Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?
Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.
Kommentit (149)
Koska sain jo mitä halusin, moikka!
Äkiska sain jo miyä halusin, moikka!
Ei hävetä. Mulla on ollut yksi yhden illan juttu:) Ollaan nyt oltu yhdessä 15 vuotta josta naimisissa 10 vuotta ja kaksi lasta.
Toivon ettei kukaan usko näitä palstayleistyksiä. Olin kolmikymppinen kun tapasin mieheni. Hän jätti useamman kaksikymppisen bilehileen taaksensa kun tapasimme. Palstan mukaan pitäisi olla huolissaan kun mies varmasti ihastuu nuorempaan. Ovathan nuoret naiset hyvännäköisiä mutta jotkut miehet itseasiassa uskovat elämään jonka täyttää oma perhe ja ura. Jotkut miehet oikeasti hakevat itselleen vaimoa jonka kanssa elää loppuelämä ja olla isovanhempi lapsenlapsille tai matkustella kahdestaan ympäri maailmaa.
Mun miestä haittaa hiukkasen se että pidän itsestäni huolta koska hän ei jaksaisi yrittää pysytellä nuorekkaana itse. On jo vähän peloissaan siitä että kuinka kauan jaksan touhuta päivittäin. Suhteen alussa hän mietti että oonkohan kuten useimmat naiset että seksi vähenee ajan myötä. en ollut ja nyt on menty siihen suuntaan että mies on huolissaan jaksaako pitää mut tyytyväisenä;) Uskoisin että mieheni on ihan normaali mies jollaisia maailma on suurimmaksi osaksi pullollaan. Hänen ongelmansa on ehkä se, ettei ehdi lukemaan kaikki hömppäjuttuja netistä siitä miten miehen pitää kiinnostua koko ajan nuorista naisista. Kovasti aikaavievää touhua...
Eipäs ole tullut harrastettua kamalasti yhden illan juttuja.
Viihteelle mennessä en paljoa meikkaa ja pesen kasvoni ja hampaani ennen nukkumaanmenoa.
Aamulla, kostean yön jälkeen näytän korkeintaan krapulaisen väsyneeltä ja kyllä siltä näyttää miehetkin. Pahalta haisevina yrittävät saada krapulaseksiä, silmät turvonneina. Tämä kokemus siis kahdesta exästä. Nuoria molemmat.
Pari tapausta on tässä sinkkuna ollessa tullut päästettyä kammariin saakka.
Toinen oli 23-vuotias, supersöpö ihanuus (oli ikäistensäkin kovassa suosiossa). Hän päätti sitten ihastua minuun kyseisenä iltana, eikä ole ainoa sen ikäinen kuka ihastuu. Tämä on tietynlainen ongelma positiivisuudesta huolimatta. Monta kertaa yritin puhua ympäri, että ei muhun kannata ihastua kun voi saada kenet vaan ja toitotin ikääni sekä lapsilukumäärää.
Katseli minua päästä varpaisiin ja kehui, että jos näytän tolta vielä aamullakin niin mikään ei haittaa.
Niinpä hän heräsi viereltäni aamulla ja huolehti, että saan hänen numeronsa ym. Suukotellen lähti pois. Laittoi viestiä ja olisihan hän ollut aivan ihana, mutta päätin, että hänen on parempi jatkaa matkaa. Todella kohtelias ym. Eli ei säikähtänyt aamullakaan. :)
Eikä kyllä hänkään ollut kuin väsyneen näköinen ja meni kotionsa jatkamaan unia kun mun luo ei voinut mun lasten tulon vuoksi ja mun pyynnöstäni jäädä.
Toinen olikin sitten vain sen perään ja niin olin minäkin. Puhdasta seksiä ja vielä aamullakin pari kertaa. Oli ihan mieletöntä. Hän kyllä huolehti minun nautinnosta ihan viimeiseen saakka. Aamulla kehui kauniiksi vielä kaiken päätteksi. Ei ollut kovin puhelias, mutta enpä kaivannutkaan jutteluita. Fiksu ja jälleen nuorempi kun minä.
Oon minä päästänyt viereeni myös erään minua 10v nuoremman kaverin, mutta hän kun halusi tosissaan suhteen siltä istumalta niin ei halunnut kun olla lähellä. Kyllähän siitä suhde tulikin ja oli oikein tosissaan, mutta minua häiritsi ajatus jos hän tahtookin joskus lapsia ja omani on jo sen verran isoja etten ihan välttämättä enää ryhtyisi niin en halua viedä keltään sellaista kokemusta, vaikka hän vakuutti ettei tarvitse omaa lasta jos saa minut. Vieläkin laittaa viestiä ja kaipaa.
Eli en koe tarvetta hävetä itseäni, olen sellainen kun olen. Omasta mielestäni en todellakaan täydellinen ja aina epävarma, mutta etenkin nuoret miehet ovat toista mieltä.
Minut arvioidaan aina n.25-vuotiaaksi ja olen 37v. Kassalla kysytään vieläkin paperit kun olen ostanut tupakkaa ja mielestäni olen ihan tavallisissa vaatteissa ja naamassakin vain kosteusvoide ja sävyttävä huulirasva.
Joku voisi ajatella mun keksiväni tai ainakin nauttivani tilanteesta. Ei se mene niin. Nuorempien kanssa on aina tuo perhe-kysymys jne. olen toivonut löytäväni charmantin, itseäni 10v vanhemman miehen. Fiksun ja sitoutumiskykyisen, mutta omaa tilaa antavan. Miehen kenellä myös lapset tehty ja aikomus nautiskella aikuisen elämästä.
Sellaiset kyllä katsoo, mutta ei lähesty. Ehkä hekin pitävät minua nuorempana kun olen ja itselleen liian nuorena. Se on kurjaa. Pitäiskö kirjoittaa otsaan lappu missä lukee ikä?
Nuo nuoremmat miehet kyllä olisi innokkaita vakavaan suhteeseen. Meni vähän OT, mut ihmetyttää ap:n ajatus. Miksi sitten valitset sellaisia naisia kenellä on 5kiloa pakkelia naamassa ymv? Onhan se selviö, että näyttää laittamattomana erilaiselta ja sä petyt vai?
Itsepähän valintasi olet tehnyt vai etkö juovuksissa huomaa pakkelikerroksia? ;)
Ja sä senkun paranet ryyppäämällä? Jep ja lehmätkin lentää.
Sietää hävettää, etenkin siksi, että on mennyt yhden yön juttuun. Mutta tuo vedätys meikillä on naurettavaa, enkä ymmärrä, miksi miehet menevät lankaan. Ottaisitte niitä kauniita, jotka näyttävät meikittä yhtä kauniilta kuin ilman. On eri asia olla maalipytty ja vain normaalisti hiukan meikattu. Naisen tulee näyttää suunnilleen samalta meikissä ja hiuksissaan kuin silloin, kun on hypännyt uima-altaaseen saunasta. Jos ei näytä, on vedättäjä. Miehillä on täysi oikeus pitää vedättäjiä vedättäjinä. Maalipyttynaiset ovat maalanneet itselleen valheen, johon sonnustautuneena sitten kulkevat.
Vierailija kirjoitti:
Taas meni palstamammoilla tunteisiin, totuus ottaa koville
Kuka tahansa normaali ihminen on sitä mieltä, että meikkaamalla harhauttaminen on alhaista ja wt. Eniten ihmettelen aviomiehiä, jotka sietävät sitä, että naisensa meikkaavat itsensä tunnistamattomiksi. Luulisi miestä hävettävän ja kunnolla. Kyllä ihmiset sen meikin huomaavat.
Ihan hirveiltä hutsuilta vaikuttaa tämän ketjun vastaajat.
Yhden yön häsläykset hävetti kyllä.
Aamulla vierestä löytyi tyyppi johon ei olisi selvin päin koskenut.
Siksi en harrastanut moista kuuin harvoin.
Ei mua kiinnosta mitä se musta ajattelee :D yleensä on vaan tullut positiivista palautetta että olen kauniimpi ilman meikkiä niin mikäs siinä. Ei mua kuitenkaan millään lailla hävetä vaikka olisin eri näköinen meikillä. En mä niistä meikeistä maksanu maltaita näyttääkseni samalta.