Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile isomunaisin mies, jonka olet tavannut

Vierailija
09.05.2018 |

Miltä näytti, oliko lyhyt vai pitkä, laiha vai lihava, millaiset kasvonpiirteet jne. Ja tietysti, millainen oli meisseli? Katsotaan, löytyykö yhteisiä piirteitä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa tapasin tumman britti miehen. Pyysi mua treffeille allas baarissa. Juteltiin siinä niitä näitä ja vähän jo kieltäydyinkin ei ole ikinä tummemmat miehet innostaneet. Siinä sit istuskeltiin vastakkain tuoleilla ja kiinnitin huomion shortsin lahkeeseen. Näki kankaan läpi et äijällä on ihan valtava. Tämä sitten lopulta johti siihen että suostuin treffeille. Treffit tuskin kiinnostaa ketään. Mutta mainitaan että tämä peniksen valtavuus korostui miehen valkoisissa suorissa housuissa jotka hänellä oli päällä. Muutaman rohkaisu drinkin jälkeen tein aloitteen ja kysyin josko huoneeseen? 

Pikavauhtia sinne ja vaatteet pois. Visuaalinen vaikutus oli mieletön, valuin limaa jo käsihommissa, suuseksistä ei tullut yhtään mitään kun pelkästään terska mahtui suuhun. En ole ennen sitä enkä sen jälkeen koskaan ollut niin märkä ja kiihottunut. Musta arviolta 3 käden elin seisoi suoraan ylöspäin. Sain orgasmin heti kun hän vähän osui sormella klitorikseen. Siitä sitten hommiin uusi orgasmi tuli terskan upotessa sisään.  Tässä kohtaa homma sitten lässähti pahasti. Yksinkertaisesti oli vaan liian iso, mies joutui olla todella varovainen, itse en pystynyt liikkumaan ollenkaan ja kunnolliseen panemiseen ei päästy mitenkään.  Lopulta viimeistelin hänet käsin.

Kokemuksena 6/5. Esileikkinä 6/5. Yhdyntä 0.5/5.  Haluaisinko uudelleen, en varmaankaan. Yhdyntä kuitenkin niin tärkeää.

Vierailija
42/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussi kimmo. Valtava kulli työ asennossa oli 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias mies. Aika pitkä, ehkä yli 180cm. Hoikka, oikeastaan jopa laiha. Tumma pörröinen hiuspehko. Ihan mieletön vehje, taatusti ainakin 20 cm. Sojotti kivikovana ja pystysuorana napaan saakka. En meinannut ylettyä polviltani nousemaan sen päälle ratsastamaan, piti nousta vähän kyykkyyn. Eihän se suuhunkaan kokonaan mahtunut, vaikka olenkin aika hyvä syväkurkuttamaan. Tää oli yhden yön juttu. Olisin mieluusti ottanut uusinnankin, mutta tämä tapahtui Lapin laskettelukeskuksessa, eikä vaihdettu mitään yhteystietoja 

Vierailija
44/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin avovaimo. Kehui kun oltiin ekaa kertaa sillai. Että isoin mitä on siihen asti saanut. Hiveli kyllä itsetuntoa. Ja avokki saa sitä samaa tänä pävänäkin...😊

Vierailija
45/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kuvaile. Olen mies ja minua eivät kiinnosta iso- eikä pienikaluiset miehet, vaan naiset, heidän ystävälliset, herttaiset hymynsä ja nätit, suloiset vittunsa.

Vierailija
46/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesta eräs pienen bändin solisti. Normaalivartaloinnen, pitkä laineikas tumma tukka. Hänellä oli aivan valtava kulli. Pituutta varmaan lähelle 30cm. Ei ollut niin hyvää seksiä kun piti varoa ettei töki liian syvään. Mieleen jäänyt kokemus tämäkin. Varmaan joku saattaa tunnisaa kun taisi olla aika kova naisenmies silloin.

Vierailija
47/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Lagosissa paikallisen itseäni 20v nuoremman nuoren miehen. Kun näin sen vehkeen olin juosta karkuun. En mitannut, mutta arviolta 18-20cm, ei se pituus säikäyttänyt, vaan se paksuus. Aivan mielettömän paksu. Varovasti sisään hitaasti kiihdyttäen. Mieletön orgasmi. Emme kuitenkaan tavanneet ja kotiinkin piti lähteä. Hyvä muisto jäi.

Vierailija
48/49 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ronjeremymäiset kasvonpiirteet / silmät. Ei pitkä mies. Kihara tukka. Valtava penis, pienen käsivarren kokoinen.

Vierailija
49/49 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen pomo oli täys mulukku!

Joo iso!🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän