Miehet! Kun mietit aikaa, jolloin olit 18-20v, olisiko sinulle kelvannut tyttöystäväksi nainen, jolla on aa/a-kupin rinnat?
Tai jos olet nyt tuon ikäinen, kelpaisiko? Olen itse 18v ja a-kuppinen lauta ja haluaisin tietää.
Kommentit (95)
Rintoja on kiva puristella kunhan on jotain mitä puristaa
tykkään kun isorintainen nainen pieraisee mun naamalle ja sitten haistelen sen herkkutissin tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
tykkään kun isorintainen nainen pieraisee mun naamalle ja sitten haistelen sen herkkutissin tuotosta.
Ok.
En tiedä mutta olen onnellinen että mun vaimolla on d-kuin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Eli en kelpaa koskaan kenellekään.
-ap
No et sinä tule tissimiehille kelpaaman, mutta kun nyt luet tätä ketjua, niin haluaisitko muka kelvata? Tissikalenteri verstaan seinällä ei ole sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öööh no ei kelpaa miks panisin lautaa?
Koska oma koura kyllästyttää, oksan kolot on sopivan pieniä, eikä sinua kukaan nainen huoli, ei edes pienirintainen nainen.
Sori ei varmasti oo helppoo olla rinnaton nainen:(
Ja sulla ei varmaan oo helppoo olla yksinäinen runkkari :(
Mieluummin toki runkkailenkin kun panen rinnatonta lautaa mutta onneksi on viel riittänyt rinnallisia nasia:)
Joo, niin varmaan. 😂
Onko sulle rinnallinen nainen joku satuolento? Ihan käy sääliksi
Edellisen kaltaisille kommentoijille minkäänlaisen naisen saaminen on pelkkää fantasiaa, paitsi että taidat olla katkera riipputissinen nainen.
Tuliko sulle oikeesti noin puun takaa että suurin osa miehistä ei innostu pelkistä nänneistä?:D
Ei vaan mulle tulee aina puun takaa tänne kirjoittelevien ihmisten ilkeys ja tahdittomuus. Sulle varmaan tulee puolestaan puun takaa, että ap voi oikeasti olla joku teinityttö ja sinukin ilkeilyilläsi voi olla kohtalokkaat seuraukset.
Kuten sanoin, olen 18v. Tämän ketjun perusteella kukaan ei halua oikeasti seurustella kanssani koskaan. Jos joku siihen ryhtyy, hän tekee sen koska a) haluaa seksilelun b) ei ole löytänyt (vielä) parempaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi hoikka/laiha ja siro, niin siinä tapauksessa joo. Esim. Sössöllä on aika pantava kroppa.
Sössö on palstan seksikkäin!
tissit on kauniita yritetäänkö nekin nyt valkoiselta heteromieheltä kieltää?
Mieluiten nainen rinnoilla ettei kaverit ala kattoo oudosti.
Haavelen isosita hinkeistä jotka tulee mun naamalle niin että vaikee hengittää
Kun olin 20-vuotias, halusin ja sain työttöystäväksi naisen, jolla oli A-kupin rinnat. Erottiin hänen aloitteestaan, kun olin 27-vuotias. Erosta on nyt 7 vuotta, ja hän on edelleen kaunein ja seksikkäin nainen, jonka kanssa olen koskaan ollut.
Ja vittuilijoille tiedoksi, että olen yleisillä mittareilla elämässä menestyvä mies, ja olen nainut n. 50 eri naisen kanssa.
Oli tuossa iässä tyttökaveri jolla oli a-kuppi. Pienet tissit haittasivat häntä paljon mutta minusta ne olivat todella seksikkäät. Eli älkää naiset murehtiko, kauniita ovat pienetkin rinnat. Nam!
Jos tässä epäasiallisessa vittuiluketjussa käsiteltäisiin isorintaisuutta se olisi poistunut jo aikoja sitten.
Rehellisesti sanottuna kyllä varmaan 15 kesäisestä saakka kuolasin rintojen perään. Se nyt vaan on miesten geeneissä. Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy. Tyttöystävilläni on ollut ja nykyisellä vaimollani on naiselliset muodot eli rinnat C tai isommat.
AP, älä vaivu synkkyyteen ylläolevasta. Loppupeleissä tie miehen sydämmeen on kuitenkin muualla kuin sinun rintojen koossasi. Älä sano "en koskaan". Tulet kyllä löytämään rakkaasi, olet vasta 18V. Siihen voi mennä aikaa mutta se ei ole mikään itseisarvo että 18 vuotiaana ois parisuhteessa.
Tyttärilleni: olen sanonut: "ottakaa mies joka rakastaa sinua ja opetelkaa rakastamaan häntä".
Itse luurailen täällä ihan erilaisen ongelman takia... Vaimoni ei ole juurikaan halunnut seksiä lapsiluvun tultua täyteen. Sun pienet rinnat ei oikeesti ole ongelma.
.
.
M viiskymppinen
Olisi kelvannut ja kelpaisi jos olisi ollut hyvä suihinottaja. Silloin ei pääse / yllä edes kokeilemaan tissejä. Eli laadulla voi korvata joitain puutteita.
Tottakai kelpasi. Olen aina pitänyt pienistä tisseistä ja tyttöystäväni ovat kaikki olleet hoikkia ja pienitissisiä. Älä siis huoli, eri miehet viehättyvät eri asioista.
Olisi todellakin kelvannut. Tissejä tärkeämpää on rungon ja erityisesti takamuksen muoto. Eli naisellisen pyöreä peppu, mutta kuitenkin sopusuhtainen ja kiinteä. Toki myös kasvot, ryhti ja vyötärö-lantio suhde ovat hyvin tärkeitä. Lisäksi totta täällä todettu seikka, eli muuten tukevalla naisella hyvin pienet rinnat olisivat oudot.
Lähes kaikki naiseni ovat olleet jättirintaisia, Joka on mennyt näin persemiehelle vähän hukkaan. Mielestäni pienet rinnat ovat paremmat kuin isot, sillä vuosien kuluessa painovoima tekee valitettavasti työtään.
Ja sitten kun on lapsia rinnat muuttuvat ruokinta-automaateiksi, joihin mielenkiintoa ei ainakaan itselläni ollut enää lainkaan.
Saa tietenkin sanoa, kyse on siitä miten sanotaan.