Miehet kehuvat naislaulajan lauluääntä vain, jos tämä on kaunis
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että (hetero)miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta naisten lauluäänet, mutta kauniit naiset kiinnittävät huomion, jonka jälkeen (ehkä) voidaan huomata että "ai, sehän osaa laulaakin".
Ihan sama se on naisillakin. Ei paljon kiinnosta joku Paavo Väyrysen näköinen kaveri laulamassa hyvin, mutta heti kun Ville Valo laulaa hyvin niin kyllä se on sitten niin upea laulaja aahh.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxin lauluääntä ihailin aina ..
Sinkkumies
Ai vieläkin täällä on tämä nainen joka esittää tyhmää sinkkumiestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma mies kyllä arvostaa Adelen todella korkealle, ja tiedän, että ulkomuoto ei ole sellainen joka hänen silmäänsä hivelee. Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla. Ja samaan hengenvetoon ihmetteli, että "Katos, onko se laihtunut? Jaa ei ollukkaan.." Että ainakin yksi mies arvostaa myös taitoa ei vain ulkonäköä.
Adele on (ainakin meikattuna) kaunis kasvoiltaan, hieman ylipainoinen vain.
Lähinnä mun miehen naisihannetta olisi varmaan se tämän vuotinen Kyproksen Euroviisuedustaja, aika kaukana Adelesta.
Mihin sitten perustuu poikabändien, jopa Frederikin, Robinin yms suosio? Lauluääneenkö?
Vierailija kirjoitti:
Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla.
Teknisesti parempi on ainakin jokainen Sibiksessä laulun pääaineen suorittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ystävämies kyllä kuuntelee ja kehuu kpvasti Adelea. Onko hän poikkeys, joka vahvistaa säännön🤔
Onko ystävämies hetsku? Fanitatko itse Adelea? Jos vastaat molempiin kyllä, se yrittää vaan päästä sun pöksyihin tykkäämällä siitä mistä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma mies kyllä arvostaa Adelen todella korkealle, ja tiedän, että ulkomuoto ei ole sellainen joka hänen silmäänsä hivelee. Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla. Ja samaan hengenvetoon ihmetteli, että "Katos, onko se laihtunut? Jaa ei ollukkaan.." Että ainakin yksi mies arvostaa myös taitoa ei vain ulkonäköä.
Adele on (ainakin meikattuna) kaunis kasvoiltaan, hieman ylipainoinen vain.
Lähinnä mun miehen naisihannetta olisi varmaan se tämän vuotinen Kyproksen Euroviisuedustaja, aika kaukana Adelesta.
Eleni Foureira on jokaisen heteromiehen naisihanne, ainakin ulkoisesti, myönsivät he sitä taikka eivät. Mutta harvalla on mitään mahkuja saada sellaista muidua, joten tyydytään sitten vähän tavallisempaan. Muokattavia seksirobotteja odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita hyviä laulajia: Dolly Parton ja Sabrina.
Sinkkumies
Niin, laulajalla pitää olla hyvät keuhkot...
Jotkut laulukisat päättyvät hienoiseen voittoon, rinnan mitalla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että (hetero)miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta naisten lauluäänet, mutta kauniit naiset kiinnittävät huomion, jonka jälkeen (ehkä) voidaan huomata että "ai, sehän osaa laulaakin".
Näin ajattelevat myös lesbo- ja bi-naiset ja -miehet. Ei tämä ole yksinomaan heteromiesten ominaisuus, vaikka heidät ryhmänä yksilökohtaista arviointia suorittamatta haluaisitkin uunittaa.
Hyvännäköiset ihmiset saavat keskimäärin 15% parempaa palkkaa. Se niistä omista kyvyistä. Kai muistin mainita, että oma palkkani on aina ollut ylähaitarilla.
Sinkkumies
Mä en edes tiedä, miltä kaikki mun suosimani artistit näyttää. Heidän ulkonäkö ei kiinnosta mua, vaikka olenkin mies.
"mama" cass elliot, ei varsinaisesti ruma muttei ihan mahtunut nykyisiin kauneusraameihinkaan.
Ääni on kuin enkelillä.
En ole huomannut. Mutta olen huomannut, että jos mies näyttää tavalliselta, epäsiistiltä ja on sosiaalisesti köpelö niin se on joillekinnaisille oikeutus haukkua miestä kaikessa ja kaiken kukkuraksi oikeutus syyttää koko miessukupuolta tämän yhden yksilön tekemistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla.
Teknisesti parempi on ainakin jokainen Sibiksessä laulun pääaineen suorittanut.
Tuttavapiirissä useampikin mainitsemasi tutkinnon suorittanuut. Voin sanoa, että eivät ole.
Dolly Partonin piipitys ei ole lauluääneksi mitenkään loistava.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxin lauluääntä ihailin aina ..
Sinkkumies
Onks tää se sinkkumies joka rakastu perheenisään? Mite menee? Jatka valitsemallasi tiellä ja käykää lääkärintarkastuksessa kumpikin.
Katsotttiin eilen mieheni kanssa viisukarsintoja. Israelin kohdalla mies sanoi, että karsee biisi. Tiesin kuitenkin hänen tarkoittavan enemmän laulajaa kuin biisiä..
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ystävämies kyllä kuuntelee ja kehuu kpvasti Adelea. Onko hän poikkeys, joka vahvistaa säännön🤔
Adelekin on kuitenkin ihan nätti, ei mikään Alma tai Susan Boyle.
Adele on hyvä laulaja ja sillä on jopa pari hyvää biisiäkin, vaikken koskisi siihen pitkällä tikullakaan.
Erehdyit kirjoitti:
Adele on hyvä laulaja ja sillä on jopa pari hyvää biisiäkin, vaikken koskisi siihen pitkällä tikullakaan.
Itse taas en voi sietää Adelen biisejä tai ääntä, mutta ei se hänen ulkonäköönsä liity, joka on ihan ok.
Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla