Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?
Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.
Kommentit (149)
Se nautinnollisen aamuseksin jälkeen menemme suihkuun. Luonnon kauniin hyvällä itsetunnolla varustetun ei tarvitse hävetä. Kaikki on kiitelleet ja anelleet lisää!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen harrastaa yhden yön juttuja? Jotenkin oksettavaa.. Kuka mies muka haluaa elämänkumppanikseen naisen, joka on ollu monen miehen polkupyöränä? En mahda sille mitään, mutta hyväksyn yhden yön jutut miehille ennemmin kuin naisille, en tiedä mistä se johtuu, mulle tulee tuollaisista naisista vain halpamainen kuva, mutta vastaavanlaisista miehistä taasen ei.
Eikä tämä johdu siitä että olisin mies, kun en ole, vaan 27v nainen. Enkä ole mikään uskovainenkaan.
Voisit siis ottaa puolisoksi miehen jolla on ratsastanut puoli kylää? Ei yhtään oksettaisi päästää sitä sisääsi?
Ei tietenkään! Usein aamulla meikki on vielä parempi kuin illalla. Silmissä on semmoinen utuinen, eteerinen look.
Voiiiii kun sä et ole yhtään kaunis ja sä olet niin sairas ja me tehdään sulle just niinkun me tykätään.
Viinalasit silmillä kaikki naiset on kauniita.
Aamulla ilman laseja sitten yllätyt. Mikä on oikeasti ongelma? Helppoa: otat vain lisää viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen harrastaa yhden yön juttuja? Jotenkin oksettavaa.. Kuka mies muka haluaa elämänkumppanikseen naisen, joka on ollu monen miehen polkupyöränä? En mahda sille mitään, mutta hyväksyn yhden yön jutut miehille ennemmin kuin naisille, en tiedä mistä se johtuu, mulle tulee tuollaisista naisista vain halpamainen kuva, mutta vastaavanlaisista miehistä taasen ei.
Eikä tämä johdu siitä että olisin mies, kun en ole, vaan 27v nainen. Enkä ole mikään uskovainenkaan.
Voisit siis ottaa puolisoksi miehen jolla on ratsastanut puoli kylää? Ei yhtään oksettaisi päästää sitä sisääsi?
En ole tuo jolle vastasit, mutta ihan yhtä kuvottavia ne ympäriinsä nussivat miehetkin ovat.
Onneksi en käytä meikkiä.
Eikä käytä tytärkään, olen ylpeä että on rohkeasti oma itsensä. Sanoi että eihän miehetkään meikkiä käytä, miksi hän käyttäis.
Sitten naurettiin juuri tätä asiaa, että mahtaa olla pakkelinaamoilla mukavaa, kun alkavat olla jonkun miehen kanssa, eivätkä uskalla olla omia itsejään ja meikkaavat nukkumaan mennessäkin ja aamulla näyttävät sitten pandoilta. :)
Minusta meikkien teon vois hyvin lopettaa, naisetkin oippisivat hyväksymään itsensä pikkuhiljaa sellasina kuin ovat, ja tyhmimmät miehetkin vois huomata että naiset ei olekaan plankattuja nukkeja, vaan ihan vaan ihmisiä.
Jos et pysty yhtään nimeä sanomaan niin mene jo hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Itseään jakavat naiset ovat likaisia ja rumiahuoria niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin. Turha verrata miehiin. Nainen on se, joka jonkinlaista tasoa elämässään ja yhteiskunnassa yleensäkin pitää ja ilmaishuora on maksullistakin pahempi ja täysin epäonnistunut yksilönä.
Juu ei miehiltä voi mitään tasoa odottaa elämässä ja yhteiskunnassa. Kaikki täysin epäonnistuneita yksilöitä. Naisen vastuulla kaikki kun ne miesh*orat h*oraa tuolla kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun jos nainen ei meikkaa niin haukutaan kun ei ole naisellinen ja huoliteltu, ja kun meikkaa niin siinäkin kääntöpuolensa.. :D Koittakaa nyt päättää miehet. :D
Siis koittakaa päättää mitä?
Ei hävettäisi. En kylläkään mitään yhden illan suhteita harrasta. Mutta kerropa sinä mies, miten ne meikit itsestään lähtee naamasta? Miten muka voi mennä yöllä nukkumaan meikit naamassa, täydessä tällingissä ja herätä aamulla ilman meikkiä? Taikatemppu?
Hövettääkö miehiä, jos ovat luulleet sen pakkelin olevan todlelisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta ihan yhtä kuvottavia ne ympäriinsä nussivat miehetkin ovat.
Tuon jolta kysyn mielestä ei. Pitää naista oksettavana ja halpamaisena mutta voisi sitten itse ilmeisesti ottaa elämänkumppaniksi samaa tekevän miehen ja harrastaa vielä tämän kanssa seksiä. Miksi se mies ei okseta jonka kanssa olisi itse sängyssä mutta joku tuntematon nainen johon ei itse koske oksettaa?
Vastaus kysymykseen on pohdinta, että itse naisena mietin, että miten toimii sellaisen mimmin mieli, joka joka päivä käyttää hitosti aikaa pohjustaakseen ihonsa tai käristääkseen sitä tavalla tai toisella orans,,ruskeaksi, säätäkseen tekotukan kanssa, joka on klimppeinä värjätyn hiuksen seassa jne? Silmien ympärille liimattu karvoja. Kyllä se antaa tosi surkean kuvan mimmistä, koska sen viesti on "minä en riitä omana itsenäni, vaan mun pitäö värittää koko pää erilaisilla materiaaleilla ja juosta laitattamaan kynteni myrkyllisillä aineilla luonottomiksi nekin ja sieltä karvanpoistojuttuihin, koska kehossani ei saa olla ollenkana karvaa paitsi tekokarvAa hiuksissa ja silmien ympärillä".
Kyllä mäkin meikkaan, toisinaan paljonkin. Hiuksissakin ollut värejä, mutta ei lisäkkeitä. Mutta en koskaan sitä oranssia nahkaa ja surullista luonnotonta muovitukkaa.
Ja hävettääkö mua sitten ilma meikkiä suhteen edetessä? Ei, koska en ole rakentanut identieteettiäni sellaiseksi, että yritän näyttää joltakulta muulta. Näytän ilman meikkiä söpöltä ja viattomalta, sen on sanoneet jokainen poikaytävä, jota 29 vuoden aikana on ollut elämässäni. Olen aika paljonkin ilman meikkiä. Nuorempana se oli vaikeampaa, mutta kun kerran menin yliopistolle ilman meikkiä ja tajusin, ettei kukaan reagoinut siihen, ymmärsin, ettei ihmisiä kiiNnosta. Tietenkään.
Jos joku on sun kanssa vain siksi, että tykkää sun meikatusta naamasta, kannattaa erota. Se ihminen ei ole sun kanssasi, vaan naamarin kanssa. Suhdetta ei voi rakenta ulkonäölle.
Kunnioittakaa nyt niitä jätkiä!!!!!
Ei hävetä, koska näytän ihan yhtä hyvältä ilman meikkiä.
Kukaan ei ikinä kunnioita teitä