Miehet! Kun mietit aikaa, jolloin olit 18-20v, olisiko sinulle kelvannut tyttöystäväksi nainen, jolla on aa/a-kupin rinnat?
Tai jos olet nyt tuon ikäinen, kelpaisiko? Olen itse 18v ja a-kuppinen lauta ja haluaisin tietää.
Kommentit (95)
Ainakin itseä kiehtoo huomattavasti enemmän pienet kuin isot tissit. Ja tämä on pysynyt niistä teiniajoista asti aina tähän päivään. Tosin enpä ole koskaan mahdollista tyttö-/naisystävää tissien koon perusteella valinnut. Jos joku tuon perusteella tekee valintaa, niin varmaan ihan hyvä vaan jos et "kohteeksi" päädy.
Riittääkö vastaukseksi jos kerron, että ihastuin vaimossani hänen hymyynsä ja luonteeseensa?
Kun olin 14, halusin että minulla olisi tyttöystävä jolla olisi isot tissit.
Kun olin 16, minulla oli tyttöystävä jolla oli isot tissit, mutta suhteestamme puuttui jotain. Halusin tyttöystävän joka olisi intohimoinen ja kiihkeä.
Ollessani 20 minulla oli kiihkeä tyttöystävä, mutta hän oli aivan liian tunteellinen. Kaiken oli oltava suurta draamaa ja usein hän uhkaili minua itsemurhalla. Halusin suhteen jossa olisi tasapainoisuutta ja turvallisuutta.
Kun olin 25, löysin tasapainoisen tyttöystävän, mutta hän oli tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli ennalta arvattavissa. Halusin jännittävämmän tyttöystävän.
30-vuotiaana löysin jännittävän tyttöystävän. Hän petti minua jatkuvasti, eikä suostunut vakiintumaan tai ajattelemaan tulevaisuutta. Halusin tyttöystävän jolla olisi elämässä tavoitteita.
35-vuotiaana löysin tytön jolla oli tavoitteita, hän oli älykäs ja eteenpäin pyrkivä. Menimme naimisiin, erosimme ja hän vei koko
omaisuuteni.
Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi, etsin tyttöystävää jolla on isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhyyy olen lauta jolla rintojen paikalla vain nännit!!!!!!!!!!!
Yhyyyyyyy olen idiootti ja aivojen paikalla vain paskaa!!!!!!!!!!
Oho sattuiko menkat kohdalle? Rauhotu.
Joo, jos joku puuttuu jonkun huonoon ja loukkaavaan käytökseen, niin se tarkoittaa että on menkat.
Otsikossa kysytään mielipidettä. Joku vastasi että "naisella kuuluu olla rinnat (aka 'tykkään tisseistä')", niin sitä kutsutaan "loukkaavaksi käytökseksi". Ihmekkään että teille osuu kohdalle miehiä, mitä ei suhteessa "mikään kiinnosta" kun ne ei kehtaa esittää oikeita mielipiteitään loukkaamisen pelossa.
Olisi kelvannut. 15 vuotiaana olin tissien perään, mutta en parikymppisenä enää. Tosin lantio oli silloinkin oltava reilusti leveämpi kuin vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos joku puuttuu jonkun huonoon ja loukkaavaan käytökseen, niin se tarkoittaa että on menkat.
Otsikossa kysytään mielipidettä. Joku vastasi että "naisella kuuluu olla rinnat (aka 'tykkään tisseistä')", niin sitä kutsutaan "loukkaavaksi käytökseksi". Ihmekkään että teille osuu kohdalle miehiä, mitä ei suhteessa "mikään kiinnosta" kun ne ei kehtaa esittää oikeita mielipiteitään loukkaamisen pelossa.
Ei vaan se, että nimittelee pienirintaisia esim laudoiksi , v*ttuilee ja ulisee jotain paskaa on loukkaavaa käytöstä. Sen sijaan jos ilmoittaa asiallisesti pitävänsä enemmän isoista rinnoista se on ok. Kumma jos et tätä käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se, että nimittelee pienirintaisia esim laudoiksi , v*ttuilee ja ulisee jotain paskaa on loukkaavaa käytöstä. Sen sijaan jos ilmoittaa asiallisesti pitävänsä enemmän isoista rinnoista se on ok.
Jaahas, katsoinkin väärin. Luulin että tämä oli vastausketju siihen pieniaivo-kommenttiin, mutta eipäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö vastaukseksi jos kerron, että ihastuin vaimossani hänen hymyynsä ja luonteeseensa?
aww
Minusta mitä pienemmät, sitä sievemmät. Suorastaan hulluna pienirintaisiin 😀
Suurista en pidä.
Mä sain tissit vasta 14-vuotiaana (aa). Nyt ikää 29 ja edelleen saman kokoiset vaikka painoa tullut +20 kg :( Eivät kasva. Miestä en ole saanut koskaan. Kukaan ei ole edes ollut koskaan ihastunut muhun.
minulla oli toinen tyttöystävä todella pienirintainen, eikä juttu siihen kaatunut. Hänellä riitti mielikuvitusta siihenkin että panin häntä rintojenväliin.
Ajatuskin siitä saa mielen hymyilemään.
En ole pidellyt käsissäni väärän kokoisia. Kaikki ne ovat omalla tavallaan kauniita ja kiihoittavia. Ei puolisoa valita tissien takia.
Lopeta murehtiminen, ap! Nuo viestit on selvästi jonkun saman teinitrollin kirjoittamia, parin minuutin sisällä toisistaan ja ihan samalla tyylillä. Itse olen nelikymppinen nainen, nuorena oli a-kuppi, nykyään lasten jälkeen pieni b ja ihan samalla tavalla kuin sinä, murehdin tissieni kokoa nuorena. Ihan turhaa murehtimista! Miehiä on riittänyt: ihania, järkeviä, rakastavia, seksikkäitä miehiä. Kaikki ovat tykänneet minusta ja tisseistäni ihan sellaisina kuin ne ovat ja nyt iän myötä olen itsekin oppinut nauttimaan rintojeni hyväilystä. Aviomieheni on komea, älykäs, hyvin koulutettu, hyvätuloinen mies, joka rakastaa tissejäni ja ennen kaikkea MINUA kokonaisuutena. Olet paljon enemmän kuin rintojesi koko tai joku yksittäinen ominaisuus. Älä haaskaa elämääsi turhaan murehtimiseen!