Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?

Vierailija
09.05.2018 |

Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään nyt siitä, että kun juhlitaan baarissa pitkän kaavan kautta ja lähdetään aamuyöstä yhden illan jutun kanssa jatkamaan, niin kuinka moni sen jälkeen jaksaa, viitsii tai muistaa pestä sotamaalauksiaan? Väitän, että useimmilla naisilla on bilemeikki aamulla yhä naamassa, tosin mahdollisesti levinneenä.

Pakko nyt kommentoida tähän myös vaikken yleensä tänne kommentoi :D omat "yhdenyön jutut" on ilmeisesti aika eri kategoriaa kuin täällä esitetyt. Kaikkien kanssa on aamulla saanut kahvit/itse tarjonnut kahvit (ja ehkä muutakin aamiaista) ja juteltu leppoisasti siinä illasta ja muustakin. Suihkuunkin on aina päässyt ja joskus lämmennyt aamusaunatkin jos olot antaa periksi.

Suurimman osan kanssa olen itseasiassa nähnyt uudemman kerrankin ja kahden kanssa seurustellut (toisen kanssa edelleen). Meikkini olen aina pessyt pois illalla ennen nukkumaanmenoa (ja suurimmalta osalta miehistä muuten löytyy ainakin jotain naamarasvaa) eikä kukaan ole koskaan sen pahemmin järkyttynyt enkä ole koskaan hävennyt meikittömyyttäni. Enemmän häpeäisin niitä levinneitä ja epäsiistejä meikkejä aamulla. Parempi olla puhdas ja raikas :D

En oikein ymmärrä kanskaan tuota kulttuuria että ensin harrastetaan seksiä toisen ihmisen kanssa ja sitten hipsitään pois/ollaan tylyjä. Kohtelias voi olla, ollaanhan sitä kuitenkin melko läheisesti jo päässyt toiseen tutustumaankin.

N22

No mikä one night stand se on jos siinä ryhdytään tutustumaan, tarjoilemaan aamupalaa , suihkua ja saunaa. Olet tajunnut tämän konseptin täysin väärin. Ideahan on hoidella fyysiset tarpeet jonkun täysin yhdentekevän saatavilla olevan tyypin kanssa ja samantien hankkiudutaan siitä eroon. Ei tavata toiste ja parempi on jos siitä ei mitään tiedä. Olet kyllä tosi perverssi.

Vierailija
122/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään nyt siitä, että kun juhlitaan baarissa pitkän kaavan kautta ja lähdetään aamuyöstä yhden illan jutun kanssa jatkamaan, niin kuinka moni sen jälkeen jaksaa, viitsii tai muistaa pestä sotamaalauksiaan? Väitän, että useimmilla naisilla on bilemeikki aamulla yhä naamassa, tosin mahdollisesti levinneenä.

Pakko nyt kommentoida tähän myös vaikken yleensä tänne kommentoi :D omat "yhdenyön jutut" on ilmeisesti aika eri kategoriaa kuin täällä esitetyt. Kaikkien kanssa on aamulla saanut kahvit/itse tarjonnut kahvit (ja ehkä muutakin aamiaista) ja juteltu leppoisasti siinä illasta ja muustakin. Suihkuunkin on aina päässyt ja joskus lämmennyt aamusaunatkin jos olot antaa periksi.

Suurimman osan kanssa olen itseasiassa nähnyt uudemman kerrankin ja kahden kanssa seurustellut (toisen kanssa edelleen). Meikkini olen aina pessyt pois illalla ennen nukkumaanmenoa (ja suurimmalta osalta miehistä muuten löytyy ainakin jotain naamarasvaa) eikä kukaan ole koskaan sen pahemmin järkyttynyt enkä ole koskaan hävennyt meikittömyyttäni. Enemmän häpeäisin niitä levinneitä ja epäsiistejä meikkejä aamulla. Parempi olla puhdas ja raikas :D

En oikein ymmärrä kanskaan tuota kulttuuria että ensin harrastetaan seksiä toisen ihmisen kanssa ja sitten hipsitään pois/ollaan tylyjä. Kohtelias voi olla, ollaanhan sitä kuitenkin melko läheisesti jo päässyt toiseen tutustumaankin.

N22

No mikä one night stand se on jos siinä ryhdytään tutustumaan, tarjoilemaan aamupalaa , suihkua ja saunaa. Olet tajunnut tämän konseptin täysin väärin. Ideahan on hoidella fyysiset tarpeet jonkun täysin yhdentekevän saatavilla olevan tyypin kanssa ja samantien hankkiudutaan siitä eroon. Ei tavata toiste ja parempi on jos siitä ei mitään tiedä. Olet kyllä tosi perverssi.

Niin. Mitä mieskin ajattelee kun aamulla tule kotiin ja edellisen yön hoito on saunomassa ja aamupalalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä itsevarmoja ihmisiä.

Kyllä mua ainakin nolostuttaa, jos kyt ei ihan hävetä, jos aamulla on meikit pitkin naamaa. Mietin, että mitähän se tyyppi miettii musta näin aamulla. Ei oo kyllä mitään palautetta tullut, ilmeisesti oon ollut ihan jees aamullakin.

Se hävettää, jos on tosi huono olo.

Vierailija
124/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ite en oo jääny saunomaan tai suihkuun, mutta on siinä aamulla silti pari sanaa vaihdettu. Ehkä molemmat syöty jotain. Sitten lähdetty hyvin fiiliksin kotiin.

Vierailija
125/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset ovat erinäköisiä illalla ja aamulla oli meikkiä tai ei. Ei hävetä.

Vierailija
126/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastako olet tämän "paljastuksen" naisista saanut selville ja päättänyt tulla palstalle varoittamaan muita pikkupoikia?

Vierailija
127/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pese naamaani ,jos känni panen..tosin lisään pilluun huulikiiltoa

Vierailija
128/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä välillä miettinyt samaa. Itse meikkaan aika hillitysti, ja omaan tummat kasvonpiirteet, enkä siis näytä ilman meikkiä kovin radikaalisti erilaiselta. Sen sijaan hyvä ystäväni, meikkaa aika voimakkaasti ja taidolla. Hän näyttää laittautuneena suorastaan häikäisevän kauniilta, ja vientiä yöelämässä on sen mukaan. Kuitenkin ilman meikkiä häntä ei ole tunnistaa samaksi ihmiseksi: Kulmakarvat ja ripset ovat niin värittömät, joten näyttää siltä kuin hänellä ei olisi kumpiakaan (hänellä on yleensä tekoripset myös silmissä) ja iho on aika epätasaisen punertava. Lisäksi varjostusten käyttö jotenkin muokkaa hänen piirteitään hyvin erilaiseksi ja sirommiksi.

Näen hänet yleensä täydessä tällingissä arkisinkin, mutta viime kesänä meidän juhannusjuhlissa saunottiin, ja siellä melkein hätkähdin kuin näin hänet meikinpoiston jälkeen. Oli jotenkin vaikea tunnistaa häntä samaksi ihmiseksi. Mietin usein, että onkohan hänen baareista iskemillä miehillä myös samanlainen yllättänyt reaktio.

Vierailija
129/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää enemmänkin sen miehen puolesta, jos se yllättyy siitä, ettei mulla luonnostaan olekaan kultaisia kimaltavia silmäluomia ja tummanpunaisia huulia.

Entäs kun ne meikkivoiteella peitetyt virheet ihossa tulevat esiin? Hävettääkö silloin?

Ei

Vierailija
130/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun hävetti minkälaisen urpon kanssa tuli vehdattua.

Humala haihtunut ja päivänvalo paljasti totuuden.

Vierailija
131/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on pohdinta, että itse naisena mietin, että miten toimii sellaisen mimmin mieli, joka joka päivä käyttää hitosti aikaa pohjustaakseen ihonsa tai käristääkseen sitä tavalla tai toisella orans,,ruskeaksi, säätäkseen tekotukan kanssa, joka on klimppeinä värjätyn hiuksen seassa jne? Silmien ympärille liimattu karvoja. Kyllä se antaa tosi surkean kuvan mimmistä, koska sen viesti on "minä en riitä omana itsenäni, vaan mun pitäö värittää koko pää erilaisilla materiaaleilla ja juosta laitattamaan kynteni myrkyllisillä aineilla luonottomiksi nekin ja sieltä karvanpoistojuttuihin, koska kehossani ei saa olla ollenkana karvaa paitsi tekokarvAa hiuksissa ja silmien ympärillä".

Kyllä mäkin meikkaan, toisinaan paljonkin. Hiuksissakin ollut värejä, mutta ei lisäkkeitä. Mutta en koskaan sitä oranssia nahkaa ja surullista luonnotonta muovitukkaa.

Ja hävettääkö mua sitten ilma meikkiä suhteen edetessä? Ei, koska en ole rakentanut identieteettiäni sellaiseksi, että yritän näyttää joltakulta muulta. Näytän ilman meikkiä söpöltä ja viattomalta, sen on sanoneet jokainen poikaytävä, jota 29 vuoden aikana on ollut elämässäni. Olen aika paljonkin ilman meikkiä. Nuorempana se oli vaikeampaa, mutta kun kerran menin yliopistolle ilman meikkiä ja tajusin, ettei kukaan reagoinut siihen, ymmärsin, ettei ihmisiä kiiNnosta. Tietenkään.

Jos joku on sun kanssa vain siksi, että tykkää sun meikatusta naamasta, kannattaa erota. Se ihminen ei ole sun kanssasi, vaan naamarin kanssa. Suhdetta ei voi rakenta ulkonäölle.

Juuri näin.

Jos olisin mies, kiertäisin myrkyltä tuoksahtavat pakkelinaamat kaukaa, ei sellsta tekisi mieli edes suudella, olisi oma naamakin maalissa. Saati että ottas vaikka tukasta kiinni seksin aikana, jäisi peruukki käteen jne.

Mitä luonnollisempi, sen parempi. Näyttää raikkaammalta, vaikka ois millanen peikko, kuin sellanen jolla on kilo tököttejä naamassa sekä päässä irto-osien lisäksi.

Onhan tollasia miehiäkin, ei sen puoleen, siis tököttiä täynnä ja puunattuja. Hyi.

Vierailija
132/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun tollasia harrastin, niin yritin häipyä aina ennen aamua, jos mahdollista. Puin päälleni hiljaa, ja laitoin oven hiljaa takanani kiinni.

Katsoin peiliin vasta kotona, ja monta kertaa sai hyvät naurut vielä puolilaskuhumalassa alkavassa kankkusessa.

Muutaman kerran tuli nukahdettua ja herättyä sitten vieraassa sängyssä ja kyllä se hävetti, ujo kun olen, ja humala oli jo haihtunut. En miettinyt niinkään meikkiä, vaan koko tilannetta.

Mitä siinä edes sanoo ventovieraalle.. huhhuh. Kaikkea sitä on viitsinytkin tehdä.

Kiva sitten valosalla vielä hankkiutua kotiin.. Ihmiset tulee siisteinä vastaan, tai lkenkkivaatteissa aamupäivällä, itse rämpii siinä räjähtäneenä ja tuntuu yltä päältä tahmaselta ja kotiin on vielä matkaa ja päässä alkaa jyskyttää. Huhhei.

Yhdeltä yhden yön panolta varastin joskus lähteissä ison rasian suklaarusinoita, taisin syödä niitäö kotimatkalla.

Vierailija
133/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen, yli kaksi vuotta kestänyt parisuhteeni alkoi tuollaisesta baari-illasta. Hän ei tosin jäänyt yöksi vielä silloin, mutta sitten kun jäi, heräsin aina ennen häntä laittautumaan.:D Nykyään voidaan olla pahimmat vaatteet päällä, tukka pystyssä ja naama vaikka missä kunnossa. Juuri tänään aamulla olin laittamassa kahvia tippumaan ennen suihkua. Tukka hieman rasvainen, naama unen jälkeen vaikka millainen ja yllä löysä t-paita, sekä löysät, pitkät yö-housut. Mies tuli taakse, halasi ja sanoi:"Huomenta kaunis." :) Silloin kaksi vuotta sitten en olisi kuvitellutkaan näyttäytyväni tuolla tavoin miehelleni, mutta nyt se on normaalia.

Vierailija
134/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillon ku noita harrastin niin hävetti. Joskus illalla jos tajusi käydä pesemässä naaman ei niinkään, mutta pitkin poskia levinneet ripsarit ja huulipunat saattaa olla melko luotaantyöntävä näky. Erään yhden yön jutun jälkeen näytin normaaliakin kamalemmalta ja huomasin sen vasta kun mies oli lähtenyt. Silti se muhun rakastui ja nykyään seurustelemme, että eikai se darranaama mikään ehdoton dealbreaker ole.

Vierailija
135/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aloittajan kanssa eri mieltä siitä, että ne miehetkään näyttäisi krapula-aamuna paremmalta kuin illan hämyssä. Ja harvemmin se katselijakaan on illalla ollut ihan selkein mielin. Yleensä sekä nousuhumalassa että puutteessa. Eiköhän niitä pettymyksiä satu ihan molemmin puolin, kun viinan- ja seksintäyteisen yön jälkeen uskaltaudutaan kurkistamaan siihen viereen. Raittiiden yhden yön jutut sitten asia erikseen, niissä saatetaankin näyttää aamulla paremmalta.

Vierailija
136/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se meikki kokonaan lähde pois yöllä itsestään ja harva pesee naamansa kännissä. Eli kyllä aamulla on vielä yleensä ripsaria ja kajalia. Mua vaan naurattaa ja vähän korjailen, kyllä mies sen kestää.

Vierailija
137/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jälkeen kannattaa hillua alasti ympäri kämppää, niin ei tarvi miehen katsella pelkkää darranaamaa.

Vierailija
138/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?

En mä sinusta tiedä, mutta oman kokemukseni mukaan yöksi jäädään usein. Onko sulla kokemusta yhden yön hoidoista?

Ap

Juotko sinä jotain aamukahvi niiden kanssa? En minä ikinä päästänyt ketään luonani suihkuun tai mennyt kenekään luona vaan kaikki lähtee kotiin siinä vaiheessa kun aurinko nousee jos on edes jäänyt paikalle.

Ei ole yksikään yhden illan hoito nähnyt varmaan minua ilman meikkiä eikä sillä väliä vaikka olisi kun ei sitä ole tapaamassa uudestaan. Ihan sama mitä se minua ajattelee.

Tässä taas nähtiin syy, miksi en tule koskaan ymmärtämään irtoseksiä. Miten ihmeessä voidaan tehdä jotain äärimmäisen intiimiä - päästetään toinen työntymään sisällensä ym. ja josta voi tuloksena syntyä vauva - sellaisen kanssa, jota ei edes päästettäisi omaan suihkuun ja joka livahtaa pois yön pimeinä tunteina. Jotenkin hurjaa. Kai ihmisten herkkyydessä on eroja, mutta itselläni jo seksistä tuleva hormonireaktio on niin voimakas, että vain ja ainoastaan satuttaisin itseäni. Oksitosiini takaa, että tulee sydänsuruja ja kuukautisrytmikin menee raiteiltaan vaikka kondomin kanssa seksiä harrastaakin.

Oksitosiini ei vaikuta kuukautisrytmiin. Mutta juu, en itsekään pystyisi yhden yön juttuihin, koska harrastan seksiä liian tunteella :/

Vierailija
139/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haveta kun oon yleensa samannakonen kuin illallakin.  En kayta myoskaan mitaan push up- liiveja tai larpattamia joten ei ole mitaan salailtavaa.

Havettaa ehka eniten se, etta on yleensa juonut aika monta kaljaa edellisena iltana ja pierettaa niin maan perkeleesti ja haluaa luikkia vahin aanin kotiin paskalle.  Etta sellanen bileprinsessa tassa sulle.

Täsmälleen sama vika! Kuitenki joskus on kiva viettää aamua vielä yhdessä tai vetää päiväkännejä, niin aikamoista taiteilua pierujen ja paskomisen kanssa.

Vierailija
140/149 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haveta kun oon yleensa samannakonen kuin illallakin.  En kayta myoskaan mitaan push up- liiveja tai larpattamia joten ei ole mitaan salailtavaa.

Havettaa ehka eniten se, etta on yleensa juonut aika monta kaljaa edellisena iltana ja pierettaa niin maan perkeleesti ja haluaa luikkia vahin aanin kotiin paskalle.  Etta sellanen bileprinsessa tassa sulle.

Täsmälleen sama vika! Kuitenki joskus on kiva viettää aamua vielä yhdessä tai vetää päiväkännejä, niin aikamoista taiteilua pierujen ja paskomisen kanssa.

Ei muuta kuin herätessäsi pieraiset kunnolla, ja kysyt äijältä missä sitä kaljaa on ennen kuin taas nussitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän