Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön itse joskus päivässä 2 pizzaa, suklaalevyn ja muutakin herkkua.

Vierailija
24.04.2006 |

Olen silti liikunnallinen ja nättikroppainen ihminen. Sitten jotkut pullukat ihmettelevät, miten voin olla noin laiha, kun syön niin paljon. Kun he eivät syö koskaan noin paljoa ja silti lihovat entisestään. Sanovat, että elämä on epäreilua, kun mulla on niin nopea aineenvaihdunta heihin verrattuna.

No, olen yrittänyt vääntää, että herkuttelen harvoin ja vain silloin harvoin, kuten ollessamme kyseisellä porukalla, annan itselleni luvan ' ahmia' . Muulloin syön terveellisesti ja liikun paljon. Kyse ei ole aineenvaihdunnasta, vaan raa' asta itsekurista ja siitä, että haluaa elää normaalisti terveellistä arkea ja ylläpitää siten omaa terveyttä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina olen ollut hoikka ja kiinteä, 3 lasta. Harrastan liikuntaa. Ihmetyttää kyllä se, että miten jotkut lihovat tai ovat semmosia tasapaksuja, vaikka vahtisivat kuinka tarkkaan syömisiään. Joko eivät liiku yhtään tai sitten ruokavalio on oikeasti ihan viturallaan, mutta eivät vain syö muiden nähden. En tajua.

Vierailija
2/4 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäessään, että syövät todella vähän. Eihän se voi olla mahdollista?

Ihmettelee myös ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sanovat, että syövät tooosi vähän ja ihmettelevät miksi lihovat.

Vierailija:

väittäessään, että syövät todella vähän. Eihän se voi olla mahdollista?

Ihmettelee myös ap.

Vierailija
4/4 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahville ja ostaa esim. 2 lihapasteijaa, normaalin limun ( ei light) tms. Kotona juo pari makeaa siideriä saunajuomaksi ja syö 4 keksiä ja viinerin hyvällä omallatunnolla illalla vieraitten kanssa ( koska ei ole syönyt ruokaa sinä päivänä ni voi syödä).

Eräällä mun työkaverilla on just tämmönen tapa. Kyseessä on kuitenkin fiksu ja koulutettu nainen, joten en tajua että miten ei tajua oman ruokavalionsa vinoutuneisuutta. Nykyäänhän joka kanavaltakin tulee näitä ohjelmia, joten luulis akateemisen ihmisen pystyvän omaksumaan laihduttavan ruokavalion hetkessä.