Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?

Vierailija
08.05.2018 |

Mites erektiossa? Entä lepotilassa?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilatessa päällä, kustessa, runkatessa ja nusiessa takana.

Vierailija
122/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana esinahka aina pippelin terskan päällä. Joskus 13vee esinahka vetäyty pois kun pippeli alkoi kasvamaan. Nykyään esari on munanpään päällä niin et terskan kärki näkyy. Runkatessa vedän esinahkaa aina eestakasin terskan päällä mut normaalisti annan sen olla vaan kun pippelin pää on vähän kosketusarka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikakaverilla esinahka on lyhyt et se ei mee kun vähän siihen terskan päälle, et sen munanpää on aina paljas. Se on niin kiihottavan näkönen kun se nahka ei oo lörttönä siinä päällä. Edellisellä poikkarilla oli sellanen pitkä esinahka.

Vierailija
124/126 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä samanlainen, eli levossa terskasta osa näkyvissä ja esinahka tiukkana muun osan päällä. Ei paljonkaan tarvi kiihottua kun koko terska pullahtaa näkyviin ja täydessä erektiossa esinahka on jo tiukkana varren päällä. Eipä ole paljon kokemuksia muista, mutta miehen terska on aika suuri mielestäni ja selvästi vartta vahvempi ja esinahka siirtyy aika tiukast terskan yli varren päälle. Ei onnistu käsin tyydyttäminen sillain kuin joissakin videoissa, että nahkaa vedellään terskan yli edestakaisin.

Vierailija
125/126 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa päällä, mutta erektiossa se vetäytyy taakse. Ei kai siinä ole mitään tuntoa seksissä, jos se on päällä koko ajan.

Vierailija
126/126 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kysyn. Meneekö se esinahka itsestään taakse vai pitääkö laittaa itse. Hän haluaa tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi