Nainen,oletko "iskenyt" miehen?/Miten,millä sanoin?
Kommentit (28)
ghdfhfghfh kirjoitti:
Juu, kyllä tuo onnistumisprosentti on naisilla ihan eri luokkaa kun vaan uskaltavat avata suunsa.
Huvittavinta on se, että muuten naisilla ei yleensä ole mitään vaikeuksia avata suutaan, tämä on ainoa poikkeus. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi fysiikan laskareissa, ettei oikein osaa. Tarjouduin ystävällisesti antamaan tukiopetusta.
Eli mies iski sinut ja sinä menit helppoon :D
Jälkeenpäin tämän tajusin kun muutaman yhteisen laskemis kerran jälkeen päädyttiin sänkyyn ja ihmeellisesti mieskin alkoi taas osata ihan itse laskea. Yhdessä olemme vieläkin.
Baarissa kivan näköiselle ja oloiselle pojalle: "Tuutko tanssimaan mun kanssa?"
ja toinen vuoropuhelu söpön kaupan kassan kanssa:
kassa: Mitäs neideillä on suunnitelmissa? (ostettiin pari juomaa)
minä: Eipä vielä tiedetä. Katotaan nyt. Monelta pääset? Tuutko mukaan?
Ja se tuli :)
Ketjun vastauksista huomaa todella suuren onnistumisprosentin suorista aloitteista.
Miksi naiset niin useasti yrittää tehdä todella epäsuoria aloitteita?
Mä olen jäänyt vuosienkin jälkeen miettimään muutamaa naista jotka aina hymyilivät erityisen leveästi ja välillä yksi jopa juoksi kiinni juttelemaan että olivatko kiinnostuneita mutta se jäi mysteeriksi kun eivät koskaan pyytäneet numeroa tai mihinkään vapaa-ajan aktiviteettiin..
Vierailija kirjoitti:
Ketjun vastauksista huomaa todella suuren onnistumisprosentin suorista aloitteista.
Mä olen jäänyt vuosienkin jälkeen miettimään muutamaa naista jotka aina hymyilivät erityisen leveästi ja välillä yksi jopa juoksi kiinni juttelemaan että olivatko kiinnostuneita mutta se jäi mysteeriksi kun eivät koskaan pyytäneet numeroa tai mihinkään vapaa-ajan aktiviteettiin..
No kai nää nyt onnistuu kun se vapaa-ajan aktiviteetti on "ilmaiseksi p****a" - toiset miehet siitä jopa maksavat.
Tohon ei tarvita nättiä kroppaa eikä fiksua tyyppiä, miehet lähtee vaikka olisi miten tissitön, ruma, tyhmä ja vanha vielä kaiken lisäksi.
Olen, useasti. Kirjalla, laukulla, ja milloin milläkin astalolla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itseltäni kiinnostus loppuu hyvin nopeasti ellei mieheltä tule vastakaikua eli ellei hän lähde mukaan siihen "soidintanssiin", joka sitten etenee ehdotuksiin asti. En haluaisi miestä, joka ei osaa lukea ja lähettää myös sanattomia signaaleja ja saada minua kokemaan itseäni kiinnostavaksi.
Kiinnostaisiko lähteä sekstailemaan. Niin lähti komein ja karistmaattisin tapaamani mies mukaan.
Vieläkin joskus kaiholla muistelen niitä hetkiä.