Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?
Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.
Kommentit (149)
Hävettäis ja siksi en harrastakaan yhden yön juttuja..
Ei sitten tippaakaan! Jos joku jannu on niin lapsellinen että kuvittelee iltameikkiin olevan aina naamassa, hänellä on syytä hävetä tyhmyyttään. Kokenut kaveri kyllä tietää meikin vaikutuksen ulkonäköön.
Ja vaikka olisin missä, meikit naamassa en nuku. Ennemmin menen vaikka kotiin yöksi sen jälkeen kun hommat on hoidettu. Niin juovuksissa en ole koskaan ettei kotiin lähtö onnistuisi. Taksit kulkee.
Ei ainakaan itseäni. Ei meikki tai meikittömyys muuta naamaani mitenkään radikaalisti kun en meikkaa överisti. Olen vain tyytyväinen saatuani mitä halusinkin. Enemmän hävettää jos krapula pierettää.
Eli oikeastaan naiset huijaavat miehiä seksiin vääristelemällä olemustaan. Vain harva mies valehtelee ammattinsa tai esim.käyttää piilokorkoja tai toppauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten aika karu tilanne kaikille meille nuorille miehille, jotka harrastamme joskus vanhempia naisia. Aamulla kun humala on haihtunut ja naisen näkee meikittömänä päivänvalossa, niin tulee taas pitäydyttyä nuorissa mimmeissä jonkin aikaa. 😬
M23
No ei pitäis tulla yllätyksenä :)
Yleensä aamupanot on kuitenkin johtaneet brunssille ja uuteen tapaamiseen. Harmi, että olet noin pinnallinen ja poika vielä. Ikä ei kerro miehestä mitään
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes miettinyt moista. Ihan sama miltä aamulla näyttää kun on jo saanut haluamansa.
Nimen omaan! Meikki ja pukeutuminen on pyydys jonka avulla houkutellaan saalis.
Kun saalis on ansassa ja se mitä haen saavutettu, heippa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko tällinkiä vai ei. Aamulla se norppa vieressä vaan on ruttusempi kuin illalla.
Eläimiin sekaantuminen on laissa kielletty.
Tästä muistui mieleen, kuinka se ainoa yhdenillanjuttuni, komea ja hyväkroppainen mies, aamulla totesi, että "helmee kun sä ootkin tarpeeks hyvännäkönen ettei tartte kuunnella kavereiden vi*ttuilua kännilaseista". Minusta tuo oli superhauskaa, mutta minun kaverit loukkaantuivat puolestani, kun asiaa naureskelin.
En osaa meikata, joten illan sotamaalaus sisälsi vain silmänympärysvoidetta, vedenkestävää ripsiväriä ja huulikiillettä. 😂 minkähänlaiset kommentit olisin saanut jos olisin ollut täysmaalissa..
En harrasta yhden yön juttuja, mutta jos nyt jonkun luo yöksi päätyisin, en suinkaan olisi aamulla meikitön vaan edellisillan tuhriintuneet meikit naamalla. Ei meinaan ole tapana meikinpuhdistusaineita kanniskella iltamenoissa mukana ja häiskän kotoa sellaisia tuskin löytyisi😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko tällinkiä vai ei. Aamulla se norppa vieressä vaan on ruttusempi kuin illalla.
Eläimiin sekaantuminen on laissa kielletty.
Olisikin.
Mitä merkitystä sillä on, jos näyttää huonommalta ilman meikkiä?
Miehien on joskus herättävä karvaaseen todellisuuteen :)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Eli oikeastaan naiset huijaavat miehiä seksiin vääristelemällä olemustaan. Vain harva mies valehtelee ammattinsa tai esim.käyttää piilokorkoja tai toppauksia.
Tämä oli paras! Vai eivät miehet kaunistele totuutta päästäkseen naisen kanssa sänkyyn? Ja nyt miehiä huijataan seksiin, vaikka oikeasti he itse eivät sitä yhtään halua ja pelimieskirjojakin lukevat vain, jotta eivät missän nimessä tee mitään mitä niissä ehdotetaan.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta yhden yön juttuja, mutta jos nyt jonkun luo yöksi päätyisin, en suinkaan olisi aamulla meikitön vaan edellisillan tuhriintuneet meikit naamalla. Ei meinaan ole tapana meikinpuhdistusaineita kanniskella iltamenoissa mukana ja häiskän kotoa sellaisia tuskin löytyisi😊
Suihku?
Mua hävettää ainoastaan sun surkea provosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?
En mä sinusta tiedä, mutta oman kokemukseni mukaan yöksi jäädään usein. Onko sulla kokemusta yhden yön hoidoista?
Ap
Juotko sinä jotain aamukahvi niiden kanssa? En minä ikinä päästänyt ketään luonani suihkuun tai mennyt kenekään luona vaan kaikki lähtee kotiin siinä vaiheessa kun aurinko nousee jos on edes jäänyt paikalle.
Ei ole yksikään yhden illan hoito nähnyt varmaan minua ilman meikkiä eikä sillä väliä vaikka olisi kun ei sitä ole tapaamassa uudestaan. Ihan sama mitä se minua ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihku?
Suihkussa voi käydä myös pesemättä meikkejä pois. Mä tarvin kunnon rasvauksen naamaan pesun jälkeen, muuten kiristää niin paljon etten voi olla ja monella miehellä ei todellakaan mitään kosteusvoiteita ole, joten meikit naamassa olisin kyllä myös aamulla.
Eipä ole moista ongelmaa, kun en yhden yön juttuja harrastele.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten aika karu tilanne kaikille meille nuorille miehille, jotka harrastamme joskus vanhempia naisia. Aamulla kun humala on haihtunut ja naisen näkee meikittömänä päivänvalossa, niin tulee taas pitäydyttyä nuorissa mimmeissä jonkin aikaa. 😬
M23
Mitä väliä sillä on miltä se toinen aamulla näyttää? Miettiikö miehet tälläistä? Jääkö pitkäksi aikaa pohtimaan toisen ulkonäköä? Miksi?
Oon kauniimpi ilman meikkia,ei haittaa