Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä osaisinko surra jos isä kuolisi

Vierailija
09.05.2018 |

Hän on ollut aina niin näkymätön hahmo.
Kyllä hän siellä kotona on äitin kanssa, mutta en mä koskaan ole isältä mitään tukea saanut.
Pieni lapsi kun olin, niin oli ruumiillista kuritusta oli ja koskaan ei mitään nättiä sanaa, halailua tai mitään vastaavaa isältä herunut.
En ymmärrä miksi äiti on sen ihmisen kanssa edelleen ja suurin kysymys: en ymmärrä miksi isä ei tee itselleen mitään! Hän on niin tossu. Isällä ei ole ollut koskaan myöskään yhtään ystävää.
Kerran olimme isän kanssa kaupungilla ja eräs vanha setä huuteli minulle kaikkea ilkeää ja rumaa. Isä ei puuttunut mitenkään, vaikka kuuli koko tilanteen.
Eihän tuollaista miestä voi mieheksi edes kutsua.
Ainut mitä olen isältä saanut, on rahallinen tuki. On se parempi kuin ei mitään. Ehkä itken hautajaisissa rahahanojen tyrehtymistä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin kateellinen kaikille niille joilla on hyvä isäsuhde. nyt olen käsoitellyt asian enkä ole enää. Minulla on elämässä niin paljon muutakin.

Vierailija
2/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullusta tullut isähullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullusta tullut isähullu

Ei millään pahalla, mutta mua kyllä aina ihmetyttää, että jotkut tyypit roikkuu tällä palstalla niin paljon, että joillekin palstailijoille keksitään omat nimet. Ja siis nimenomaan ihmettelen niitä, jotka niitä nimiä keksii. Täytyy olla aika tyhjä elämä. Monilla ihmisillä on samanlaisia ongelmia ja samanlaisia elämäntilanteita ja sitten jotkut vakipalstaajat luulee, että ne kirjoittelijat on samoja ihmisiä. 

Vierailija
4/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen kateellinen niille, joilla hyvät suhteet vanhempiin, kun ite vanhemmiten tajunnut miten huono suhde varsinkin faijaan on ollut. Just se huutaminen ja raivoominen, ja semmonen täys lapsellisuus.

Vierailija
5/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan lapsellisuus. Mun isä ei ole koskaan aikuiseksi kasvanut. Hän on aikuinen lapsi.

Vierailija
6/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan lapsellisuus. Mun isä ei ole koskaan aikuiseksi kasvanut. Hän on aikuinen lapsi.

Joo, sama. Harmi.

Vierailija
7/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe elämä. 

Vierailija
8/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tuntunut oikein miltään kun isä kuoli. Äiti ja se erosivat kun olin jotain 5v, aluksi nähtiin joka viikonloppu mutta sitten näkemiskerrat vähentyivät ja viimeisen ahden vuoden aikana en nähnyt sitä kuin kerran nopeasti kaupungilla. Meillä oli niin epäläheiset välit että suurin tunne jota tunsin oli varmaan syyllisyys siitä etten tunne surua tai muuta.

Vierailija
9/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja faijalla on melko selvät sävelet. Mä heitän tuhkat poikansa viereen. 

Vierailija
10/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs tuikkas äitiäs p..lillä pi...psaan..

ulinaa uli

hoida oma tonttis sit paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän