutonut ja lukenut kirjoja, illalla netflixii. Paras loma ikinä, oon ihan punainen kuin ulkomailla käynyt. Ja mikä lämpö ulkona jossa nytkin oon...

Vierailija
6/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin ihan omasta tahdista. Nukkuisin päikkärit, kävisin syömässä, lukisin tai kattoisin netflixiä. Sopisin ystävien kanssa ehkä jotain. Menisin hierojalle, tai johonkin dayspa-hoitoon (koskaan en ole käynyt, se olisi jännääkin). Sunnuntaina kyllä jo odottaisin perhettä kotiin.

Vierailija
7/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäisin ja lukisin salaliittoteorioita suomi24 tai vaihtoehtoisesti Raamattua.

Vierailija
8/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisin

Vierailija
9/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tämä viikko lomaa, olen kärventänyt itseäni pihalla, kutonut ja lukenut kirjoja, illalla netflixii. Paras loma ikinä, oon ihan punainen kuin ulkomailla käynyt. Ja mikä lämpö ulkona jossa nytkin oon...

Juuri tänään mietin, että olispa todella hyvä kesälomaviikko säiden puolesta! Että ei se ole välttämättä mikään rangaistus "joutua" lomailemaan toukokuussa. Kuulostaa kivalta sun puuhastelut :) 

Vierailija
10/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina yksin muutenkin, mutta pitkän viikonlopun ohjelmaan kuuluu näin ihanalla säällä parvekkeella oleskelu. Luen kirjoja ja palstailen täällä. Aion laittaa kesäkukat tänä viikonloppuna. Ulkoiltua tietysti tulee myös.

Tänään tulee toinen euroviisu-semi ja lauantaina finaali, ne katson itsestäänselvästi. Teen jotain hyvää iltapalaa.

Ihanaa, kun on näin kesäistä, viime vuonna ei kesälomallakaan tainnut montaa näin lämmintä päivää olla.

Vierailija
11/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, syöminen, lukeminen, elokuvat, tv-sarjat, musiikki, netti, kävelylenkit, kuntosali.... Noilla menisi vaikka 4kk:n miniloma ihan kevyesti.

Vierailija
12/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Mulla ei itselläni ole lapsia, joten en osaa ehkä ihan samalla tapaa ajatella asiaa.

Itse siivoisin ekana päivänä (et olisi kotona siistiä "lomaa" ajatellen"). Sit kävisin ehkä vähän kaupoilla pyörimässä, tekisin illalla jotain hyvää ruokaa itselleni ja ottaisin pari lasia viiniä.

Toisena päivänä lähtisin ulkoilemaan ja hoitaisin kaikkia sellaisia asioita mitä on kiva tehdä yksin. Voisin ehkä nähdä myös jotain ystävääni samalla.

Kolmantena päivänä näkisin ystäviäni - ehkä heti jo aamusta brunssia ja illalla ulos.

Neljäntenä päivänä toipuisin eilisestä, katsoisin telkkaria ja odottelisin perhettä kotiin :)

Vierailija
13/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäisin ja lukisin salaliittoteorioita suomi24 tai vaihtoehtoisesti Raamattua.

Mistäs ryyppäät, kun unohtui käydä alkossa! :( Huomenna sitten...

Vierailija
14/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Lähdin mökille laittamaan paikkoja kesäkuntoon. Ihanaa puuhastella tai olla puuhastelematta ihan omassa rauhassa.

Vierailija
15/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin ystävien kanssa illan ja yönviettoa :D ei ketään häiritsemässä, ensin teatteriin/musikaaliin/leffaan, sitten ravintolaan tai kotiin kokkaamaan yhdessä, ja sitten koko yö yhdessä kuin nuoruudessa :D sitten päivän rauhoittuisin omissa oloissa, sitten rannalle tai pyöräilemään tms :) ja pelkkää hemmottelua ruokien kanssa tietenkin

Vierailija
16/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kade!

Jos mulle tulis tommonen tilaisuus niin eka päivä menis vaan maatessa kotona ja netissä. Tokana päivänä varmaan siivoilisin ja kävisin kaappeja läpi. Ja tota olis koko neljä päivää plus telkan katselua sohvalla. Varmaan ulkonakin kävisin ja jossain kahvilassa ja ravintolassa syömässä.

Toinen vaihtoehto olis että lähtisin viihteelle pitkän kaavan mukaan!

Todennäköisesti toteuttausin tuon toisen vaihtoehdon ja sitten kauheessa krapulassa katuisin etten valinnut vaihtoehto numero ykköstä 🤣

Vierailija
17/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ryyppäät, kun unohtui käydä alkossa! :( Huomenna sitten...

Kaupasta saa jopa 5,5 % juomia nykyään... Alan harrastajallehan mietoja ovat nekin.

Vierailija
18/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleilisin vain rauhassa kotona ja tekisin normaaleja juttuja ihan omaan tahtiini: kävisin kaupassa ja lenkillä, tekisin ruokaa ja kuuntelisin musiikkia, joisin viiniä ja katselisin Netflixiä tai lukisin kirjaa. Ehkä siivoaisin vähän jos siltä tuntuisi.

Vierailija
19/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta! Mulla ei itselläni ole lapsia, joten en osaa ehkä ihan samalla tapaa ajatella asiaa.

Itse siivoisin ekana päivänä (et olisi kotona siistiä "lomaa" ajatellen"). Sit kävisin ehkä vähän kaupoilla pyörimässä, tekisin illalla jotain hyvää ruokaa itselleni ja ottaisin pari lasia viiniä.

Toisena päivänä lähtisin ulkoilemaan ja hoitaisin kaikkia sellaisia asioita mitä on kiva tehdä yksin. Voisin ehkä nähdä myös jotain ystävääni samalla.

Kolmantena päivänä näkisin ystäviäni - ehkä heti jo aamusta brunssia ja illalla ulos.

Neljäntenä päivänä toipuisin eilisestä, katsoisin telkkaria ja odottelisin perhettä kotiin :)

Olet ilmeisen saman tyylinen kuin minäkin (ap) :) Olen järjestellyt kotia, vienyt leluja pois silmistä yms :) Keittiön puunasin myös aamiaisen jälkeen. Ajattelin mennä seuraavaksi puutarhaan. VOI KUN voisin toteuttaa tuon viinittely -idean!! Harmittaa, etten muistanut käydä hakemassa mitään kivaa viinipulloa ;) 

Huomenna on pieni työjuttu, mutta sitten ajattelin käydä vähän shoppailemassa ja sen sellaista. 

Lauantaina voisinkin mennä tapaamaan ystäviä, kiva ajatus! Sunnuntaina on aikaa toipua :) 

Vierailija
20/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo: tekisin päivisin muutaman tunnin töitä, sitten töllöttäisin kivoja dokkareita areenasta ja söisin karkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi