Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ”työreissussa,” jäi kiinni pettämisestä tänään

Kuki
08.05.2018 |

Nyt pitäisi selvittää ajatukset, miten tästä eteenpäin. Yhdessä ollaan oltu 20v, nuorin lapsista nyt 2v10kk. Tänään kävi ilmi, että mues ei olekaan työteisdussa vaan lopettamassa suhdetta naiseen, jotaon reissuillaan tavannut ja nainen raivostui ja soitti mulle. Olo on täysin epätodellinen. Mies haluaa puhua kun tulee kotiin, mä en haluais nähdä koko äijää

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota. Peru nyt ainakin äidin kyläily.

Tai sit kerrot sille, jätät sen hoitaan lapsia ja meet itse lomalle.

Äiti viikoksi kylään? Miksi?[/quot

Koska se tulee 900km päästä kylään. Ei sitä parin päivän vuoksi viitsi tehdä

T.ap

Vierailija
42/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollaista muka antaa anteeksi?

Minusta anteeksi pitää pystyä antamaan oli lopputulos sitten ero tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on ihan turha kysyä mitään. Av-haaskalinnuilla on vain yksi ohje kaikkeen.

Vierailija
44/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Tunnistettu

Vierailija
45/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että luottamus on kunnolla sirpaleiksi hetkellä. Parisuhde on kriisissä. Mut siitä on tie ulos.

Joku viisas tyyppi on sanonut, että hän luottaa siihen, että ihmiset tekee, mitä ne tekee.

Jos tämä teko ei ole sellaista, mitä hän muuten tavallisesti tekisi, niin hän teki virheen. Aivan toinen juttu olisi kun olisi sarja pettäjää.

Vierailija
46/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Pettänyt osapuoli vinkuu sen takia takaisin, että hänen elämä muuttuu yhtäkkiä ja hänelle tulee vaan paniikki äkkinäisestä elämänmuutoksesta. Ei hän sua rakasta ap enää. Sitäpaitsi suhteessanne on jotain pahasti vialla, kun mies otti toisen naisen.

Vierailija
47/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos petti vahingossa. Se on vain seksiä.

Miehellä oli "vahingossa" suhde työmatkoillaan toiseen naiseen. Miten asiaa lieventäisi se, että se oli vaan seksiä. Sehän on pettämistä , eikä ansaitse minkäänmoista myötätuntoa. Äijä pihalle vaan ja sassiin.

Vierailija
48/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin varmaankin niin et antaisin ukon nukkua yön yli ja miettiä hartaasti mitä sanoo seuraavana päivänä ja ite todennäköisesti sanoisin lapsille et mennään yöksi muualle.

Pyydät kaverilta teille yöpaikkaa tai menette hostellii muksujen kanssa. Juopuneena se kuitenki niin lirkuttelis. Ennemmin selvinpäin kasvokkain. Sit kun oot kuunnellut häntä "en se minä ollut vaan se oli se nainen"

lähe muualle vetää. Jos se on pettänyt sua sen työuranaikana, ni vaikee uskoo et rakastaisi sua kuin silloin kun ihastui sinuun.

Olen pahoillani sun puolesta. Ei vaan voi käsittää minne se rakkaus toisissa häviää. :(

Vierailija
49/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Ok. Niin arvelin.

Mitä aiot nyt tehdä?

Olet tietysti shokissa.

Vierailija
50/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin varmaankin niin et antaisin ukon nukkua yön yli ja miettiä hartaasti mitä sanoo seuraavana päivänä ja ite todennäköisesti sanoisin lapsille et mennään yöksi muualle.

Pyydät kaverilta teille yöpaikkaa tai menette hostellii muksujen kanssa. Juopuneena se kuitenki niin lirkuttelis. Ennemmin selvinpäin kasvokkain. Sit kun oot kuunnellut häntä "en se minä ollut vaan se oli se nainen"

lähe muualle vetää. Jos se on pettänyt sua sen työuranaikana, ni vaikee uskoo et rakastaisi sua kuin silloin kun ihastui sinuun.

Olen pahoillani sun puolesta. Ei vaan voi käsittää minne se rakkaus toisissa häviää. :(

Se tulee reissusta vasta su.

T.ap

Vierailija
51/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen kirjoitti:

Ymmärrän, että luottamus on kunnolla sirpaleiksi hetkellä. Parisuhde on kriisissä. Mut siitä on tie ulos.

Joku viisas tyyppi on sanonut, että hän luottaa siihen, että ihmiset tekee, mitä ne tekee.

Jos tämä teko ei ole sellaista, mitä hän muuten tavallisesti tekisi, niin hän teki virheen. Aivan toinen juttu olisi kun olisi sarja pettäjää.

Juu tie ulos on ero. Jos kumppanilla on suhde toiseen naiseen niin se on virhe? Montako sivusuhdetta saa olla ennenkuin voi erota?

Vierailija
52/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru hitto vie äitisi kyläily!! Mulle on käyny just samoin ja olin niin paskana että oli pakko hakea pari pv saikkua ja unilääkkeet. Oli täys shokki kun mies otti ja lähti uuden vosunsa luokse varoittamatta. En ikimaailmassa mitään vieraita olis kestänyt! Itket ja huudat ja olet paskana ja äitis viikon vieraana! Hullu olet jos et peru!

Vierailija
53/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa shaibaa.Ei viikkoakaan ilman. Joku todella rakastaa tätä stooria...

Vierailija
54/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minä olisin se epäsuosittu, joka sanoo että mieti vielä ennen kuin pistät eropaperit vireille.

Jos lähdet, ei seuraava mies ole välttämättä yhtään sen luotettavampi. Mutta saattaa olla vielä karmeampi jollain muulla tavalla.

Vierailija
55/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi paska! Mä oon aikuinen, 41v nainen, hyvässä duunissa, järkevä ja nyt ihan pöljä kun jotain tämmöstä käy

T.ap

On täysin normaalia tuntea näin, miestä harmittaa myös.

Ei mitään isoja päätöksiä nyt. This too shall pass.

Vierailija
56/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä on ihan turha kysyä mitään. Av-haaskalinnuilla on vain yksi ohje kaikkeen.

Kuinka monta sivusuhde sinä kumppaniltasi hyväksyt? Kuinka paljon kumppanisi saa käydä salaa painamassa muita ennenkuin alat vaihtoehtojasi miettiä? Miten pystyisit luottamaan missään asiassa petolliseen kumppaniin? Järki käteen nyt. Mies ei rakasta eikä kunnioita puolisoaan, suhdettaan ja lapsiaan, jos niin tekisi , ei olisi pettänyt ja ollut suhteessa muihin.

Vierailija
57/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi paska! Mä oon aikuinen, 41v nainen, hyvässä duunissa, järkevä ja nyt ihan pöljä kun jotain tämmöstä käy

T.ap

Päätös kannattaa tehdä heti. Mikään selittely ja sovittelu ei korjaa tällaista petosta. Asían pitkittäminen on turhaa. This marriage shall pass.

Vierailija
58/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne.

Onko mies tarjoutunut tulemaan heti kotiin, jos sä haluat?

Vai tekeekö se muka töitä kuin ei mitään?

Vierailija
59/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa minä olisin se epäsuosittu, joka sanoo että mieti vielä ennen kuin pistät eropaperit vireille.

Jos lähdet, ei seuraava mies ole välttämättä yhtään sen luotettavampi. Mutta saattaa olla vielä karmeampi jollain muulla tavalla.

Kuka sanoo, että ap tällaisen kokemuksen jälkeen edes haluaa seuraavaa miestä. Sitäpaitsi se seuraava voisi olla parempi, uskollinen, rakastava ja isomelaisempi.

Vierailija
60/167 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Taatusti miestä harmittaa kun jäi kiinni. Sori siitä. JSS