Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?

Vierailija
08.05.2018 |

Mites erektiossa? Entä lepotilassa?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies, ja mulla on esinahka terskan päällä myös erektiossa, ellen vedä sitä taaksepäin. Ei siis mitään tiukkuutta ole, mutta esinahka vaan on niin pitkä, että se riittää peittämään terskan myös erektiossa.

Vierailija
2/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä. Mut sit ku imen, se menee taakse kaikilla kundeilla joilta oon imenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi levossakin terskan takana. Näyttää koomiselta sellainen muurahaiskarhu-esari 😂

Vierailija
4/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä!? Poikaystäväsi on varmasti ihan normaali. Ne tyttökavereiden mielipiteet ovat yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
5/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi levossakin terskan takana. Näyttää koomiselta sellainen muurahaiskarhu-esari 😂

Jos on lepotilassakin takana, niin sitten se koomisuus tulee sellaisesta nappulamaisesta ulkonäöstä.

Vierailija
6/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää miesasiaa.

Vierailija
7/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla ja voi aiheuttaa ongelmia. Kuulostaa ylikireältä esinahalta.

Kävisin urologilla, jos olisin sinä.

Vierailija
8/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesari-esari. Teipillä takana.

Vierailija
9/126 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla ja voi aiheuttaa ongelmia. Kuulostaa ylikireältä esinahalta.

Kävisin urologilla, jos olisin sinä.

Kireä on ennemminkin terskan päällä, myös erektiossa. Esinahkoja nyt vaan sattuu olemaan erilaisia ja eri kokoisia. Monenlaiset on ihan normaaleja siinä missä naisilla eri kokoiset häpyhuulet.

Monen kokoisia esinahkoja nähnyt. Ex miehellä esinahka ei peittänyt terskaa edes levossa ja nykyisellä peittää levossa melkein kokonaan. Ei mitään väliä, molemmat ihania ja toimivia kulleja.

N32

Vierailija
10/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa esinahka on terskan päällä ja erektiossa se siirtyy taaksepäin paljastaen terskan osittain tai kokonaan. Tyypillisesti homma menee noin, jos esari on keskimittainen ja riittävän löysä. Sit on lyhyitä ja pitkiä esinahkoja. Ja tiukkoja esinahkoja.

Tiukka nahka voi pysyä päällä koko ajan, eikä sitä saa taakse tai se voi mennä taakse eikä enää liiku takasin. Molemmissa tapauksissa vois olla ihan hyvä antaa lääkärin tsekata tilanne, niin välttyy myöhemmin ongelmilta. :)

Vierailija
11/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti esarin pitäis liikkua. Harvoin on sellasia nahkoja, ettei ylettyisi löysänä terskan päälle. Silloinhan se olis erektiossa tosi tiukalla.

Vierailija
12/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä hieman terskan päällä, seisokissa täysin paljas terska. Ylväänä seisoo. Ei ole leikattu.

Vierailija
13/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli liian tiukka esari. Vaivasi toistuvilla hiivatulehduksilla. Pääsin onneksi ympärileikkaukseen ni kyllä elämänlaatu parani. Aikaa kyllä menee kun terska tottuu hankaukseen.

Vierailija
14/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut paljon katseltua.

Vierailija
15/126 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen miesystävistäni on ympärileikattu - terveydellisistä syistä. Hänen kalunsa on kyllä kovin kaunis katsella, mutta hän väittää itse, ettei se ole kovin herkkätuntoinen. Se vuoksi hän pitää aika rajusta käsittelystä, ja erittäin mielelläni sitä hänelle annakin.

Toisella taas on aika tiukka esinahka ja herkkä penis. En aina oikein tiedä, mitä sillä esinahalla tekisi, kun se on jotenkin tiellä, enkä myöskään muista joka kerta käsitellä häntä riittävän hellästi.

Toista siis pitää läimiä kunnolla, toista kutitella. Rikkautta se sekin.

Vierailija
16/126 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. MItä sillä tekee :)  Leikattiin pois, kun kiristi alla olevaa lihaa.

Vierailija
17/126 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. En ole asiaan kiinnittänyt koskaan huomiota. Onko sillä jotain väliä?

Vierailija
18/126 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko teidän, tai teidän puolisoiden, sisemmät häpyhuulet häpyvaon sisäpuolella vai ovatko ne koko ajan esillä?

Vain 1/4 sisemmät häpyhuulet ovat koko ajan piilossa ja suurimmalla osalla ne näkyvät häpyvaosta enemmän tai vähemmän.

Joka kymmenennellä ne roikkuvat esillä huomattavasti.

Vierailija
19/126 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko teidän, tai teidän puolisoiden, sisemmät häpyhuulet häpyvaon sisäpuolella vai ovatko ne koko ajan esillä?

Vain 1/4 sisemmät häpyhuulet ovat koko ajan piilossa ja suurimmalla osalla ne näkyvät häpyvaosta enemmän tai vähemmän.

Joka kymmenennellä ne roikkuvat esillä huomattavasti.

Epäsymmetriset. Toinen pilkottaa joskus reilustikin esillä, toinen on melkein koko ajan piilossa.

Vierailija
20/126 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä esinahka on levossa päällä, ja erektiossa osittain päällä siihen asti kunnes on tapissaan. Silloin ei saa enää vedettyä esaria edes osittain päälle kun seisoo kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme