Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kehuvat naislaulajan lauluääntä vain, jos tämä on kaunis

Vierailija
09.05.2018 |

Oletteko huomanneet tämän?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla

Vierailija
22/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että (hetero)miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta naisten lauluäänet, mutta kauniit naiset kiinnittävät huomion, jonka jälkeen (ehkä) voidaan huomata että "ai, sehän osaa laulaakin".

Ihan sama se on naisillakin. Ei paljon kiinnosta joku Paavo Väyrysen näköinen kaveri laulamassa hyvin, mutta heti kun Ville Valo laulaa hyvin niin kyllä se on sitten niin upea laulaja aahh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantha Foxin lauluääntä ihailin aina ..

Sinkkumies

Ai vieläkin täällä on tämä nainen joka esittää tyhmää sinkkumiestä?

Vierailija
24/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oma mies kyllä arvostaa Adelen todella korkealle, ja tiedän, että ulkomuoto ei ole sellainen joka hänen silmäänsä hivelee. Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla. Ja samaan hengenvetoon ihmetteli, että "Katos, onko se laihtunut? Jaa ei ollukkaan.." Että ainakin yksi mies arvostaa myös taitoa ei vain ulkonäköä.

Adele on (ainakin meikattuna) kaunis kasvoiltaan, hieman ylipainoinen vain.

Lähinnä mun miehen naisihannetta olisi varmaan se tämän vuotinen Kyproksen Euroviisuedustaja, aika kaukana Adelesta.

Vierailija
25/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitten perustuu poikabändien, jopa Frederikin, Robinin yms suosio? Lauluääneenkö?

Vierailija
26/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla.

Teknisesti parempi on ainakin jokainen Sibiksessä laulun pääaineen suorittanut.

Vierailija
27/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ystävämies kyllä kuuntelee ja kehuu kpvasti Adelea. Onko hän poikkeys, joka vahvistaa säännön🤔

Onko ystävämies hetsku? Fanitatko itse Adelea? Jos vastaat molempiin kyllä, se yrittää vaan päästä sun pöksyihin tykkäämällä siitä mistä sinäkin.

Vierailija
28/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oma mies kyllä arvostaa Adelen todella korkealle, ja tiedän, että ulkomuoto ei ole sellainen joka hänen silmäänsä hivelee. Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla. Ja samaan hengenvetoon ihmetteli, että "Katos, onko se laihtunut? Jaa ei ollukkaan.." Että ainakin yksi mies arvostaa myös taitoa ei vain ulkonäköä.

Adele on (ainakin meikattuna) kaunis kasvoiltaan, hieman ylipainoinen vain.

Lähinnä mun miehen naisihannetta olisi varmaan se tämän vuotinen Kyproksen Euroviisuedustaja, aika kaukana Adelesta.

Eleni Foureira on jokaisen heteromiehen naisihanne, ainakin ulkoisesti, myönsivät he sitä taikka eivät. Mutta harvalla on mitään mahkuja saada sellaista muidua, joten tyydytään sitten vähän tavallisempaan. Muokattavia seksirobotteja odotellessa...

Vierailija
29/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita hyviä laulajia: Dolly Parton ja Sabrina.

Sinkkumies

Niin, laulajalla pitää olla hyvät keuhkot...

Jotkut laulukisat päättyvät hienoiseen voittoon, rinnan mitalla.

Sinkkumies

Vierailija
30/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että (hetero)miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta naisten lauluäänet, mutta kauniit naiset kiinnittävät huomion, jonka jälkeen (ehkä) voidaan huomata että "ai, sehän osaa laulaakin".

Näin ajattelevat myös lesbo- ja bi-naiset ja -miehet. Ei tämä ole yksinomaan heteromiesten ominaisuus, vaikka heidät ryhmänä yksilökohtaista arviointia suorittamatta haluaisitkin uunittaa.

Hyvännäköiset ihmiset saavat keskimäärin 15% parempaa palkkaa. Se niistä omista kyvyistä. Kai muistin mainita, että oma palkkani on aina ollut ylähaitarilla.

Sinkkumies

Vierailija
31/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, miltä kaikki mun suosimani artistit näyttää. Heidän ulkonäkö ei kiinnosta mua, vaikka olenkin mies.

Vierailija
32/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mama" cass elliot, ei varsinaisesti ruma muttei ihan mahtunut nykyisiin kauneusraameihinkaan.

Ääni on kuin enkelillä.

Vierailija
33/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Mutta olen huomannut, että jos mies näyttää tavalliselta, epäsiistiltä ja on sosiaalisesti köpelö niin se on joillekinnaisille oikeutus haukkua miestä kaikessa ja kaiken kukkuraksi oikeutus syyttää koko miessukupuolta tämän yhden yksilön tekemistä asioista.

Vierailija
34/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja totesi eilen Saarastakin, että ei tässä maassa kyllä ole yhtään toista laulajaa, jolla on noin vahva ääni ja on teknisesti tuolla tasolla.

Teknisesti parempi on ainakin jokainen Sibiksessä laulun pääaineen suorittanut.

Tuttavapiirissä useampikin mainitsemasi tutkinnon suorittanuut. Voin sanoa, että eivät ole.

Vierailija
35/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolly Partonin piipitys ei ole lauluääneksi mitenkään loistava.

Vierailija
36/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantha Foxin lauluääntä ihailin aina ..

Sinkkumies

Onks tää se sinkkumies joka rakastu perheenisään? Mite menee? Jatka valitsemallasi tiellä ja käykää lääkärintarkastuksessa kumpikin.

Vierailija
37/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotttiin eilen mieheni kanssa viisukarsintoja. Israelin kohdalla mies sanoi, että karsee biisi. Tiesin kuitenkin hänen tarkoittavan enemmän laulajaa kuin biisiä..

Vierailija
38/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ystävämies kyllä kuuntelee ja kehuu kpvasti Adelea. Onko hän poikkeys, joka vahvistaa säännön🤔

Adelekin on kuitenkin ihan nätti, ei mikään Alma tai Susan Boyle.

Vierailija
39/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele on hyvä laulaja ja sillä on jopa pari hyvää biisiäkin, vaikken koskisi siihen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
40/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyit kirjoitti:

Adele on hyvä laulaja ja sillä on jopa pari hyvää biisiäkin, vaikken koskisi siihen pitkällä tikullakaan.

Itse taas en voi sietää Adelen biisejä tai ääntä, mutta ei se hänen ulkonäköönsä liity, joka on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän