Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?
Kommentit (139)
Eiköhän se ole meidän miesten henkilökohtainen asia. Ei siitä vieraille huudella.
Löysänä melkein puolistain päällä seisokissa katoaa kokonaan.
Esinahka takana
Onko normaalia oon murros ikäne kivekset roikkuu alemmalla ku levossa oleva kulli ja onkone vitjamunat tai riipparit/roikkuvat
Mulla on esinahka nykyään aina pois terskan päältä. Tyttökaveri sanoo et on parempi kun terska näkyy paljaana ja , siks pidän esinahan pois päältä. Ennen terska oli aika arka mut nyt kun esinahka on ollut takana nii alkanut tottumaan eikä oo niin arka. Tyttökaveril on niin arka onk se nyt häpyhuulet et ei siihen pimppaan voi oikeen koskea eikä mitään. Kaksisteen vaan runkataan ja katelellaan toisiamme ja se nauraaa kun multa tulee sitten spermaa.
Mulla on tosi iso esinahka ja mun poikakaveri on ympärileikattu.Mä aina telakoidun poikakaveriin illalla kun mennään nukkumaan.
Mulla on takana sekä levossa, että erektiossa.
Mun kundikaverin esinahka on aika pitkä et se on aina päällä ja hassun näkönen lisäpippeli. Kun sekstataan niin vedän sen esinahan pois päältä niin et sen terska on kokonaan paljaana. Onks se normaalia et se esinahka on aina päällä?
Mun kundikaverilla se esinahka on päällä mut vedän sen taakse pois päältä että munanpää näkyy ja on paljaana, mut sanoo et että se on vähän arka kun koskettaa kun on paljaana
Tunto lähtee jos on takana tai leikattu!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mies, ja mulla on esinahka terskan päällä myös erektiossa, ellen vedä sitä taaksepäin. Ei siis mitään tiukkuutta ole, mutta esinahka vaan on niin pitkä, että se riittää peittämään terskan myös erektiossa.
Tuohan on täysin normaalia. Minä olen nähnyt lukemattomia miesten peniksiä.
t: Markku 54v
Mulla esinahka osittain terskan päällä pienimmillään löysänä n. 14cm mitassa, mutta täydessä seisokissa esinahasta ei näy jälkeäkään, vaan kulli ja terska kiiltää ja isot verisuonet pullistelee. Näyttää ihan isolta k.yrvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla esinahka osittain terskan päällä pienimmillään löysänä n. 14cm mitassa, mutta täydessä seisokissa esinahasta ei näy jälkeäkään, vaan kulli ja terska kiiltää ja isot verisuonet pullistelee. Näyttää ihan isolta k.yrvältä.
Joulun putki sen kuin jatkuu?
Pakko pitää päällä,kun jos nahka takana niin penikseen tulee sellainen pieni mustelma.
Pysyy päällä kaikissa tilanteissa. Voihan sen vetää seisokissa taakse, mutta palautuu itsestään eteen.
m49