Lue keskustelun säännöt.
Heterot: oletteko harrastaneet seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa?
09.05.2018 |
Tai onko ollut ihastuksia? Minkä ikäisiä olitte silloin, jos teillä oli vain kerta kokeilu?
Kommentit (23)
10v sitten tuli tapailtua yhtä toista kundia muutamia kertoja. Pepussa, suussa, kädessä ja kulli vasten kullia tais tulla lauettua..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
heteromies voi nuolla toisen heteromiehen anusaukkoa. koska ei ole tarvetta koskea toisen penikseen, niin anaalin nuolenta ei tee homoksi.
kerran olen harrastanut sooloseksiä ystävättäreni kanssa, tämäkin meni tosin voimakkaasti humalan piikkiin.
Olin saunassa ystäväni kanssa - oltiin siina pitkin iltaa nautiskeltu siideriä ja valkkaria. Hän istui minua lauteilla vastapäätä niin jalan koukussa ja hieman irti toisistaaan niin että näin suoraan naisen jalkoväliin, en tiedä mikä tuli mutta halusin "tarjota" saman näkymän hänelle. Hän kertoi ettei koskaan ole katsellut toisen naisen häpyä näin, ikäänkuin luvan kanssa. Totesin samaa. Siitä se jotenkin sitten lähti, runkattiin molemmat itsellemme orgasmit, ihan vain siksi että voi. Jännittävää oli, todella erilainen sooloseksi hetki mitä ikinä koskaan