Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta eläintä ottaisit kaksioon (40m2)?

Vierailija
09.05.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on eläintenkaltoinkohtelua jos omistaa pikkukaksiossa 2kissaa sekä 2koiraa

Näinköhän? 😂

Vierailija
22/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 eli nolla. Uskon että eläimet ansaitsee mahdollisimman lajinmukaisen elinympäristön ja en keksi mille eläimelle kerrostalokaksio olisi sitä.

Ihmiselle kerrostalo ei myöskään ole lajinmukainen elinympäristö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 eli nolla. Uskon että eläimet ansaitsee mahdollisimman lajinmukaisen elinympäristön ja en keksi mille eläimelle kerrostalokaksio olisi sitä.

Voi saatana mikä sinä olet 😂😂😂

Vierailija
24/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELÄIMET EIVÄT KUULU KERROSTALOIHIN!

IHMISETKÄÄN EI KUULU KERROSTALOIHIN! Mutta pakko asua kun ei sitä lottovoittoa näy.

Vierailija
25/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on 2 × 10kg koiraa ja 3 × kissoja. Hyvin pärjäävät :)

Vierailija
26/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon mahtuu just ja just yksi siiderivalas ja yksi sika.

Vierailija
27/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saatana mikä sinä olet 😂😂😂

Mieti itse kuinka paljon ihmiset masentuvat ja käyttävät alkoholia ja huumeita ahdistuksissaan. Ihan samalla tavalla ihminen ahdistuu ja saa käytöshäiriöitä (+keskittymishäiriöitä) sopimattomasta elinympäristöstä. Turkiseläin puree itseään häkissä ja ihminen vii l te lee itseään kerrostalossa.

Vierailija
28/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lisäksi korkeintaan yksi kissa mahtuisi, mutta surettaisi, koska se varmaan kaipaisi lajitoverin seuraa ja asuntoon ei toista kissaa mahtuisi. Itse asun tällähetkellä yksin 32 neliössä ja siihen ei todellakaan lisäkseni mahtuisi yhtään eläintä ilman että minä tai lemmikki tultaisiin hulluiksi.

Vierailija
29/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset täällä taas vauhdissa. Tai eläimiä vihaavat.

Jep, koska tuohon tilaan eivät todellakaan mahtuisi monen ehdottamat kaksi kissaa ja kaksi koiraa.

Vierailija
30/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 ....... muurahaista terraariossa

Vierailija
31/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan lain mukaan 40m2 saisi olla ainakin 6koiraa.

ja noiden 6 omistajalle oma asunto?

Vierailija
32/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni lisäksi korkeintaan yksi kissa mahtuisi, mutta surettaisi, koska se varmaan kaipaisi lajitoverin seuraa ja asuntoon ei toista kissaa mahtuisi. Itse asun tällähetkellä yksin 32 neliössä ja siihen ei todellakaan lisäkseni mahtuisi yhtään eläintä ilman että minä tai lemmikki tultaisiin hulluiksi.

joo se 35cm/25cm suuruinen kissa kyllä ahdistuisi jos joutuisi elämään 40 neliömetrin asunnossa jossa nyt oletettavasti on hyllyjäkin tai muita huonekaluja.

sori mut jos jollain on kissa ton kokosessa asunnossa ja se alkaa olla ahdistunut nii on aika katsoa peiliin.

lol @kaikille ihmisille joiden mielestä neliöiden määrä päättää kaiken...

Vierailija
33/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohia pari kappaletta ja minipossu

Vierailija
34/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan. Muuhun eläimeen tuo tila on liian pieni.

Miksi tila olisi liian pieni? Onhan niitä kissaa pienempiäkin eläimiä. Akvaariokalat, marsu, hamsteri,

Vierailija
35/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7 kg:n koira. Lenkkeillään neljä kertaa päivässä, ja se on tosi rauhallinen asunnossa. Enimmäkseen vaan lepäilee tai nukkuu. Ihan sama asuisinko kaksiossa vai omakotitalossa. Joskus lomareissulla olen vuokrannut pihallisen mökin, ja koira oli aina seurassani. Ei viihtynyt yhtään yksin pihalla. 

Vierailija
36/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hamsterin just ja just. Ihmiset on hulluja eläinrääkkääjiä. Ketjussa hyvät todisteet. Toivoisin noiden "eläinrakkaiden" joutuvan joskus kokeilemaan vastaavaa ihmisen olosuhteisiin sovellettuna.

Vierailija
37/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne eläimet on flegmaattisia neljän seinän sisällä. Se ei kuitenkaan ole niiden luontaista olemista.

Vierailija
38/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monet sanovat, että kissa sopii tuonkokoiseen asuntoon? Ottaisin mieluummin koiran kuin kissan. Koira sentään pääse ulos lenkille, mutta kissan pitää olla koko ajan neljän seinän sisälle. Eikö se ole paljon ahdistavampaa? Luulis kissan siten tarvitsevan enemmän tilaa. 

Vierailija
39/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 7 kg:n koira. Lenkkeillään neljä kertaa päivässä, ja se on tosi rauhallinen asunnossa. Enimmäkseen vaan lepäilee tai nukkuu. Ihan sama asuisinko kaksiossa vai omakotitalossa. Joskus lomareissulla olen vuokrannut pihallisen mökin, ja koira oli aina seurassani. Ei viihtynyt yhtään yksin pihalla. 

Koirallani sama juttu. Ei suostu jäämään yksin pihalle ja parvekkeellakin saa hommailla yksin kun koira nukkuu sängyllä :D

Vierailija
40/48 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monet sanovat, että kissa sopii tuonkokoiseen asuntoon? Ottaisin mieluummin koiran kuin kissan. Koira sentään pääse ulos lenkille, mutta kissan pitää olla koko ajan neljän seinän sisälle. Eikö se ole paljon ahdistavampaa? Luulis kissan siten tarvitsevan enemmän tilaa. 

Eli kissat ulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme