Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Normisti esarin pitäis liikkua. Harvoin on sellasia nahkoja, ettei ylettyisi löysänä terskan päälle. Silloinhan se olis erektiossa tosi tiukalla.
No ei kyllä ihan näin ole... Jos seison alasti pakkasessa tunnin nii saattaa olla terskan päällä mutta muuten aina takana.ei kyllä kiristele vaikka erektiossa kasvaa ehkä viidestätoista sentistä kolmanneksen lisää ja paksuus tietty reippaastikin enemmän.
Se on sitten katsojan silmässä tykkääkö vai ei, mulla tuo menee olkoo toiset mitä mieltä tahtoo
Aina takana, on niin iso terska.
Lisääkö esinahka naisen nautintoa yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko teidän, tai teidän puolisoiden, sisemmät häpyhuulet häpyvaon sisäpuolella vai ovatko ne koko ajan esillä?
Vain 1/4 sisemmät häpyhuulet ovat koko ajan piilossa ja suurimmalla osalla ne näkyvät häpyvaosta enemmän tai vähemmän.
Joka kymmenennellä ne roikkuvat esillä huomattavasti.
Minulla kokonaan piilossa. En ole kyllä tullut ajtelleeksi että olisi noin epätavallista :O
Useimmilla miehillä (otanta n 100) on ollut esinahka erektiossa takana. toisilla enemmän ja toisilla aivan kireenä. ei mitään merkitystä
N41
Oon laittanut taakse kannattaako pitää esari terska takana
Levossa on terskan suojana, olen fyysisesti isäni kopio, mutta isällä oli esinahka terskan takan levossa.
Erektiossa se on siirtynyt työasentoon eli taakse, isästä en tiedä.
M60
Kullini on lepotilassa varsin pieni, jököttäessä hiukan iltapäivälehtien yms säännöllisesti julkaisemia keskimittoja pidempi ja paksumpi. Esinahka on sen verran pitkä ja löysä, että se jää hyvin kunnollisessakin seisokissa kokonaan terskan päälle, ellei sitä vedetä taakse. Tämä siis silloin, jos esinahka on ollut päällä ennen seisokkia. Pidän kuitenkin pääsääntöisesti esinahan vedettynä taakse ja terskan esillä aina löysänäkin, koska se vaan tuntuu kivemmalta. Kyllä se silti joskus liukuu terskan päälle itsestään. En ole huomannut terskan muuttuvan yhtään vähemmän herkäksi näin.
Eksä joskus naureskeli, että hyvä vaan näin, onpa kulli nopeammin käytettävissä panemiseen, kun ei tarvitse käyttää aikaa esinahan vetämiseen taakse ennen hommia.
Itsellä nahan pituus seistessäkin reilusti yli. Parasta siinä on, että kiihottuessani, sinne kertyy reilusti kiimatippoja ja vaikka peppuseksissä ei tarvitse liukkaria, kun sitä on omasta takaa enemmän, kuin riittävästi ja nahka rullautuu sitä mukaa pois, kun menee sisälle. Pika panoissakin hyvä, kun on luonnon liukasteet nahan sisällä valmiina
Jussi Halla-aho on ympärileikattu, joten turha sitä on hävetä!
Kannattaako esaria takana pitää vastatkaa
Itse olen koko aikuisikäni pitänyt esinahkaa aina taakse vedettynä. Olen täysin tottunut siihen ja tuntuukin epämukavalta jos esinahka joskus valahtaa terskan päälle.
On miellyttävämpi ja alastomampi olo kun terska on kokonaan esillä pysyvästi.
Tuntuu epämiellyttävältä, jos esinahka menee lepotilassa terskan taakse. Joutuu muutaman kerran laittamaan sen käsillä eteen. Seisokissa on aina takana. Nuorempana saattoi pysyä silloinkin osittain terskan päällä ja täytyy myöntää, että seksi tuntui silloin paljon paremmalta. En ymmärrä miksi ympärileikatut väittävät muuta.
Hetkinen, käyn katsomassa. Joo, on näköjään takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä, takana, päällä,...
Vierailija wrote:
Oon laittanut taakse kannattaako pitää esari terska takana
Terska takana, elämä edessä.
Vierailija wrote:
Lisääkö esinahka naisen nautintoa yhdynnässä?
Ei, mutta miehen lisää. Jos esinahka on poistettu, terskan tuntoherkkyys ja siis nautinto aikaa myöten heikkenee.
Levossa ollessa esinahka peittää terskan. Seisokissa yltää myös peittämään terskan lähes päähän saakka, mutta on välillä päällä ja välillä varren päällä paljastaen terskan kokonaan. Kun tätä vuorottelee kiimassa nopeaan tahtiin, niin saa räjäyttävän orgasmin. Kannattaa kokeilla tällä yksinkertaisella ohjeella, suosittelen.