Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutumisen kannalta huonoimmat fyysiset ominaisuutesi?

Vierailija
09.05.2018 |

Minulla on aika paha, eli kapeat pullohartiat, leveä lantio ja vielä aika kapea vyötärökin löytyy. Miehen ei kannattaisi olla vartaloltaan nainen. Onneksi komea naama kompensoi vähän.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen toisinpäin: leveät hartiat, kapea lantio ja ei vyötäröä - paitsi että ei ole nättiä naamaa kompensoimassa, vaan lärvi on paljon hirveämpi kuin muu keho. Mieheltä kuulemma näytän.

Vierailija
2/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhekyky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ikää (lähempänä 50:ä), introvertti, rumat kasvot. Joo, tuomittu yksinäisyyteen.

Vierailija
4/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällövaroitus: kyllä se on tuo hillittömän iso suonikohju toisessa häpyhuulessa. Nyt se on jo matkalla peräaukkoa kohti. Ei sitten hävinnyt raskauksien jälkeen, mikä on ainoa hoito-ohje. Nuorin lapsi on jo 14v.

Vierailija
5/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lastensaanti-ikä takana ja pakettiin kuuluu monta lasta. Muita huonoja puolia ei tule mieleen. Luonne on juuri niin helppo tai sopiva kuin vain voi olla ja ulkonäkö miellyttävä. Kohtuullisen hyvin koulutettu olen ja omillani tulen toimeen.

Vierailija
6/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly yhdistettynä terävään kieleen. Ja tosi matala sietokyky p*skanjauhannalle.

Vierailija
7/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä

Vierailija
8/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinot hampaat ja kummallinen nenä sekä rokonarpinen iho. Ehkä joku järkky kampaus veisi näistä huomiota?

Vierailija
9/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus (nainen yli 180 cm) ja romuluinen rakenne.

Vierailija
10/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kävelytyyli

Vierailija
11/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti

Vierailija
12/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, ruma nenä ja ohuet hiukset:(

(nainen)

Vierailija
13/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainosta se on kiinni. Ehkä pikkuhiljaa myös iästä.

161/83 N40+

Vierailija
14/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ja lihavuus.

Ikä.

Vierailija
15/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on ainut oikea miinus. Muuten ok olen.

Vierailija
16/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys, ruma nenä ja ohuet hiukset:(

(nainen)

Kunhan et ole alle 150 tms niin lyhyys on pelkkää plussaa miesten silmissä.

Vierailija
17/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt. Lievä ylipaino (n. 158/64 tms). Ei kovin isot rinnat, ihan kivat mielestäni silti. Pyöreähkö naama, vähän kaksoisleukaa. Iho ei kauhean sileä tai kuulas ilman meikkiä. Ripset aika lyhyet ja haileat. Pömppämahaa. OHuet huonohkokuntoiset hiukset. Kalpea tai punakka iho.

Ainakin nämä... valokuvissa kun väärästä kuvakulmasta, tai peilistä äkkivilkaisulla, näytän varmaan joltain plösöltä lehmältä.

Yritän olla katsomatta itsenäni niin, muuten tulee fiilis että enhän mä ansaitse yhtään ketään.

Sitten taas meikattua, peilistä suoraan katsoen,tai selfie-kameralla oikeasta kuvakulmasta, näytän ihan katu-uskottavalta, kai... :D

Vierailija
18/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, melko suora selkä, joka saa kaikki vaatteet näyttämään tätimäisiltä,

niin huono näkö että ilman laseja ei näe edes omaa kättään,

selkeät nenänpielistä lähtevät  (nasaali?) juonteet jotka vetävät kasvojen ilmettä ja nenää alaspäin, ohenevat hiukset joissa mikään kampaus ei enää näytä hyvältä ja jopa näyttää että hiusraja on alkanut karata vaikka vasta täytin 40.

Lisäksi ylärivissä hampaat ulkonevat vuosi vuodelta enemmän.

Vierailija
19/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama, huonot hampaat, pieni kulli, liikalihava, kalju, liian vanha pian 50v, olen siis ihmisongelmajäte jolle on vaikeaa löytää loppusijoituspaikkaa, valitettavasti.

Vierailija
20/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Pahin ulkonäössä on varmaan se, että mulla kasvaa alapään karvoja jalkovälissä vielä noin 15 cm "bikinirajoista". Pitkiä, tummia sellaisia. Satunnaista seksiä varten jaksan sheivata, mutta kyllä se jäisi vakisuhteessa. Joo, eli kovin hirveäksi suohirviöksi en itseäni koe.

Tässä kysyttiin fyysisiä, mutta mun suurimmat kynnyskysymykset taitaa olla luonteessa joten sanon ne kumminkin. :D En halua, että suhteessa on stereotyyppinen miehen ja naisen kotirooli, vaan miehen on syytä osata käydä ruokakaupassa ja kokata ilman äidin apua ja olla myös valmis noita vuorotellen tekemään. Samoin pitää olla joku käsitys siivoamisesta. Ja pleikkaa ei räplätä koko iltaa, koska mäkin haluan. Lisäksi miehen pitää hyväksyä, että minulla on vaativa työ, ja olla valmis pahimpina kausina tekemään enemmän kotitöitä (jonka toki korvaan maksamalla esim enemmän ruoista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän