Joko olette varautunut siihen, että kohta kesä loppuu ja alkaa taas piinaava kylmyys sekä pimeys?
En kestä tätä suomalaista helvettiä! Itken täällä jo suruuni.. :,(
Kommentit (23)
Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Helvetti aurinkorasvoineen ja hikoiluineen ja palavine ihoineen ei ole se mun suosikkijuttu.
Olen varautunut. Kesän jälkeen on tiedossa 2-3 kk sairasloma.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on 5kk kesää edessä.
Voipi olla jopa 15kk!!!
Mitä pikemmin sen parempi. Kevät ja kesä on p*rseestä.
Juuri kerkesin sanoa poikaystävälle että nyt kun on näin aikaisin lämmintä kaikki alkavat itkeä kuinka sen jälkeen ei varmasti koko kesänä tule enää yhtään lämmintä päivää.
Toivottavasti kohta tulee lunta. Rakastan talvea ja purevia pakkasia. Tuntee olevansa elossa kun on vähän selviytyjä-fiilinkejä.
Sama juttu, minuakin itkettää kun tietää kesän olevan takana aivan tuossa tuokiossa. Nyt lienee menossa niin sanotun kesämme kesäisimmät päivät.
Harmittelen jo ensi talvea joka on vähäluminen ja ankea. Loppuu taas hiihtely ja luistelu lyhyeen.
Voi olla, että viikon parin päästä alkaa jo 6 kk kestävä sadeputki...
En jaksa vaivautua siirtämään takkeja, pipoja ja lapasia pois naulakosta kesäsäilöön, kohta niitä taas tarvii!
Itken myös minäkin talven tuloa, ahdistaa. Nyt on lämmin, mutta en pysty menemään ulos, kun ahdistaa tuleva talvi.
Olen henkisesti varautunut siihen, että nämä olivat tämän vuoden ainoat "kesäpäivät" ja helteet jää kokematta. Välillä mietin miksi edes asun täällä...
Vierailija kirjoitti:
Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Helvetti aurinkorasvoineen ja hikoiluineen ja palavine ihoineen ei ole se mun suosikkijuttu.
Punakoille ja lihaville kesä on varmaan vaikeaa aikaa... 😂
En, päinvastoin, kesä on vasta edessä. Parempi mieli kun ajattelee positiivisesti.
Musta on jotenkin kummallista, että ennen kuin kesä edes alkaa murehditaan jo seuraavaa talvea. Helvetti, jos kesästä tykkää, niin eikö siitä kannattaisi nauttia eikä miettiä, että kohta on taas talvi. Menee elämä hukkaan, jos aina elää siinä 4kk kalenteria edellä.
Ensin nautitaan auringosta ja mahdollisimman monesta ihanasta hellepäivästä!
Syksyllä lähdetään sateiden alettua pariksi viikoksi vielä lämpimään ja aletaan odottaa seuraavaa reissua maapallon toiselle puolelle hiihtolomalla.
Minä oikeastaan odotan vain kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että viikon parin päästä alkaa jo 6 kk kestävä sadeputki...
Tai kaksi kuukautta kestävä syöksyvirtaus joka tuo jäämeren ilmamassat Suomeen kuten kahtena edellisenä kesänä. Itkettä ja ituttaa.
Ei haittaa. Minulla on jo huopia ja kynttilöitä valmiina. Jouluvalotkin on ikkunassa ympäri vuoden. 😊