Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, kohta koululaisilla alkaa taas kesäloma!

Vierailija
09.05.2018 |

Miten tämä vaikuttaa arkeesi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään, isot teinit jo omilla menoillaan koko kesän, joten minulla on koko kesä aikaa tehdä mitä vaan.

Ope

Vierailija
2/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat koneella, saa käskeä tapaamaan kavereita ja sitten loma onkin jo ohitse. Ruokaa menee enemmän ja koko ajan saa olla laittamassa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vtuttaa jo valmiiksi. Tulevat taas ikkunan alle mölyämään ja paskottelemaan ikkunat, sekä katkomaan istutuksia ja puiden oksia. Eli siis tuholaisia odotellessa.

Vierailija
4/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jo odotettukin. Kolme vkoa ja sitten se alkaa!

T: ope

Vierailija
5/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen päiviä on laskettu jo viime kuusta, odotetaan kuin kuuta nousevaa. 

Ei vaikuta mun arkeen muuta kuin sen että mun ei tarvi nousta herättämään niitä kouluun vaan saan nukkua rauhassa niin pitkään kuin haluan.

Kyllä muistan vieläkin kun itse olin koulussa että kuinka mahtavaa se oli viimeisenä päivänä toukokuussa, juhlamekko päällä laulaa kirkossa suvivirsi, sitten koululta sai todistuksen ja vapaus koitti, ei aamuherätyksiä kahteen ja puoleen kuukauteen, eikä tylsää koulua.

Vierailija
6/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vtuttaa jo valmiiksi. Tulevat taas ikkunan alle mölyämään ja paskottelemaan ikkunat, sekä katkomaan istutuksia ja puiden oksia. Eli siis tuholaisia odotellessa.

Siis ketkä? Ei kai ihmiset tuollaista tee?

Vierailija
7/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se on sitten hyvästit yöunille kun 21-4 -moporalli alkaa.

Vierailija
8/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiky-hengessä voitaisiin koululaisillekin pistää vain heinäkuu lomaa. Oppivelvollisuuskin tulis suoritettua 8 vuodessa ja vekarat olisivat vuotta nopeammin yhteiskunnalle tuottoisia veronmaksajia ja opetuksen kulut yhteiskunnnalle vähenisivät selkeästi. Jokakesäinen valitus siitä, että lapset joutuu olemaan yksin kotona pitkiä aikoja loppuisi kokonaan. Kateus opettajien lomille loppuisi myös.

Kaikki voittavat!

Vierailija
9/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat koneella, saa käskeä tapaamaan kavereita ja sitten loma onkin jo ohitse. Ruokaa menee enemmän ja koko ajan saa olla laittamassa ruokaa.

Jos ne on jo teinejä jotka syö kuin hevoset, käske heidän laittaa itse ruokansa. Normaalit ihmiset tekee kerran päivässä lämpimän ruuan, jos siitä jää ylimääräistä sitä voi lämmittää mikrossa lounaaksi seuraavana päivänä tai syödä jotain muuta helppoa.

Muuten, anna olla niiden rauhassa, nillä on loma. Ja olet itsekin omalla lomallasi rauhassa. Ihme niohottamista.

Vierailija
10/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, teinit painavat duunia ja matkailevat. Me painetaan duunia ja matkaillaan.

Vierailija
11/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah. Olen onnellinen, että lapseni ovat jo aikuisia.

Vierailija
12/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä? Ei kai ihmiset tuollaista tee?

Jos lapset on ihmisiä, niin just niitä tarkoitin.

Vierailija
13/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko ei vaikuta, lapsi on itsekseen kotona/kaverilla.

Toisella viikolla menee yliopistolle opiskelemaan fysiikkaa (päiväleiri), silloin täytyy sumplia kuljetukset ja joustaa töistä sen mukaan.

Sitten mulla on lomaa ja ennen koulun alkua lapsella on lomaa isänsä kanssa, joka sekään ei vaikuta mun arkeen.

Ehkä tuo 11v laittaa meille ekalla lomaviikollaan ruuan valmiiksi, niin saadaan helpotusta kotitöihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä