Miehet! Kun mietit aikaa, jolloin olit 18-20v, olisiko sinulle kelvannut tyttöystäväksi nainen, jolla on aa/a-kupin rinnat?
Tai jos olet nyt tuon ikäinen, kelpaisiko? Olen itse 18v ja a-kuppinen lauta ja haluaisin tietää.
Kommentit (95)
Jos hän olisi hoikka/laiha ja siro, niin siinä tapauksessa joo. Esim. Sössöllä on aika pantava kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naisella kuuluu olla rinnat.
Miehellä kuuluu olla aivot.
Laihalla pienet rinnat ovat täydelliset, tukevalla naisella taas soisi olevan hieman suuremmat.
Kyllä olisi oikein hyvin kelvannut ☺️
18-20v miehen tärkein kriteeri naisen valinnassa:
- Miten nopeasti ja usein pääsen panemaan?
Vierailija kirjoitti:
yhyyy olen lauta jolla rintojen paikalla vain nännit!!!!!!!!!!!
Yhyyyyyyy olen idiootti ja aivojen paikalla vain paskaa!!!!!!!!!!
ei oor rintoja voi puhua vain näinneistä:(
Totta kai olisi kelvannut ja kelpaa yhä. - jos joku mies on sitä mieltä, että vain hankkimalla isommat rinnat olet kyllin hyvä hänelle, niin mitä nopeammin hän sanoo sen ääneen, niin sen parempi; tiedätpähän mahd. pian, ettei mies ole arvoisesi. - Tietysti voit ehdottaa miehelle vastaavasti aivoleikkausta. Toisin sanoen, ellei pienirinatsiuus ole sinulle ongelma, niin miksi haluaisit miehen, jolle nais(t)en pienet rinnat ovat ongelma.
En kiellä etteikö isot rinnat miellyttäisi silmää mutta eihän tuolla ole loppujen lopuksi sen isompaa väliä. Et sinä niihin rintoihin rakastu vaan ihmiseen.
Ei tyttöystäväks, mut vakipanoks vois ottaa. Tytöt tuntuu tykkäävän muutenkin enemmän takaa päin, niin ei haittaa ne pienet rinnat siinä.
olen a kuppinen lauta sehän on vähän sama kuin miehellä ois 4cm pippeli kuka sellasen haluu:(((((((((((
öööh no ei kelpaa miks panisin lautaa?
Olisi kelvannut. Tissit on kivoja joo mutta paljon tärkeämpiäkin asioita naisessa on :D Ja myös naisen ulkonäössä. Eikä nykyisellä avovaimollakaan kovin isot rinnat oo näin btw :) Silti rehellisesti sanottuna upein ja kuumin nainen kenet tunnen.
M28
Kelpas.
Nyt 45 sena
Vaimo 50kg/167cm
Muodollisesti edelleen patevä
Vierailija kirjoitti:
olen a kuppinen lauta sehän on vähän sama kuin miehellä ois 4cm pippeli kuka sellasen haluu:(((((((((((
Niin, teillä teinipojilla on tosiaan yleensä varsin pienet rinnat. Niin kuuluukin olla.
ps nyt heti nukkumaan, ilta jo pimenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhyyy olen lauta jolla rintojen paikalla vain nännit!!!!!!!!!!!
Yhyyyyyyy olen idiootti ja aivojen paikalla vain paskaa!!!!!!!!!!
Oho sattuiko menkat kohdalle? Rauhotu.
kyllä ne rinnat on sen verran kivat että olisi ihan suotavaa että ne löytyisi
Toki olisi kelvannut mieluusti. Kelpaisi edelleenkin, mutta tässä iässä ovat vain tavoittamaton haave ja hetken silmänilo.