Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?

Vierailija
08.05.2018 |

Mites erektiossa? Entä lepotilassa?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä melkein kokonaa terskan päällä, vain kärki näkyy. Erektiossa niin takana, ettei juuri havaintoa koko esarista. Toki runkatessa saa terskan päälle liuutettua.

Vierailija
42/126 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levossa vain ihan terskan kärki pikkuisen näkyy, erektiossa kokonaan takana ja terska täysin näkyvissä. Ihana löysä esinahka! Nam!

Näin myös minun miehellä. Ihana antaa käsihoitoa tai suulla kun esinahka liikkuu ees taas mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä päällä ja erektiossa takana, pystyy liikutella osin terskan päälle runkatessa. Kulli kasvaa aika paljon lepokoosta seisokissa.

Vierailija
44/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran lyhyt esinahka että terska on puolittain tai lähes kokonaan esillä lepotilassa. Erektiossa on terska tietenkin kokonaan esillä. Esinahkaa voi liikuttaa erektiossa, mutta se ei liiku kovin ylös. En ole huomannut että tästä olisi mitään haittaa. Laukean seksissä aika helposti, joten ainakaan minulla se ei ole vienyt herkkyyttä. Olisi mielenkiintoista tietää kumpi on yleisempää, se onko terska yleensä piilossa vai esillä?

Vierailija
45/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se suurin tunto olla siinä nahassa. Kokeileppa poika nussia niin että pidät nahan sormilla terskan juuressa. Luulis että se tuntuu paremmalta mutta eipä juuri tunnu. Jos et halua laueta niin teippaa se nahka juureen. Sen takiahan niitä silvotaankin. Eli nahalla on tarkoituksensa, se suojaa ja antaa tuntoa.

Vierailija
46/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä, takana, edessä, takana...hei mähän runkkaan mun miestä!

Vierailija
47/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä

Vierailija
48/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä aina. Ei pysy takana.

m48

Vierailija
49/126 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa päällä,seisokissa takana. Kuulin koko 4n kertaistuu levosta seisokkiin.

Vierailija
50/126 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo esaria ollenkaan leikattiin joskus ekaluokalla pois

Vierailija
51/126 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esinahka terskan vallin takana, erektiossa esinahka vetäytyy pitkälle terskan vallin taa, eli ei jää poimulle siinä vaiheessa vaan on tiukasti taka asennossa. lepotilassa menee helposti ainakin osittain terskan päälle.ä.

Vierailija
52/126 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esinahka aina takana. Runkatessa kyllä liikkuu terskan yli

Vierailija
53/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tarkastin kun aamulla oli kova tappi. Oli edessä, takana, edessä, takana, edessä, takana, edessä, takana, edessä, takana. Muuttumista jatkui pitkään mutta lopussa oli takana ja roiski jotakin vaaleaa töhnää ja sykki kädessä.

Vierailija
54/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto kirjoitti:

Minulla esinahka aina takana. Runkatessa kyllä liikkuu terskan yli

Kysymys kuului???

Vierailija
55/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun seisoo esinahka menee pitkälle terskan yli lepotilassa puolittain terskan puolessa välissä.

Vierailija
56/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi levossakin terskan takana. Näyttää koomiselta sellainen muurahaiskarhu-esari 😂

Mikä ihmeen esinahka sellainen on joka on koko ajan rullalla terskan takana eikä peitä sitä edes velttona?

Vierailija
57/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa alle puolivälin terskaa, seisokissa katoaa kokonaan. Kaluni lepotilassa iso, joten ei kasva pituutta paljoakaan, mutta lisä pituus ja paksuuntuminen tuplaa kaluni koon ja tilavuuden, joten esinahka katoa pingoittuessaan kokonaan. Verisuonet pullistuu ja tulee pintaan. Näyttää siten isolta k.vältä.

Vierailija
58/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi levossakin terskan takana. Näyttää koomiselta sellainen muurahaiskarhu-esari 😂

Mikä ihmeen esinahka sellainen on joka on koko ajan rullalla terskan takana eikä peitä sitä edes velttona?

Se on takanahka. Mutta onhan tämä paikka jo muutenkin täynnä munallisia naisia.

Vierailija
59/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka on hyvin liikkuva ja reilun kokoinen. Lepotilassa sitä voi pitää yhtä hyvin terskan päällä kuin taakse vedettynä. Erektion kasvaessa huppu liukuu itsekseen vaivatta päältä, mutta sen voi vetää hetkeksi terskan peitoksi, mistä sen taakse vetäytymistä on kiva seurata. Siis monipuolinen, toimiva ja esteettistä iloa seksiin tuova. En haluaisi, että miehellä olisi esinahaton penis.

Vierailija
60/126 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenä yhtä typerä, kuin onko vaimoillanne silmät auki vai kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi