Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että mies pitää face-listallaan jotain vanhaa tinder-deittiään?

Vierailija
09.05.2018 |

Ok, tavanneet hänen mukaansa muka vain pari kertaa, ja muka ei mitään "sellaista"... Silti, miksi pitää tätä henkilöä listallaan? Mua kyllä ärsyttää. Tämä nainen vielä joskus kommentoi tai vähintään tykkäilee jotain mieheni julkaisuja.

Tavannut tämän naisen siis ennen mua...
Mutta itse kyllä olen poistanut vanhat tinder-deitit facesta.

Toisaalta olisi kai aika lapsellista alkaa vaatimaan häntä poistamaankaan tätä naista. Mikä minä olen määräämään hänen listaansa facessa... Olen kyllä puhut arvanneeni, että tämä ko. tyyppi on varmaankin tinderissä tavattu (jostain erinäisistä jutuista naisen vaistolla sen arvasin ja ko. muijan julkaisuista miehen seinällä joskus ym. ...)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kaverit ei merkkaa kaikille yhtään mitään. Jos oikeasti joutuisin poistamaan henkilöt listalta joiden kanssa en ole missään tekemisissä niin eihän sinne jäisi kuin kourallinen jäljelle.

Vierailija
2/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa johon et luota? Jos kyse on vain omasta mustasukkaisuudestasi niin neuvon työstämään sitä ja antamaan asian olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se asia ei ole sulle ok, sun pitää tehdä ratkaisusi itse eikä  kysellä täältä mielipiteitä.

Vierailija
4/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jätä se.

Vierailija
5/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pitää. Ei sillä ole mitään käytännön merkitystä. Anna olla.

Vierailija
6/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se mulle olis ok. Itsekin olen tekemisissä kahden entisen poikaystäväni kanssa, vaikka nykyisen kanssa ollut yli viis vuotta suhteessa. Toisen kanssa olen kaiken lisäksi tekemisissä päivittäin.

Vierailija
7/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa tosiaan on paljon sellaisia kavereita, joiden kanssa ei ole missään tekemisissä. Minullakin on muutamia miehiä, joiden kanssa olen joskus käynyt treffeillä, mutta en nykyään ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Saatan kohteliaisuudesta tykätä jostakin julkaisusta, mutta ei ne tyypit muuten merkkaa mulle mitään.

Vierailija
8/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
9/9 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Miksi sua sellainen ärsyttää? Ihan sama kuka siellä listalla on. Ihme että hänelle on vaan yksi Tinder nainen listalla :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän