Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?

Vierailija
09.05.2018 |

Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten aika karu tilanne kaikille meille nuorille miehille, jotka harrastamme joskus vanhempia naisia. Aamulla kun humala on haihtunut ja naisen näkee meikittömänä päivänvalossa, niin tulee taas pitäydyttyä nuorissa mimmeissä jonkin aikaa. 😬

M23

Vanhempi nainen pitääkin valita niistä, jotka tuntee. 15 v vanhemman veljeni tutut ihan kivoja.

Vierailija
102/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan hävettänyt, koska käytän niin vähän meikkiä ettei sillä ole juuri merkitystä. Mitä enemmän meikkaa, sitä enemmän on aina meikattava, koska naama alkaa OMISSA silmissä näyttää arkiselta ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Meikillä saa itseänsä paljon paremman näköisen. Riippuen meikkaustaidoista, silareista, tukisukkahousuista, minkkiripsistä ja hammaslaminaateista, sekä miehen kännin suuruudesta, voi tasoa nostaa todella paljon.

Vierailija
104/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi, ei meikkaaminen tarkoita sitä ettei kestäisi omaa naamaansa muuten. Ja toiseksi, harva edes pesee mitään meikkejä jos on jonkun kanssa vaan yhden yön. No ehkä jos omaan kotiinsa tuo jonkun, mutta ei sitä nyt vieraassa paikassa meikkejä yleensä pestä.

Vierailija
105/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään nyt siitä, että kun juhlitaan baarissa pitkän kaavan kautta ja lähdetään aamuyöstä yhden illan jutun kanssa jatkamaan, niin kuinka moni sen jälkeen jaksaa, viitsii tai muistaa pestä sotamaalauksiaan? Väitän, että useimmilla naisilla on bilemeikki aamulla yhä naamassa, tosin mahdollisesti levinneenä.

Pakko nyt kommentoida tähän myös vaikken yleensä tänne kommentoi :D omat "yhdenyön jutut" on ilmeisesti aika eri kategoriaa kuin täällä esitetyt. Kaikkien kanssa on aamulla saanut kahvit/itse tarjonnut kahvit (ja ehkä muutakin aamiaista) ja juteltu leppoisasti siinä illasta ja muustakin. Suihkuunkin on aina päässyt ja joskus lämmennyt aamusaunatkin jos olot antaa periksi.

Suurimman osan kanssa olen itseasiassa nähnyt uudemman kerrankin ja kahden kanssa seurustellut (toisen kanssa edelleen). Meikkini olen aina pessyt pois illalla ennen nukkumaanmenoa (ja suurimmalta osalta miehistä muuten löytyy ainakin jotain naamarasvaa) eikä kukaan ole koskaan sen pahemmin järkyttynyt enkä ole koskaan hävennyt meikittömyyttäni. Enemmän häpeäisin niitä levinneitä ja epäsiistejä meikkejä aamulla. Parempi olla puhdas ja raikas :D

En oikein ymmärrä kanskaan tuota kulttuuria että ensin harrastetaan seksiä toisen ihmisen kanssa ja sitten hipsitään pois/ollaan tylyjä. Kohtelias voi olla, ollaanhan sitä kuitenkin melko läheisesti jo päässyt toiseen tutustumaankin.

N22

Vierailija
106/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Mun meikkaaminen baariin on ripsari, puuteri ja joskus omaa sävyäni lähellä oleva huulipuna. Näytän aamulla aika samalta kuin illalla, hiukset vähän enemmän sekaisin.

Vierailija
107/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?

En mä sinusta tiedä, mutta oman kokemukseni mukaan yöksi jäädään usein. Onko sulla kokemusta yhden yön hoidoista?

Ap

Juotko sinä jotain aamukahvi niiden kanssa? En minä ikinä päästänyt ketään luonani suihkuun tai mennyt kenekään luona vaan kaikki lähtee kotiin siinä vaiheessa kun aurinko nousee jos on edes jäänyt paikalle.

Ei ole yksikään yhden illan hoito nähnyt varmaan minua ilman meikkiä eikä sillä väliä vaikka olisi kun ei sitä ole tapaamassa uudestaan. Ihan sama mitä se minua ajattelee.

Miten tämä lopulta sitten eroaa huorissakäynnistä tai masturboinnista? Naiset hurskastelee kummastakin ja syyttää miehiä naisella itsetyydytykselloä, mutta naisen tekemänä sekin on feminististä voimaantumista

Vierailija
108/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aamupano on ehdottoman tärkeä hoitaa. Jos meikit on jo pesty ja aamuinen näky ei miellytä, niin eipä sillä ole väliä ainakaan doggy style asennossa. Siinä päästään pitkälle.

Vierailija
109/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta yhden yön juttuja, mutta jos nyt jonkun luo yöksi päätyisin, en suinkaan olisi aamulla meikitön vaan edellisillan tuhriintuneet meikit naamalla. Ei meinaan ole tapana meikinpuhdistusaineita kanniskella iltamenoissa mukana ja häiskän kotoa sellaisia tuskin löytyisi😊

Suihku?

Voivoi, kun meikkivoiteet ja silmämeikit sun muut ei oikein vedellä ja saippualla irtoa. Et taida paljon meikkailla?

Vierailija
110/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi? En viettäisi yötä niin tyhmän miehen kanssa, joka luulee, että nainen on nukke.

Vierailija
111/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök teitä

Vierailija
112/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon naisia, jotka ovat meikittä baarissa. Oman kokemuksen mukaan harvoin löytyy itseni lisäksi toista jolla ei olisi edes ripsiväriä. Kyllä, olen tsekkaillut naisten meikkejä ihan tarkoituksella. :D Lasken tekoripset nyt tässä tapauksessa meikiksi.

Vierailija
113/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mahtava provo! 5/5!

Mutta asiaan, en meikkaa koskaan, joten näytän aamula ihan samalta kuin illallakin, eli samalta miltä näytän 24/7/365

Vierailija
114/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina miesten kanssa meikin kanssa.

Olen niin ruma ilman meikkiä etten ikinä kehtaisi olla meikittä miehen edessä.

Vierailija
115/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Eli oikeastaan naiset huijaavat miehiä seksiin vääristelemällä olemustaan. Vain harva mies valehtelee ammattinsa tai esim.käyttää piilokorkoja tai toppauksia.

Voi kauheeta. Kyllä tämä on kertakaikkiaan vakava yhteiskunnallinen ongelma, kun miehiä tuolla tavalla huijataan ja sorretaan. Voi kauhia. Voi kauhia. 

Vierailija
116/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?

Todennäköisesti kukaan ei haluakaan olla kanssasi missään tekemisissä ellei ole aivan pakko. Vaikutat niin hurmaavalta ihmiseltä, että jättäisin ainakin itse väliin.

Vierailija
117/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta yhden yön juttuja, mutta jos nyt jonkun luo yöksi päätyisin, en suinkaan olisi aamulla meikitön vaan edellisillan tuhriintuneet meikit naamalla. Ei meinaan ole tapana meikinpuhdistusaineita kanniskella iltamenoissa mukana ja häiskän kotoa sellaisia tuskin löytyisi😊

Suihku?

Voivoi, kun meikkivoiteet ja silmämeikit sun muut ei oikein vedellä ja saippualla irtoa. Et taida paljon meikkailla?

Meikkivoideko ei irtoa saippualla? No millä sä sitten sen poistat?

Vierailija
118/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy meikkiä koska olen uskovainen mies.

Vierailija
119/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole niin tyhmää miestä vielä eteen tullut, joka ei ymmärrä meikin olevan meikkiä :) Eli ei hävetä, tietenkään. Toisaalta pidän kasvoistani huolta monin eri keinoin eli en ole täysin naturelli ilman meikkiä. Olen jo yli 30, joten olen siloittanut pari ryppyä, pidän kevyitä ripsipidennyksiä, värjään kulmat ja olen täyttänyt silmänaluset (mikä peittää tummat silmänaluset ilman meikkiä).

Vierailija
120/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko tällinkiä vai ei. Aamulla se norppa vieressä vaan on ruttusempi kuin illalla.

Eläimiin sekaantuminen on laissa kielletty.

Eipä muuten ole Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi