Onko teidän miesten esinahat terskan päällä vai takana?
Kommentit (126)
Miehen silpominen pitäisi olla sallittua vain jos on erityinen lääketieteellinen syy. Se vie tuntoa ja siten myös nautintoa kun suojaava esinahka puuttuu.
Parasta peniksessä on juuri se esinahka, jonka pääsee vetämään taakse ja ottaa terska suuhun ja maistaa miehen tuoksun.
N33
Levossa vain ihan terskan kärki pikkuisen näkyy, erektiossa kokonaan takana ja terska täysin näkyvissä. Ihana löysä esinahka! Nam!
Minulla esinahka on melkein aina terskan takana. Tulehdusvaara on olemassa, ainakin mulla on usein.
Vanha ketju mutta vastaan itsekkin.
Minulla on ollut ala-aste ikäisestä saakka terska täysin paljaana. JA EI EN OLE YMPÄRILEIKATTU.
Peniskin on kiitettävän kokoinen niin ei ole koomisen näköinen n.20cm erektiossa.
Mulla liikkuu edestakaisin käden mukana melkein koko ajan. Oon aikamoinen runkkari. Äitikin jo kouluiässä joutui häpeämään, kun koko ajan runkkasin ja hirnuin vieraiden edessä.
Levossa terskan päällä ja myös erektiossa peittää lähes koko terskan. Pitää erikseen vetää taakse. Iso ja löysä esinahka siis, itse tykkään. Siinä on niin hyvä tunto, mukava hieroa ja hipsutella sitä erityisesti liukkarin kanssa.
Päällä levossa. Takana kun on erektio.
Odotas kun katson. Edessä, takana, edessä, takana, edessä, takana...minähän runkkaan!
Tuntuu muuten hyvältä kun vaimo pistää pehmeisiin käsiinsä paljon liukkaria ja runkkaa suoraan terskan päältä, samalla pitäen esinahan takana juuresta.
Aina takana, on niin iso terska.
Levossa osittain päällä, kärki ulkona. Seisokissa kokonaan paljaana.
Kyllä se päällä pysyy levossa ja seisokissa. Valuu takaisin päälle, jos seisokissa vetää taakse.
m48
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onneksi levossakin terskan takana. Näyttää koomiselta sellainen muurahaiskarhu-esari 😂
Vieläkö ihailet?
Sanni16korso kirjoitti:
Päällä. Mut sit ku imen, se menee taakse kaikilla kundeilla joilta oon imenyt.
Yök, ällötävä suu sulla
Sanni16korso kirjoitti:
Päällä. Mut sit ku imen, se menee taakse kaikilla kundeilla joilta oon imenyt.
Olet pikemminkin "Sami16korso"
Ei ole koko esinahkaa. Naiset muuten tykkää ;)