Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta eläintä ottaisit kaksioon (40m2)?

Vierailija
09.05.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään. Pitäisi saada lakimuutos, jonka mukaan kerrostalossa ei saisi olla kotieläimiä, koska sitä voi pitää eläinrääkkäyksenä.

Vierailija
42/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtäkään. Pitäisi saada lakimuutos, jonka mukaan kerrostalossa ei saisi olla kotieläimiä, koska sitä voi pitää eläinrääkkäyksenä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaisellani oli 3 kissaa ja koira. Hän maksoi 2 vuoden asumisen jälkeen vähän yli 18 000 e asunnon remontista.

Vierailija
44/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten monet sanovat, että kissa sopii tuonkokoiseen asuntoon? Ottaisin mieluummin koiran kuin kissan. Koira sentään pääse ulos lenkille, mutta kissan pitää olla koko ajan neljän seinän sisälle. Eikö se ole paljon ahdistavampaa? Luulis kissan siten tarvitsevan enemmän tilaa. 

Eli kissat ulos?

Eiku Itse en ainakaan ottaisi kissaa tuonkokoiseen asuntoon. 

Vierailija
45/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hamsterin just ja just. Ihmiset on hulluja eläinrääkkääjiä. Ketjussa hyvät todisteet. Toivoisin noiden "eläinrakkaiden" joutuvan joskus kokeilemaan vastaavaa ihmisen olosuhteisiin sovellettuna.

Ihmiset nimenomaan on purkitettu liian pieniin asuntoihin. Ihmiset ottavat esimerkiksi siksi koiran, että eivät tule hulluksi neljän seinän sisällä vaan harrastavat koiran kanssa agilitytreenejä ja lenkkeilyä.

Vierailija
46/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri joitakin päiviä sitten näin naapurini tulevan pihalle samanlaisesta kaksiosta kuin itsellä (48m2) 4 ison ja energisen koiran kanssa. Huh huh. Ja mä kun olen moralisoinut, onko väärin ottaa yksi ulkoilemaan tottunut kissa tämän kokoiseen kaksioon. Maalaisella on kyllä totuttelemista tähän kaupunkieloon. Onneksi ko. ihminen on sentään vastapäinen naapuri eikä seinänaapuri...

Vierailija
47/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakimuutos myös siihen, että ihmistä ei saa pitää kerrostaloasunnossa jos se ei siihen ole sopeutunut. Yhteiskunta on ihmisiä ottanut ja yhteiskunnan tulee huolehtia, etteivät ihmiset kärsi.

Vierailija
48/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hamsterin just ja just. Ihmiset on hulluja eläinrääkkääjiä. Ketjussa hyvät todisteet. Toivoisin noiden "eläinrakkaiden" joutuvan joskus kokeilemaan vastaavaa ihmisen olosuhteisiin sovellettuna.

jos mä "joutuisin" kokeilemaan vastaavaa kuin kissani, saisin isomman asunnon kun mihin on varaa 40 vuoden jälkeen... kustannatko kokeen ja mihin ilmoittaudun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän