Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,oletko "iskenyt" miehen?/Miten,millä sanoin?

Vierailija
09.05.2018 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 senttisenä en ylettenyt kondomipakettiin ja pyysin yhtä miestä auttamaan ja mukaan kokeilemaan niitä.

Vierailija
2/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moikka! Haluaisitko lähteä mun kanssa sänkyyn?"

Toimii 100% varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi fysiikan laskareissa, ettei oikein osaa. Tarjouduin ystävällisesti antamaan tukiopetusta.

Vierailija
4/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois rönttöstä tarjolla. Kelpaako?

Vierailija
5/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imenkö sun pallit tyhjäksi? Ja minähän tyttö imin ne kuivaksi.

Vierailija
6/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin että lähetkö kahville tai kaljalle joku päivä. Lähti.

Vierailija
7/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi fysiikan laskareissa, ettei oikein osaa. Tarjouduin ystävällisesti antamaan tukiopetusta.

Eli mies iski sinut ja sinä menit helppoon :D

Vierailija
8/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei hae vain panoseuraa (mitä useammat kommentoijat näkyvät hakevan) niin, kerron että mulla on kaksi lippua teatteriin/konserttiin/lätkämatsiin .... ja kaveri ei pääsekään. Lähtisitkö seuraksi?

Vierailija
9/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kerran baarissa uskaltanut, näin tuon miehen jo alkuyöstä ja mietin että ai hitsi kun on hyvännäköinen mies, uskaltaisinkohan lähestyä häntä. No sitten keräsin rohkeutta ja viimein pilkun aikaan hän käveli yksin ohitseni ja koputin olkapäähän ja kysyin "haluisitko lähtee mun luo yöks?" Mies katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi "Joo" :D Olin ihan ymmälläni ja kävin vaan nauramaan ja kysyin onko hän nyt ihan tosissaan, kyllä oli ja lähti mukaani. Mua ei ole koskaan baarissa lähestynyt yksikään mies. Olen ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
10/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tainut lukea naistenlehtiä...esitä ettet osaa ja herrasmies tarjoutuu auttamaan.

Vierailija
11/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei hae vain panoseuraa (mitä useammat kommentoijat näkyvät hakevan) niin, kerron että mulla on kaksi lippua teatteriin/konserttiin/lätkämatsiin .... ja kaveri ei pääsekään. Lähtisitkö seuraksi?

Haa... mut iskettiin just noin. Mies ilmoitti, että sillä on avec-lippu ilmasen viinan bileisiin Tampere -talolle, lähtisinkö mukaan ja minähän totta kai lähdin kun asun siinä vieressä. Neljä vuotta sitten...

Vierailija
12/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan kerran baarissa uskaltanut, näin tuon miehen jo alkuyöstä ja mietin että ai hitsi kun on hyvännäköinen mies, uskaltaisinkohan lähestyä häntä. No sitten keräsin rohkeutta ja viimein pilkun aikaan hän käveli yksin ohitseni ja koputin olkapäähän ja kysyin "haluisitko lähtee mun luo yöks?" Mies katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi "Joo" :D Olin ihan ymmälläni ja kävin vaan nauramaan ja kysyin onko hän nyt ihan tosissaan, kyllä oli ja lähti mukaani. Mua ei ole koskaan baarissa lähestynyt yksikään mies. Olen ruma ja tissitön nainen.

hmmm. ruman ja tissittömän luoksee vaiko yksin kotiin. Ei kovin vaikea arvata kumman vaihtoehdon mies valitsee.

Vierailija
13/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä tuo onnistumisprosentti on naisilla ihan eri luokkaa kun vaan uskaltavat avata suunsa.

Vierailija
14/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghdfhfghfh kirjoitti:

Juu, kyllä tuo onnistumisprosentti on naisilla ihan eri luokkaa kun vaan uskaltavat avata suunsa.

Ja silti naiset ei uskalla tehdä aloitteita.

Naisten itsetunto on todella heikko koska eivät kestä pakkeja.

Vierailija
15/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghdfhfghfh kirjoitti:

Joka päivä sama ulina? No, saat joka päivä saman vastauksen: me naiset teemme koko ajan aloitteita. On aspergerin oma puute, jos hän ei osaa lukea niitä.

Tässäkin ketjussa jo otsikossa oletetaan, että iskeminen tapahtuu sanomalla joku tietty lause. Ei se niin mene. Ensin pitää olla kaksi ihmistä, jotka "iskevät silmänsä toisiinsa". Sitten ilmaistaan se kiinnostus nonverbaalisella viestinnällä, pisimmillään se voi olla vaivihkaista silmäpeliä baarin nurkasta toiseen, lyhyimmillään esimerkiksi nopea katse baaritiskillä viereen tulleeseen ihmiseen ja silmien pilke ja hymy, jotka paljastavat, että nyt kiinnostus heräsi. Sitten heitetään tilanteeseen sopivia reploja ja seurataan, miten toinen niihin reagoi. Usein etenkin jälkimmäisessä esimerkkitilanteessa kannattaa esim. jollain tavalla kartoittaa, onko kyseinen ihminen liikkeellä yksin vai puolisonsa kanssa. Loppujen lopuksi on useimmiten mahdotonta muistaa, kumpi sanoi ratkaisevan lauseen ja mikä se oli.

Vierailija
16/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä meininkiä nyky naisilla. Suoraan panemaan. Ei ihme kun ahistaa ja masentaa. Lääkkeitä menee.

Vierailija
17/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei isketä sanoilla vaan teoilla.

Vierailija
18/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghdfhfghfh kirjoitti:

Joka päivä sama ulina? No, saat joka päivä saman vastauksen: me naiset teemme koko ajan aloitteita. On aspergerin oma puute, jos hän ei osaa lukea niitä.

Tässäkin ketjussa jo otsikossa oletetaan, että iskeminen tapahtuu sanomalla joku tietty lause. Ei se niin mene. Ensin pitää olla kaksi ihmistä, jotka "iskevät silmänsä toisiinsa". Sitten ilmaistaan se kiinnostus nonverbaalisella viestinnällä, pisimmillään se voi olla vaivihkaista silmäpeliä baarin nurkasta toiseen, lyhyimmillään esimerkiksi nopea katse baaritiskillä viereen tulleeseen ihmiseen ja silmien pilke ja hymy, jotka paljastavat, että nyt kiinnostus heräsi. Sitten heitetään tilanteeseen sopivia reploja ja seurataan, miten toinen niihin reagoi. Usein etenkin jälkimmäisessä esimerkkitilanteessa kannattaa esim. jollain tavalla kartoittaa, onko kyseinen ihminen liikkeellä yksin vai puolisonsa kanssa. Loppujen lopuksi on useimmiten mahdotonta muistaa, kumpi sanoi ratkaisevan lauseen ja mikä se oli.

Eli käytännössä mies on sen aloitteen tehnyt.

Tuo on niin huvittavaa kun tinderissä jollakin naisella saattaa lukea profiilissa että "avaa sä keskustelu jos mä en ole vielä ehtinyt". Ei varmasti avaa tuo nainen keskustelua itse kun ei uskalla jos vaikka mies jättääkin vastaamatta, hui.

Vierailija
19/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan illalla ulos. Ja minähän lähdin hyvin seurauksin. Ei deittailun aloittaminen mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
20/28 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghdfhfghfh kirjoitti:

Eli käytännössä mies on sen aloitteen tehnyt.

Tuo on niin huvittavaa kun tinderissä jollakin naisella saattaa lukea profiilissa että "avaa sä keskustelu jos mä en ole vielä ehtinyt". Ei varmasti avaa tuo nainen keskustelua itse kun ei uskalla jos vaikka mies jättääkin vastaamatta, hui.

Kukaan ei pakota sinua tekemään aloitetta, jos se noin vaikealta tuntuu. Tekstistäni et ymmärtänyt sanaakaan tai sitten on niin kovat defenssit, että laitoit sormet korviin ja huusit laalaa, jotta et joutuisi kohtaamaan totuutta siitä, kuinka normaaleilla vuorovaikutuskyvyillä varustetut ihmiset kohtaavat toisiaan, flirttailevat, tunnustelevat tilannetta ja vievät sitä eteenpäin.

En itse ole koskaan ollut Tinderissä, mutta jos olisin niin tykkäisin joka tapauksessa vain profiileista, jotka herättäisivät mielenkiintoni. Tuollainen ilmoitus ei herättäisi, joten en jäisi edes kokeilemaan avaako kyseinen ihminen keskustelua vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan